887 indlæg i dette emne

Hvor har jeg dog savnet det...

Gvh5XYa.jpg

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor har jeg dog savnet det...

Gvh5XYa.jpg

:wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 3 af mine bæredimser officielt blevet sendt afsted for at blive solgt (Tak Ema!!!) :boo

Så hvis nogen står og mangler en Artipoppe Argus Bubblegum str 6, en Ellevil Paisly Silk Victory str 7 eller en FlyTai BabySize så er det nu Ema sælger dem...

Tilbage er en Didymos str 6 og en ringslynge jeg har fået af en slyngevejleder (den på billedet ovenfor)...

Sikke vemodigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid gider sku ikke rigtig at blive viklet mere :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid gider sku ikke rigtig at blive viklet mere :(

Nohr gider heller ikke <_<

Men ringslyngen var alligevel guld værd da han var sløj sidst. Det var altså lidt hyggeligt :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 3 af mine bæredimser officielt blevet sendt afsted for at blive solgt (Tak Ema!!!) :boo

Så hvis nogen står og mangler en Artipoppe Argus Bubblegum str 6, en Ellevil Paisly Silk Victory str 7 eller en FlyTai BabySize så er det nu Ema sælger dem...

Tilbage er en Didymos str 6 og en ringslynge jeg har fået af en slyngevejleder (den på billedet ovenfor)...

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr gider heller ikke <_<

Men ringslyngen var alligevel guld værd da han var sløj sidst. Det var altså lidt hyggeligt :wub

Det tror jeg gerne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag modtaget min bærejakke, og jeg er VILD med den :kuller 

Det lykkedes mig så at overbevise M om, at jeg har brug for en uldvikle til når det bliver vinter, så nu er den smukke Phirozi fra Almtra Tattva på vej til mig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag modtaget min bærejakke, og jeg er VILD med den :kuller

Det lykkedes mig så at overbevise M om, at jeg har brug for en uldvikle til når det bliver vinter, så nu er den smukke Phirozi fra Almtra Tattva på vej til mig :yay

Lækkert :biglove Vi mangler dog billeder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lækkert :biglove Vi mangler dog billeder ;)

Here you are :p

levizodufijuyotu.jpg

fatulubekebogoya.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... min telefon vender dem åbenbart på siden :rolleyes

 

Coverdelen kan forresten lynes af og monteres på ryggen i stedet, hvis man vil ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Er der ikke nogen herinde der kunne bruge en Mei Tai. Evt se mit opslag i køb og salg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag modtaget min bærejakke, og jeg er VILD med den :kuller

Det lykkedes mig så at overbevise M om, at jeg har brug for en uldvikle til når det bliver vinter, så nu er den smukke Phirozi fra Almtra Tattva på vej til mig :yay

Skønt :) dog er den virkelig tynd, og ikke ulden som jeg synes er lækkert :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du jakken er varm nok til vinter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt :) dog er den virkelig tynd, og ikke ulden som jeg synes er lækkert :D

Men giver den mon ikke noget varme til vinter?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror du jakken er varm nok til vinter?

Nej :( Det er en fleecejakke, så du vil i hvert fald få brug for et par trøjer under - og så er den hverken vind eller vandtæt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bruge en strækvikle om et par mdr, hvis der er nogle som har lyst til at sælge en? Jeg er ikke interesseret i noget der koster flere tusind kr, pengene er desværre små her. Send gerne en PM :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bruge en strækvikle om et par mdr, hvis der er nogle som har lyst til at sælge en? Jeg er ikke interesseret i noget der koster flere tusind kr, pengene er desværre små her. Send gerne en PM :)

En strækvikle kan sagtens fås for 300-400 kr - tvivler faktisk på at der findes nogle til over 1000 kr :chin:

Og så er der vist noget med, at strækket kan blive slapt i takt med brug, så en brugt måske ikke er så god.

Denne har jeg hørt meget godt om, men ikke selv prøvet. Og den koster kun 349 kr :) http://sneglehuset.com/shop/je-porte-mon-bebe-basic-straekvikle/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal bruge en strækvikle om et par mdr, hvis der er nogle som har lyst til at sælge en? Jeg er ikke interesseret i noget der koster flere tusind kr, pengene er desværre små her. Send gerne en PM :)

Vi havde den fra mamas life til 400 kr :) Den var vi glade for :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er 3 af mine bæredimser officielt blevet sendt afsted for at blive solgt (Tak Ema!!!) :boo

 

Så hvis nogen står og mangler en Artipoppe Argus Bubblegum str 6, en Ellevil Paisly Silk Victory str 7 eller en FlyTai BabySize så er det nu Ema sælger dem...

 

Tilbage er en Didymos str 6 og en ringslynge jeg har fået af en slyngevejleder (den på billedet ovenfor)...

 

 

åh jeg er så forelsket i din bubblegum! Der er dog 0,- på kontoen :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åh jeg er så forelsket i din bubblegum! Der er dog 0,- på kontoen :(

:ditto plus jeg har et barn der ikke vil vikles mere :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto plus jeg har et barn der ikke vil vikles mere :rolleyes

 

Det er kun en periode, Eliaz havde også en periode hvor han ikke gad, men det er kommet tilbage ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er kun en periode, Eliaz havde også en periode hvor han ikke gad, men det er kommet tilbage ;)

Det må vi håbe. Ellers er jeg glad for vi kun har en enkelt vikle ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar. Jeg satser på en let brugt strækvikle stadig dur - jeg syns i hvert fald den jeg havde var fin endnu da jeg solgte den i sin tid - og køber en af en bruger her inde, som jeg har fået tilbudt. Hvis den blir alt for træt i brug er der sikkert luft i budgettet til foråret til en ny.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER