Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

2 hours ago, Fru.Mor said:

Ja, han lå i sin seng i en time, inden han faldt i søvn.

 

Det virker bare fjollet at vække ham, når han ikke nødvendigvis skal op :unsure

 

Til gengæld vil han jo nok sove tidligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Feberfri tumling, og hurra for det :yay han er så bare helt umulig! <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Til gengæld vil han jo nok sove tidligere.

Ja, men han vil jo ikke nødvendigvis være træt alligevel. En gang endte han med først at sove efter 22. Da havde han heller ikke rigtig sovet lur. Vi var til fødselsdag, hvor jeg ville putte ham i barnevognen, men da han nægtede at sove, besluttede vi i stedet at køre hjem. Han holdt sig vågen på hele køreturen, som varede over en time, og faldt i søvn efter 22, da vi kom hjem.

Det største problem er ikke, hvornår han falder i søvn eller vågner, men at han faktisk aldrig er træt :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bedstemor har haft Julius på potten og sørme om han ikke har lavet på den :o Om det er stort eller småt ved jeg ikke, men mon ikke vi skal have gravet vores egen frem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Fru.Mor said:

Gud jo! Det er da den nemme løsning :D

IKEA har nogle tynde nogle, med snore til at binde fast i tremmerne. Vi brugte sådan en til vores store dreng indtil siden blev taget af sengen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, millivanilli said:

IKEA har nogle tynde nogle, med snore til at binde fast i tremmerne. Vi brugte sådan en til vores store dreng indtil siden blev taget af sengen.

Jeg har faktisk en liggende, så den skal bare findes frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 hours ago, Fru.Mor said:

Ja, men han vil jo ikke nødvendigvis være træt alligevel. En gang endte han med først at sove efter 22. Da havde han heller ikke rigtig sovet lur. Vi var til fødselsdag, hvor jeg ville putte ham i barnevognen, men da han nægtede at sove, besluttede vi i stedet at køre hjem. Han holdt sig vågen på hele køreturen, som varede over en time, og faldt i søvn efter 22, da vi kom hjem.

Det største problem er ikke, hvornår han falder i søvn eller vågner, men at han faktisk aldrig er træt :unsure

 

Ah, mon ikke han er træt på et tidspunkt, men at han bare ikke giver udtryk for det. Hvilket jeg sagtens kan forstå er frustrerende! Tak, jeg har lige stået i det i dag :prik den lille (møg)unge har kun sovet 30min i dag :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Ah, mon ikke han er træt på et tidspunkt, men at han bare ikke giver udtryk for det. Hvilket jeg sagtens kan forstå er frustrerende! Tak, jeg har lige stået i det i dag :prik den lille (møg)unge har kun sovet 30min i dag :blink

Så er han i hvert fald god til at skjule det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så var Mie til 2 års tjek. Lutter ros fra lægen omkring vores dejlige pige "en fornøjelse at have besøg af, med sådan et skønt humør og varme" :wub 

 

som altid var vægt og hoved gennemsnitlig og højde 3 kurver over :P 

 

haha og sludrechatollet fik også imponeret lægen med al sin snak - haha 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, SDB said:

Så var Mie til 2 års tjek. Lutter ros fra lægen omkring vores dejlige pige "en fornøjelse at have besøg af, med sådan et skønt humør og varme" :wub 

 

som altid var vægt og hoved gennemsnitlig og højde 3 kurver over :P 

 

haha og sludrechatollet fik også imponeret lægen med al sin snak - haha 

 

:biglove 

 

Og så slår det mig lige at jeg fuldstændig har glemt at bestille tid til Leonora :blush Plejer jeg altid have gjort måneder i forvejen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Tumlepigen said:

 

:biglove 

 

Og så slår det mig lige at jeg fuldstændig har glemt at bestille tid til Leonora :blush Plejer jeg altid have gjort måneder i forvejen...

Jeg gjorde det kun fordi jeg så de andre herinde med november unger havde været afsted :lol ellers anede jeg ikke de skulle det. Haha slog det lige sammen med Astma tjek så var det også klaret ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, SDB said:

Jeg gjorde det kun fordi jeg så de andre herinde med november unger havde været afsted :lol ellers anede jeg ikke de skulle det. Haha slog det lige sammen med Astma tjek så var det også klaret ;) 

 

:super Men tak for

reminder.

 

Heldigvis ingen vaccination!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha bk er en super reminder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, girly1988 said:

Haha bk er en super reminder ;)

 

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm :chin:

 

Vi tester stadig kaninbogen. I dag gad hun hverken ligge stille eller være stille. Så gik jeg ud, kom ind da hun kaldte og vi prøvede igen. Samme mønster så jeg gik ud igen og nu er der stille...

 

edit: ikke helt stille :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Tumlepigen said:

Hmm :chin:

 

Vi tester stadig kaninbogen. I dag gad hun hverken ligge stille eller være stille. Så gik jeg ud, kom ind da hun kaldte og vi prøvede igen. Samme mønster så jeg gik ud igen og nu er der stille...

 

edit: ikke helt stille :rolleyes

Aldrig jinxe!

Jeg skulle lige til at skrive "Wow, A sov på et kvarter i dag", da han begyndte at ligge og pjatte :rolleyes

Er hun ked af det, eller falder hun bare ikke i søvn?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Fru.Mor said:

Aldrig jinxe!

Jeg skulle lige til at skrive "Wow, A sov på et kvarter i dag", da han begyndte at ligge og pjatte :rolleyes

Er hun ked af det, eller falder hun bare ikke i søvn?

 

:D nej aldrig (mere)!

 

Hun er ikke ked, hun sover bare ikke (hvilket også er svært når man ligger og kalder på sutten :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Tumlepigen said:

 

:D nej aldrig (mere)!

 

Hun er ikke ked, hun sover bare ikke (hvilket også er svært når man ligger og kalder på sutten :rolleyes)

Hahaha! Lad os lige holde hinanden op på det :D

 

Det lyder som min unge. Smider alle sutterne ud over kanten, for så at blive sur over at de er væk :rolleyes Men når han så ligger og griner for sig selv, er han lidt sød alligevel :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her bliver kaninen bogen hevet ned i sengen og skal puttes med/bladres i mv. Den virkede 1 gang - pt knap så meget. Plys kastes ud råbende "gå væk plys" for derefter at skrige hun mangler ham - ork sig det her er en kort fase der er gang i <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

48 minutes ago, Fru.Mor said:

Hahaha! Lad os lige holde hinanden op på det :D

 

Det lyder som min unge. Smider alle sutterne ud over kanten, for så at blive sur over at de er væk :rolleyes Men når han så ligger og griner for sig selv, er han lidt sød alligevel :wub

 

Hun var da også sød når hun rejste sig og kiggede på med

hovedet på skrå og smilede til mig :kuller Men altså 5 kvarter er

altså for længe til en putning!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

45 minutes ago, SDB said:

Her bliver kaninen bogen hevet ned i sengen og skal puttes med/bladres i mv. Den virkede 1 gang - pt knap så meget. Plys kastes ud råbende "gå væk plys" for derefter at skrige hun mangler ham - ork sig det her er en kort fase der er gang i <_<

 

Synes desværre Leonora har fået i den "fase" mere eller mindre altid <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Tumlepigen said:

 

Hun var da også sød når hun rejste sig og kiggede på med

hovedet på skrå og smilede til mig :kuller Men altså 5 kvarter er

altså for længe til en putning!

Fuldstændig enig! De der unger må altså charme i dagtimerne i stedet :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Adrian kyssede mig for første gang i dag. Sådan nogle dejlige myssere lige på munden, og så tre gange i streg :wub Det betyder altså meget fra drengen, der normalt ikke rigtig gider at putte og kramme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er jeres tumlinge nogle banditter...

Her har vi pt ikke putte kampe da Tobias på mystisk vis har fået overbevist mor her at det er en god idé at sove i mors seng....Men så sover han uden en lyd hele natten frem for de opvågninger han ellers har på eget værelse....:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En gang i timen hos Leonora i hvert fald de sidste fire timer :zzz

 

Det er en kooooort fase det med søvnen ved 2 år, ikke?!?!??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER