887 indlæg i dette emne

Er bare ikke glad for prisen ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror måske min næste vikle skal være en didy Aurora. Men kan ikke bestemme mig for størrelsen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare at cashmere kan noget i forhold til blødhed. Uld fra får og yakokse er i hvert fald vidunderligt!

Og hvis jeg skal prøve cashmere, så er didy vidst en af de billigste løsninger. Og så har jeg fundet den på tilbud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske min næste vikle skal være en didy Aurora. Men kan ikke bestemme mig for størrelsen...

Hvilke størrelse har du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tilbud??? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilke størrelse har du?

Jeg har kun en enkelt og den er en 6'er :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror bare at cashmere kan noget i forhold til blødhed. Uld fra får og yakokse er i hvert fald vidunderligt!

Og hvis jeg skal prøve cashmere, så er didy vidst en af de billigste løsninger. Og så har jeg fundet den på tilbud ;)

Tilbud, hvor? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er da nem! Du ved mest om vikler, ergo har du ret til st vælge :p

Eller den jeg bruger - det er mine penge, jeg gør det jeg vil :p (manden er så totalt bæredimser-fornægter til sig selv, men synes det er mega fedt at jeg vikler)

Nah for manden skal ville bruge den.

Men spurgte om råd i SG og har nu bestilt :yay håber den når at komme inden ferien

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kommer der snart børnepenge. Skal jo ikke risikere de når at føle sig hjemme på min konto, så hallløøøjjj til preorder på Almitras vidunderligt smukke Phirozi i merino/cashmere :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu kommer der snart børnepenge. Skal jo ikke risikere de når at føle sig hjemme på min konto, så hallløøøjjj til preorder på Almitras vidunderligt smukke Phirozi i merino/cashmere :glad

Det kræver vist et billede ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kræver vist et billede ^_^

Det driller mig (as usual!). Hvis du googler Almitra Tattva Phirozi, så kommer den op :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg får slet ikke viklet disse dage, for J gider jo ikke sove i den længere, så hvis vi går og han bliver træt ryger han i barnevogn, så han kan øve at sove i den, når vi er ude. ;)

Jeg får ikke rigtig viklet herhjemme - hvornår gør I andre det i løbet af dagen??

Når ikke J sover eller spiser, så træner vi motorik eller han ligger på maven og leger - jeg synes faktisk ikke, der er tid til at vikle "bare fordi" :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, jeg får slet ikke viklet disse dage, for J gider jo ikke sove i den længere, så hvis vi går og han bliver træt ryger han i barnevogn, så han kan øve at sove i den, når vi er ude. ;)

Jeg får ikke rigtig viklet herhjemme - hvornår gør I andre det i løbet af dagen??

Når ikke J sover eller spiser, så træner vi motorik eller han ligger på maven og leger - jeg synes faktisk ikke, der er tid til at vikle "bare fordi" :)

Jeg vikler når jeg vil lave noget (vaske op, bage, hænge vasketøj op osv), når vi er i haven og han ikke vil ligge selv, når vi er på indkøb, når vi er hos andre og når jeg afleverer William.

Nohr sover altid i barnevognen, så der bruger han ikke vikler.

Jeg havde også en måneds tid hvor jeg næsten ikke viklede, men nu er han vågen ca 2,5-3 timer mellem lurene og der gider han selvfølgelig ikke ligge selv hele tiden, men jeg orker heller ikke at lave cirkus for ham hele tiden. Så der ryger han i viklen og vi for ordnet noget praktisk ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det giver mening, Stephi - J er i en fase, åbenbart, hvor han bliver hurtigt træt, synes jeg, og typisk holder 1,5-2 timer mellem lure. Der bliver nok mere tid til vikle, når han bliver ældre. :D

Må jeg spørge hvorfor du vikler, når I er på besøg? Er det for at skærme ham, eller mere af praktiske årsager? Jeg plejer nemlig at lægge J på legetæppe, eller også går han på omgang ;) - men han har slet ikke vist tegn på, at være utryg ude. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vikler ikke så meget. Hun ryger i RS hvis der er noget jeg SKAL have ordnet og hun ikke vil lege selv. Ellers venter jeg tit til manden står op så jeg har hænderne fri ;)

Vi vikler hvis vi skal noget i kortere tid og ikke gider at have vognen med. Astrid elsker sin barnevogn, så vi bliver aldrig nogen af dem der kan undvære den :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bager/laver mad, går tur med hundene, handler, støvsuger/vasker gulv, undgår den sindssyge ulvetime osv. Han har ikke sovet i vikle de sidste par måneder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vikler mest når han har brug for nærheden i længere tid, for mine arme kan ikke holde til at bære rundt på ham. Når han er hysterisk kommer han også tit i viklen og så går vi en tur.

Og så når jeg laver mad f.eks. Eller hvis vi handler.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror måske bare, at mit barn er ret selvstændigt og ikke gider sin moar. :D

Han er i hvert fald glad for at lege selv, og når han er i viklen er han ved at vride kroppen af led for at kigge rundt. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er sjovt, for de første måneder var han virkelig tryghedssøgende. Der havde jeg ham jo i viklen hele tiden. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet ryg eller hofte?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke endnu, jeg har ventet til fuld hovedkontrol. Men det har han nu! Så jeg må øve. Har lavet poppins på maven, så kan nok klare den på hoften. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det giver mening, Stephi - J er i en fase, åbenbart, hvor han bliver hurtigt træt, synes jeg, og typisk holder 1,5-2 timer mellem lure. Der bliver nok mere tid til vikle, når han bliver ældre. :D

Må jeg spørge hvorfor du vikler, når I er på besøg? Er det for at skærme ham, eller mere af praktiske årsager? Jeg plejer nemlig at lægge J på legetæppe, eller også går han på omgang ;) - men han har slet ikke vist tegn på, at være utryg ude. :)

Stephi må selvfølgelig svare for sig selv (selvom jeg kunne have et gæt:-), men for min part så bruger/brugte jeg vikle (nu sele) på besøg og i større selskaber, fordi det dels giver hende noget ro og tryghed, når der ellers er for meget halløj selv for min smilepige, og så det helt lavpraktiske, at det gør det forbandet svært for velmenende mennesker og emsige mormødre at snuppe baby ud af favnen på mig... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi må selvfølgelig svare for sig selv (selvom jeg kunne have et gæt:-), men for min part så bruger/brugte jeg vikle (nu sele) på besøg og i større selskaber, fordi det dels giver hende noget ro og tryghed, når der ellers er for meget halløj selv for min smilepige, og så det helt lavpraktiske, at det gør det forbandet svært for velmenende mennesker og emsige mormødre at snuppe baby ud af favnen på mig... :)

Ja det er faktisk meget det samme :D

Og så det faktum at Nohr er MEGET klisterbaby når vi er ude. Og han er mega tung! Så hvis mine arme ikke skal falde af, så sidder han bedst der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER