887 indlæg i dette emne

Ja det er faktisk meget det samme :D

Og så det faktum at Nohr er MEGET klisterbaby når vi er ude. Og han er mega tung! Så hvis mine arme ikke skal falde af, så sidder han bedst der :)

Tak for opklaring, begge to. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror bare at cashmere kan noget i forhold til blødhed. Uld fra får og yakokse er i hvert fald vidunderligt!

Og hvis jeg skal prøve cashmere, så er didy vidst en af de billigste løsninger. Og så har jeg fundet den på tilbud ;)

Jeg har lige set en lignende til salg in en didy-gruppe, og har tilføjet dig gruppen :)

Sakset fra salgsopslaget:

"FSO Graphite Cashmere Indio size 5

$240

Soo soft and moldable. Perfectly broken in. The softest cashmere wrap I've felt yet!"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, der findes jo vildt mange geeky vikler - men hvor er der mange af dem der allerede er udsolgt :( Blandt andet fandt jeg en Avatar (The last airbender - ikke de der blå nogen ;)) som bare var fantastisk flot :o Men så er der ikke flere i Four Nations versionen. Der er kun Air Nomad og Earth Kingdom tilbage. Men hr mand har bevilget en af de to alligevel :p Og jeg har også fundet flere Harry Potter-vikler, men igen er mange af dem udsolgt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, der findes jo vildt mange geeky vikler - men hvor er der mange af dem der allerede er udsolgt :( Blandt andet fandt jeg en Avatar (The last airbender - ikke de der blå nogen ;)) som bare var fantastisk flot :o Men så er der ikke flere i Four Nations versionen. Der er kun Air Nomad og Earth Kingdom tilbage. Men hr mand har bevilget en af de to alligevel :p Og jeg har også fundet flere Harry Potter-vikler, men igen er mange af dem udsolgt :(

Køb brugt! Der er ofte harry Potter vikler i s.p.e.w. Gruppen :) og ja der er vildt mange geeky (på den fede måde!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Køb brugt! Der er ofte harry Potter vikler i s.p.e.w. Gruppen :) og ja der er vildt mange geeky (på den fede måde!)

Jeg er bare en total kylling - man er vel ikke rigtig sikret på nogen måde hvis man køber brugt i udlandet? Og jeg tør ikke rigtig sende 1500-2000 kr ud i verden hvis jeg ikke er sikker på, at få noget for dem :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare en total kylling - man er vel ikke rigtig sikret på nogen måde hvis man køber brugt i udlandet? Og jeg tør ikke rigtig sende 1500-2000 kr ud i verden hvis jeg ikke er sikker på, at få noget for dem :p

Jo, hvis du betaler via Paypal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, hvis du betaler via Paypal

 

Ej, hvor fedt, det anede jeg ikke :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhu så er den nye Maitai fra lennylamb kommet! Lækker blød bomuld!

post-2960-0-42389500-1469110025_thumb.jp

post-2960-0-09748100-1469110041_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhu så er den nye Maitai fra lennylamb kommet! Lækker blød bomuld!

Den ser skøn ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have prøvet pumpkins ringslynge i dag, er jeg blevet nødt til at eje sådan en :D

 

Men hvilken skal det være?

 

Jeg tror jeg er åben for alle farver, men er nok mest til det blålige, og så skal den ikke være ensfarvet. Det må gerne være et lækkert blend, som fungerer i varmen, og så skal den selvfølgelig være så billig som muligt - dog max 700 kr :)

 

Nogle gode bud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min næsten nye (brugte) ringslynge døde i en cykelulykke (der kun involverede ringslyngen altså). Jeg er stadigvæk mega bitter, for jeg har haft ønsket mig den længe! Og den er jo ikke til salg nogen steder.

Så jeg har været på jagt! Og jeg er altså virkelig træt af at man ikke bare sådan kan bestille dem man falder for, for de er jo hele tiden solgt ved draws og hurtighed og alt det der. Men nu har jeg fået bestilt en POP, som er artipoppes 'billige' mærke. Jeg havde ønsket mig en der ikke var ren bomuld, men den må gå for nu. I det mindste er den flot!

Så nu må levering gerne gå stærkt!

i69snk.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså, at jeg har købt den forkerte ringslynge :( Jeg kan slet ikke blive venner med den, og synes den er stiv og ubrugelig, og J popper sædet efter max 5 min, fordi den åbenbart ikke er stram nok - men stoffet glider bare så dårligt i ringene ...

Det er en Yaro syet af Tidsel, 50 % bambus. Og jeg vil så gerne kunne lide og bruge den. :(

Jeg tager den med på ferie, så jeg kan bruge den når vi lige skal fra A til B, og håber det hjælper lidt ...

Jeg drømmer om at købe en anden, men det er så dumt når jeg nu stadig ikke ved, om jeg bliver glad for konceptet hvis jeg har en ordentlig. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er den lækker, Stephi! Og så ærgerligt med din oscha :boo

Har du fundet ud af, hvad du vil gøre med "liget"? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså, at jeg har købt den forkerte ringslynge :( Jeg kan slet ikke blive venner med den, og synes den er stiv og ubrugelig, og J popper sædet efter max 5 min, fordi den åbenbart ikke er stram nok - men stoffet glider bare så dårligt i ringene ...

Det er en Yaro syet af Tidsel, 50 % bambus. Og jeg vil så gerne kunne lide og bruge den. :(

Jeg tager den med på ferie, så jeg kan bruge den når vi lige skal fra A til B, og håber det hjælper lidt ...

Jeg drømmer om at købe en anden, men det er så dumt når jeg nu stadig ikke ved, om jeg bliver glad for konceptet hvis jeg har en ordentlig. :D

Det lyder som at den godt kunne trænge til at blive gået til.

Min var også stiv til at starte med, men jeg har forsøgt at bearbejde den, og nu går det så meget bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som at den godt kunne trænge til at blive gået til.

Min var også stiv til at starte med, men jeg har forsøgt at bearbejde den, og nu går det så meget bedre.

Jeg prøver virkelig, men det er svært at gå den til, når J ikke sidder ordentligt. Jeg har strøget den, siddet på den, brugt den som hængekøje til J ... Næste skridt er at slæbe den efter bilen, men jeg tvivler på, at det virker :D :D

Hvad har du gjort for at bearbejde din? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke rigtigt jeg kommer til at bruge min vikle :( jeg er aldrig rigtig blevet venner med den, synes den er tyk og stiv og måske også lige kort nok - i hvert fald indtil jeg bliver bedre til at bruge den. Og jeg er blevet så glad for ringslyngen og den dækker faktisk fint mit viklebehov, så nu virker det dumt at jeg brugte mange penge på den anden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er bare SÅ ærgerligt med starry night :cry

Du har ikke fundet på noget andet at bruge den til?

Men den anden ser godt nok fin ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke rigtigt jeg kommer til at bruge min vikle :( jeg er aldrig rigtig blevet venner med den, synes den er tyk og stiv og måske også lige kort nok - i hvert fald indtil jeg bliver bedre til at bruge den. Og jeg er blevet så glad for ringslyngen og den dækker faktisk fint mit viklebehov, så nu virker det dumt at jeg brugte mange penge på den anden

 

Du kan jo prøve at sælge den igen :) Hvad er det for en? Jeg kan forstå, at mange sælger deres vikler til mere eller mindre det samme som de er købt for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror altså, at jeg har købt den forkerte ringslynge :( Jeg kan slet ikke blive venner med den, og synes den er stiv og ubrugelig, og J popper sædet efter max 5 min, fordi den åbenbart ikke er stram nok - men stoffet glider bare så dårligt i ringene ...

Det er en Yaro syet af Tidsel, 50 % bambus. Og jeg vil så gerne kunne lide og bruge den. :(

Jeg tager den med på ferie, så jeg kan bruge den når vi lige skal fra A til B, og håber det hjælper lidt ...

Jeg drømmer om at købe en anden, men det er så dumt når jeg nu stadig ikke ved, om jeg bliver glad for konceptet hvis jeg har en ordentlig. :D

Vil du prøve min? Måske er den dog for kort til dig (ifht du har skrevet du synes din egen er lidt kort)... Men den er blød og dejlig og fantastisk. Så skal jeg nok tæske din blød imens g fortælle om det er dig eller din rs der gør bøvl ;) :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan jo prøve at sælge den igen :) Hvad er det for en? Jeg kan forstå, at mange sælger deres vikler til mere eller mindre det samme som de er købt for :)

 

Ja, det ved jeg :) Måske skal den sælges engang, men jeg synes også det virker dumt nu, for jeg ved jo at vi skal have flere børn og måske bliver det noget andet med dem. Eller når C bliver ældre. Jeg kender mange som først for alvor har fået styr på rygbindinger når børnene er lidt ældre.

 

Men lige nu virker det bare dumt at den overhovedet ikke bliver brugt :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det ved jeg :) Måske skal den sælges engang, men jeg synes også det virker dumt nu, for jeg ved jo at vi skal have flere børn og måske bliver det noget andet med dem. Eller når C bliver ældre. Jeg kender mange som først for alvor har fået styr på rygbindinger når børnene er lidt ældre.

 

Men lige nu virker det bare dumt at den overhovedet ikke bliver brugt :rolleyes

Ah, ja ok. Det kan jeg godt følge dig i :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har deltaget i mit første RTB draw :o Så håber jeg virkelig at jeg kan blive den heldige ejer af en Mithril "Luin Waita" fra Cari i str 3 :o :D

 

Og så er min Air Nomad - også fra Cari - i øvrigt sendt :D Jeg føler mig lidt som en nørdet nørd :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil du prøve min? Måske er den dog for kort til dig (ifht du har skrevet du synes din egen er lidt kort)... Men den er blød og dejlig og fantastisk. Så skal jeg nok tæske din blød imens g fortælle om det er dig eller din rs der gør bøvl ;) :lol

Ej, mener du det?? :wub

I så fald vil jeg så gerne tage imod tilbuddet.

Jeg tror egentlig min er standard længde, det er bare mig der er småfed :D

Eller, lidt kort er den ift nogle af de haler, jeg kan se på slyngegalleriet. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøver virkelig, men det er svært at gå den til, når J ikke sidder ordentligt. Jeg har strøget den, siddet på den, brugt den som hængekøje til J ... Næste skridt er at slæbe den efter bilen, men jeg tvivler på, at det virker :D :D

Hvad har du gjort for at bearbejde din? :)

Jeg har trukket den igennem ringe, flettet den, bare nusset med den.

Yaro er ret bred, så jeg har faktisk haft lidt hjælp til at få den trådet helt rigtigt, så den gled nemmere i ringene. De har nemlig en tendens til at sidde lidt klumpende.

Tjek slyngevejlederens videoer. Hun har en god en, hvor man rigtig ser hvordan den skal sidde i ringene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har trukket den igennem ringe, flettet den, bare nusset med den.

Yaro er ret bred, så jeg har faktisk haft lidt hjælp til at få den trådet helt rigtigt, så den gled nemmere i ringene. De har nemlig en tendens til at sidde lidt klumpende.

Tjek slyngevejlederens videoer. Hun har en god en, hvor man rigtig ser hvordan den skal sidde i ringene

Den er nemlig bred, hvilket er fint for bærekomfort - mindre fint for ringene. ;)

Jeg har prøvet at gøre som i alle mulige videoer, men så snart jeg har trukket en smule klumper det igen. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER