Tumlepigen

Tumlinge-small talk 3

2,433 indlæg i dette emne

28 minutes ago, Alina89 said:

Bum bum.. J skal til og op i str 92 her ret snart (store barn :blink). Skal vi mon købe 2 delt undertøj eller bodystockings? :unsure han er 17 måneder, hjælper gerne selv med at få bluse på.

 

Jeg ventede til 98 :) jeg ville ikke skifte til 2delt her i den kolde sæson.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Alina89 said:

Bum bum.. J skal til og op i str 92 her ret snart (store barn :blink). Skal vi mon købe 2 delt undertøj eller bodystockings? :unsure han er 17 måneder, hjælper gerne selv med at få bluse på.

A har brugt 92 i over et år ( :o:D ), og vi kører stadig bodyer. I løbet af foråret rykker han i 98, og sål iver det todelt, men lige nu er det altså rart, han ikke skiller på midten, når det er koldt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Stephi-moren said:

 

Jeg ventede til 98 :) jeg ville ikke skifte til 2delt her i den kolde sæson.

 

1 hour ago, Fru.Mor said:

A har brugt 92 i over et år ( :o:D ), og vi kører stadig bodyer. I løbet af foråret rykker han i 98, og sål iver det todelt, men lige nu er det altså rart, han ikke skiller på midten, når det er koldt :)

 

Tak for input.. snakkede lige ned dp om det også. Hun er ret meger fan ad 2-delt,

men vi snakkede også om temperaturen. Så tror jeg vi køber lidt af begge dele :) (der er nemlig procenter i Bilka imorgen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr har brugt 74 og 80 siden sommer og pludseligt er det blevet for småt, ikke lidt, men MEGET! Som om han voksede 10 cm over natten :blink 

 

Såe, nu har han faktisk nærmest ikke noget tøj. Pis.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har brugt både bodyer og todelt i str 92 og 98...Sys det er rart de ikke skiller på de kolde dage.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Stephi-moren said:

Nohr har brugt 74 og 80 siden sommer og pludseligt er det blevet for småt, ikke lidt, men MEGET! Som om han voksede 10 cm over natten :blink 

 

Såe, nu har han faktisk nærmest ikke noget tøj. Pis.

Så er der en reel undskyldning for noget shopping... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, MaleneB said:

Så er der en reel undskyldning for noget shopping... ;)

 

Haha ja hvis shopping betyder at lette popoen og gå ud i garagen og finde kassen hvor der står 'str 86' på :D 

Ej der skal nok suppleres :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min store pige sagde her til morgen at der var en prutble i sengen, jeg sagde ej skat det tror jeg altså ikke, så peger hun og sengen var våd. Tænk hun er blevet så stor, at hun fortæller at hun havde tisset igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 12/1/2017 at 10:17 AM, Alina89 said:

Bum bum.. J skal til og op i str 92 her ret snart (store barn :blink). Skal vi mon købe 2 delt undertøj eller bodystockings? :unsure han er 17 måneder, hjælper gerne selv med at få bluse på.

 

B har været i 92 siden november :whistling  jeg ville gå efter bodystockings og supplere med 2 delt :) jeg synes det er rart at kunne veksle mellem de 2 ;) nu bruger vi så også uld indenunder, så selvom blusen skulle ryge lidt op, så bliver han ikke kold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, Mrs-Rina said:

 

B har været i 92 siden november :whistling  jeg ville gå efter bodystockings og supplere med 2 delt :) jeg synes det er rart at kunne veksle mellem de 2 ;) nu bruger vi så også uld indenunder, så selvom blusen skulle ryge lidt op, så bliver han ikke kold :)

 

Er han så stor? :o Vi er lige gået definitivt over i 86 :blink Men okay, Adrian fylder jo også mest opad og ikke udad :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Camils said:

 

Er han så stor? :o Vi er lige gået definitivt over i 86 :blink Men okay, Adrian fylder jo også mest opad og ikke udad :rolleyes

 

Han er meeeega lang i torsoen, men med korte ben (ligesom sin mor ;)), men fylder bestemt heller ikke udad. Måske vejer han 10-10,5kg nu? :chin: altså, der er da enkelte ting i 86 han stadig bruger, men jeg har længe kun købt 92 (og overvejer hvornår jeg skal begynde at købe 98? :chin:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, Mrs-Rina said:

 

Han er meeeega lang i torsoen, men med korte ben (ligesom sin mor ;)), men fylder bestemt heller ikke udad. Måske vejer han 10-10,5kg nu? :chin: altså, der er da enkelte ting i 86 han stadig bruger, men jeg har længe kun købt 92 (og overvejer hvornår jeg skal begynde at købe 98? :chin:)

 

Vi har også frem til denne her størrelse faktisk brugt bukser i en størrelse mindre end bodyen :) Men sjovt, jeg tror Adrian vejer mere. Han vejede så vidt jeg husker 10,5 til 1 års undersøgelsen. 

 

Han passer til gengæld 86 perfekt lige nu, så jeg tror ikke, det er den størrelse han bliver længst i. 

 

Jeg blev bare overrasket over at høre, at B var i 92, for jeg husker ham ikke som værende større end Adrian :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Camils said:

 

Vi har også frem til denne her størrelse faktisk brugt bukser i en størrelse mindre end bodyen :) Men sjovt, jeg tror Adrian vejer mere. Han vejede så vidt jeg husker 10,5 til 1 års undersøgelsen. 

 

Han passer til gengæld 86 perfekt lige nu, så jeg tror ikke, det er den størrelse han bliver længst i. 

 

Jeg blev bare overrasket over at høre, at B var i 92, for jeg husker ham ikke som værende større end Adrian :D

 

B har jo så nærmest heller ikke taget på i 4 måneder, så på vægten er Adrian helt sikkert tungere, og jeg tror egentlig stadig at Adrian er højere end B ;) vi sprang mere eller mindre 80 over, og gik direkte i 86, som han var i længe. Men det blev efterhånden et problem at knappe ved bleen og have plads til at få armene i ærmerne (B har brede skuldre). 92 passer helt fint i bodyer, mens bluser og bukser er lidt større :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Amilia troede at min navle var et tredje bryst :D hun mente så at hun manglede et bryst fordi man skulle have 3, da jeg så spørger hvad vi skal gøre ved det, siger hun at man kan få et nede i netto :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Clara afleveret hos farmor og farfar til overnatning for første gang! Håber det går godt -  men det skal det helt sikkert nok :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius har et par hvide blænder på tungen og udslæt hele vejen ned af benene. Måske det tyder på mund-hånd-fod syge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, AnitaFH said:

Julius har et par hvide blænder på tungen og udslæt hele vejen ned af benene. Måske det tyder på mund-hånd-fod syge...

Øv God bedring.

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@AnitaFH rigtig god og snarlig bedring med ham 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

@LeneLN @SDB Mange tak. Feberen er kommet igen her til aften. Han er mega irriteret i munden og har knap nok spist noget idag og græder en del. Stakkels lille mand...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyh hvor er det hårdt at have en dreng der bare er så ked af det. Han er så generet i munden, det virker til kroppen klør. Storebror er tager op til bedstemor og bedstefar fordi han ikke kan holde alt det gråd 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han leger helt selv :o og har gjort det i er kvarter tror jeg. Jeg tør på ingen måde bevæge mig nogen steder :lolhit 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hold op sådan et lille menneske kan fylde meget i en seng altså - for pokker lille puttemus altså - skal du have de 100 af de 120 cm :D bandit!

 

Med sådan en sengtyv og insisterende på at mor skal sove hos sig, insisterer mor her på en ny topmadras - AV min krop altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

16 hours ago, Alina89 said:

Han leger helt selv :o og har gjort det i er kvarter tror jeg. Jeg tør på ingen måde bevæge mig nogen steder :lolhit 

 

Det er fedt når det sker :D det giver håb for pb2 engang ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

19 hours ago, AnitaFH said:

Pyh hvor er det hårdt at have en dreng der bare er så ked af det. Han er så generet i munden, det virker til kroppen klør. Storebror er tager op til bedstemor og bedstefar fordi han ikke kan holde alt det gråd 

 

 

IMG_9630.JPG

 

Lille mus :( god bedring med ham! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER