Posted December 18, 2016 13 hours ago, Tumlepigen said: Glæder mig til at se billeder Der ligger nogle i min gravidtråd dog ikke dem med popkorn Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 1 hour ago, Maj 2014 said: Har det på præcis samme måde. Jeg har slet ikke lyst til at føde. Hvad hvis hun bliver ked af det og jeg ikke kan komme og trøste hende. Årh, eller en masse frem og tilbage Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 1 minute ago, skruk said: Årh, eller en masse frem og tilbage Min taktik er at blive hjemme så længe som det overhovedet er muligt. Jeg regner med at blive sat igang og at jeg får lov til, at tage pillerne hjemme. Det er virkelig ikke fedt, når man har en i forvejen. Amilia er meget fokuseret på far og mor og hun er ikke vant til, at være væk fra os. Jeg håber sådan at jeg føder i dagtimerne, så hun ikke skal undvære os om natten. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 12 minutes ago, Maj 2014 said: Min taktik er at blive hjemme så længe som det overhovedet er muligt. Jeg regner med at blive sat igang og at jeg får lov til, at tage pillerne hjemme. Det er virkelig ikke fedt, når man har en i forvejen. Amilia er meget fokuseret på far og mor og hun er ikke vant til, at være væk fra os. Jeg håber sådan at jeg føder i dagtimerne, så hun ikke skal undvære os om natten. Er også min taktik Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 skruk og maj2014 jeg husker det tydeligt William havde aldrig sovet ude på det tidspunkt og jeg hadede i forvejen når han skulle passes! Glæd jer til bagefter. Find den bedste løsning for jer og de små og prøv så at fokusere på bagefter. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 34 minutes ago, Stephi-moren said: skruk og maj2014 jeg husker det tydeligt William havde aldrig sovet ude på det tidspunkt og jeg hadede i forvejen når han skulle passes! Glæd jer til bagefter. Find den bedste løsning for jer og de små og prøv så at fokusere på bagefter. Tak for kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 2 hours ago, Stephi-moren said: skruk og maj2014 jeg husker det tydeligt William havde aldrig sovet ude på det tidspunkt og jeg hadede i forvejen når han skulle passes! Glæd jer til bagefter. Find den bedste løsning for jer og de små og prøv så at fokusere på bagefter. Det har Amilia heller ikke. Jeg har det virkelig forfærdeligt indeni over det. Hun skal bare altid være sammen med os. Øv! Hvordan gik det med William? Jeg vil forsøge at fokuserer på bagefter og håbe det går godt. Vi har lagt en plan for værst tænkelige scenarie, det har jeg brug for. Tak for kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 42 minutes ago, Maj 2014 said: Det har Amilia heller ikke. Jeg har det virkelig forfærdeligt indeni over det. Hun skal bare altid være sammen med os. Øv! Hvordan gik det med William? Jeg vil forsøge at fokuserer på bagefter og håbe det går godt. Vi har lagt en plan for værst tænkelige scenarie, det har jeg brug for. Tak for kram Det gik faktisk fint imens det stod på, men det var unægteligt MEGET hårdt for ham og jeg tror ærlig talt at han følte sig meget forladt Men inden du bliver endnu mere nervøs, så skal du vi at jeg var væk i 3 nætter fra ham. Den første nat var det mig der puttede men 01:30 gik vandet og så kom farmor og passede, anden nat var han hos farmor og farfar og tredje nat var han hjemme med Jon. Det mest positive jeg kan sige er, at jeg faktisk undervejs ikke tænkte så meget på det som frygtet. Så tiden gik ok hurtigt heldigvis. Jeg håber at det bliver kortvarigt for jeres vedkomne Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 1 hour ago, Stephi-moren said: Det gik faktisk fint imens det stod på, men det var unægteligt MEGET hårdt for ham og jeg tror ærlig talt at han følte sig meget forladt Men inden du bliver endnu mere nervøs, så skal du vi at jeg var væk i 3 nætter fra ham. Den første nat var det mig der puttede men 01:30 gik vandet og så kom farmor og passede, anden nat var han hos farmor og farfar og tredje nat var han hjemme med Jon. Det mest positive jeg kan sige er, at jeg faktisk undervejs ikke tænkte så meget på det som frygtet. Så tiden gik ok hurtigt heldigvis. Jeg håber at det bliver kortvarigt for jeres vedkomne Jeg skal i hvert fald bare hjem hurtigst muligt! Heldigvis er far lige så god som mig herhjemme. Han har altid været meget hjemme også, så at jeg er væk betyder nok mindre end det gjorde i jeres tilfælde. Åhh jeg glæder mig til at det er overstået! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2016 Her var lillesøsters fødsel anden gang nogensinde, at junior blev passet natten over - vi havde haft en tester nogle måneder før. Men det gik SÅ fint - farmor og farfar hentede ham i vugger, da min mand og jeg kørte på hospitalet, og han havde knap spurgt efter os. Vi kom hjem næste morgen, hvor han rendte lykkelig rundt med sin storebror-gave Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 Tid ved ørelægen igen, igen, igen.. endnu en nat næsten søvn-løs og med en unge der sætter sig op og tager sig top øret. Den her gang ved en anden ørelæge dernede. Håber fanme snart de vil gøre noget for min lille mand Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 2 hours ago, Alina89 said: Tid ved ørelægen igen, igen, igen.. endnu en nat næsten søvn-løs og med en unge der sætter sig op og tager sig top øret. Den her gang ved en anden ørelæge dernede. Håber fanme snart de vil gøre noget for min lille mand Shit altså ham J og hans forældre er da godt nok hårdt prøvede! god bedring til ham! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 Just now, Mrs-Rina said: Shit altså ham J og hans forældre er da godt nok hårdt prøvede! god bedring til ham! Tak Han havde lige nogle gode nætter i slutningen af sin øre-dråbekur. Og så blev det lort igen. For filan altså jeg håber godt bok efterhånden at mødeen ørelæge der vil lægge dræn. Medicin i flere måneder er jo heller ikke løsningen altså Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 1 minute ago, Alina89 said: Tak Han havde lige nogle gode nætter i slutningen af sin øre-dråbekur. Og så blev det lort igen. For filan altså jeg håber godt bok efterhånden at mødeen ørelæge der vil lægge dræn. Medicin i flere måneder er jo heller ikke løsningen altså det kan da i hvert fald ikke blive en permanent løsning jeg håber i kommer ind til en god læge Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 14 hours ago, Lady H said: Her var lillesøsters fødsel anden gang nogensinde, at junior blev passet natten over - vi havde haft en tester nogle måneder før. Men det gik SÅ fint - farmor og farfar hentede ham i vugger, da min mand og jeg kørte på hospitalet, og han havde knap spurgt efter os. Vi kom hjem næste morgen, hvor han rendte lykkelig rundt med sin storebror-gave Jeg håber det går lige sådan og det gør det nok også, men jeg går bare straks til værst tænkelige scenarie. Hun må bare virkelig ikke være ked af det! Men så må de bestikke med slik og tegnefilm. Vi skal have fundet en god storesøster gave. Nogle bud? Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 4 hours ago, Mrs-Rina said: Shit altså ham J og hans forældre er da godt nok hårdt prøvede! god bedring til ham! Tak Han havde lige nogle gode nætter i slutningen af sin øre-dråbekur. Og så blev det lort igen. For filan altså Ørelægen var heldigvis mægtig sød. Dræn på torsdag Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 7 minutes ago, Alina89 said: Tak Han havde lige nogle gode nætter i slutningen af sin øre-dråbekur. Og så blev det lort igen. For filan altså Ørelægen var heldigvis mægtig sød. Dræn på torsdag Ej hvor godt! Jeg håber det kan hjælpe ham, for det er da mega synd at han skal have så ondt Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 19, 2016 Kæft det er sødt. Putter Mie. Og ud af det blå efter 10 minutters stilhed begynder hun at synge "traktor Tom, Tom, Tom, tom, uundværlig" haha så bandit sov nu vi skal tidligt op imorgen. Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2016 9 hours ago, SDB said: Kæft det er sødt. Putter Mie. Og ud af det blå efter 10 minutters stilhed begynder hun at synge "traktor Tom, Tom, Tom, tom, uundværlig" haha så bandit sov nu vi skal tidligt op imorgen. Hahaha hun lyder skøn Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2016 Kæft jeg er træt af det her putte-show Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 20, 2016 2 hours ago, Tumlepigen said: Kæft jeg er træt af det her putte-show Her går putning fint, men vågner så når vi går i seng Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 21, 2016 6 hours ago, Mrs-Rina said: Her går putning fint, men vågner så når vi går i seng De skal sove når de bliver puttet og hele natten, de krapyler! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 21, 2016 41 minutes ago, Tumlepigen said: De skal sove når de bliver puttet og hele natten, de krapyler! Nemlig! Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 21, 2016 On 17. december 2016 at 8:00 PM, Tumlepigen said: Fik hun spist sine popcorn? Hun fik spist popkorn den lille frækkett Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 21, 2016 26 minutes ago, Maj 2014 said: Hun fik spist popkorn den lille frækkett Cool Share this post Link to post Share on other sites