44 indlæg i dette emne

Har købt en spand og skrevet "fars førstehjælp" på, lagt diverse af hans yndlingslik, nødder, drikkevare mv i, og skrevet et brev med hvorfor han er verdens bedste far, fra pigerne (feks at han putter pølser i pasta med kødsauce)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

her giver lucas hans far en ny jakke, da han har revet hul i den gamle og det ikke kan laves så det bliver pænt.. Lucas var selv med til at vælge og pakke den ind.. det er noget han går meget op i pt... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid (og jeg) fik købt en gave i går. En ny skægtrimmer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dicte giver far 2 t-shirts, fordi alle de gamle t-shirts er blevet brugt til at renovere vores hus og derfor er ret ødelagte! Derudover får han også et par sandaler, fordi han har klaget over sine udtrådte sandaler i to år nu, men ikke får gjort noget ved det! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søren får en flaske whisky og et kraffekrus med billeder af pigerne (hvis det når at dukke op! :prik).

Og så spørger jeg Anna om hun vil tegne ham en tegning eller noget andet krea :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte idag Edith hvad hun ville give far i fars dags gave. Hun svarede en darth vader figur, for det kan drenge godt li' og far er jo en dreng :lol

Så vi skal lige i Fætter BR imorgen og kigge efter noget med ham :lol

Og så tegner hun nok også noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg spurgte idag Edith hvad hun ville give far i fars dags gave. Hun svarede en darth vader figur, for det kan drenge godt li' og far er jo en dreng :lol

Så vi skal lige i Fætter BR imorgen og kigge efter noget med ham :lol

Og så tegner hun nok også noget :)

Hvor er hun sød :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er hun sød :biglove

Ja, ik ;) Det er ikke rigtig noget S gør i, men hun har selv fundet på det og så er det det helt rigtige :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, ik ;) Det er ikke rigtig noget S gør i, men hun har selv fundet på det og så er det det helt rigtige :biglove

Gu er det da det. Det er jo lige præcis det far og mors dag går ud på :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gu er det da det. Det er jo lige præcis det far og mors dag går ud på :biglove

Ja, nemlig! Jeg glæder mig rigtig meget til at se hende give ham den :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, nemlig! Jeg glæder mig rigtig meget til at se hende give ham den :D

Jeg glæder mig til at høre om det :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand tager samtlige nætter (vores datter på snart 3 sover stadig ikke igennem!!)

Før jeg blev gravid skiftedes vi til at stå tidligt op om morgenen med hende og lod den anden sove til 7-8 tiden.

Men han er så sød og omsorgsfuld, at han mener, jeg har brug for al den søvn, så jeg sover længe hver weekend nu :7himmel

Nå, men altså: fars dags gaven er, at han må sove længe i morgen, får morgenmaden serveret, når han står op og så får han også et par sandaler :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jesper får en værktøjskasse med lidt i - så kan han forhåbentlig få ryddet lidt op på alt det udstyr der ligger over det hele ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog ud med Lilly i går og købe daddys yndlingschips som ikke fåes i det lokale supermarked. Rigtig hyggelig tur. Hun hjalp med at pakke ind til sin far og da vi kom hjem hev hun glad gaven frem fra posen og sagde "Far, har købt chips til dig!" :D åh ikke så meget overraskelse med sådan en lille sladrehank men han blev glad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg glæder mig til at høre om det :P

Hun endte med at fortælle ham det allerede igår, så der var ikke så meget overraskelse :lol

Men han blev glad og de har leget en del med den idag :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog ud med Lilly i går og købe daddys yndlingschips som ikke fåes i det lokale supermarked. Rigtig hyggelig tur. Hun hjalp med at pakke ind til sin far og da vi kom hjem hev hun glad gaven frem fra posen og sagde "Far, har købt chips til dig!" :D åh ikke så meget overraskelse med sådan en lille sladrehank men han blev glad

Haha! Same here :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand tager samtlige nætter (vores datter på snart 3 sover stadig ikke igennem!!)

Før jeg blev gravid skiftedes vi til at stå tidligt op om morgenen med hende og lod den anden sove til 7-8 tiden.

Men han er så sød og omsorgsfuld, at han mener, jeg har brug for al den søvn, så jeg sover længe hver weekend nu :7himmel

Nå, men altså: fars dags gaven er, at han må sove længe i morgen, får morgenmaden serveret, når han står op og så får han også et par sandaler :)

Vores på 3 år og 4 mdr sover heller igennem, som i SLET ikke igennem! Sikke en dejlig fars dags gave :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores på 3 år og 4 mdr sover heller igennem, som i SLET ikke igennem! Sikke en dejlig fars dags gave :)

Vi ser frem til den dag, hvor hun sover igennem! Men nåhr nej, lillesøster kommer til september - så der går nok nogle år endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi gav far her halvdelen af hans tatovering, han skal have.

Så det blev til 5500 kr.

Godt det kun er fars dag 1 gang om året.

 

Jeg blev tilgengæld snydt for mors dag gave da vi rejste til spanien se dag :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER