Susanne

Smalltalk II

892 indlæg i dette emne

Jeg leder og leder :chin: det må absolut være en fabrikatsfejl :prik jeg kan simpelthen ikke finde mute knappen på den dreng :rolleyes

Bare i 2 minutter, kan han så ikke holde mund?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg leder og leder :chin: det må absolut være en fabrikatsfejl :prik jeg kan simpelthen ikke finde mute knappen på den dreng :rolleyes

Bare i 2 minutter, kan han så ikke holde mund?

:lol man venter og venter på, at de lærer at tale... Og SÅ... ;) :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da ikke rart - hvad endte det med?

De kunne ingenting finde desværre.... Kun at vi skal vaske hendes tissekone og få hendes hænder vaskes hver gang og få hende til at få tørret hendes numse ordenligt... Det med at vaske hænder er IKKE hendes stærke side... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas skal have taget blodprøver i dag, for at tjekke for allergier. Puha, jeg er godt nok spændt på hvordan han tager det - der skal nemlig tages rigtig mange glas :unsure

Og så er jeg virkelig også spændt på hvad prøverne viser, når der engang kommer svar..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tid kommer jeres 4 årige i seng i hverdagen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tid kommer jeres 4 årige i seng i hverdagen

Vi starter putning kl 19, engang sov hun 19:30-19:45, nu er det desværre oftere 20:15-20:30 <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi starter putning kl 19, engang sov hun 19:30-19:45, nu er det desværre oftere 20:15-20:30 <_<

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tid kommer jeres 4 årige i seng i hverdagen

Senest kl 20, men han sover altid senest efter 10 minutter (bog & sang)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tid kommer jeres 4 årige i seng i hverdagen

Hun bliver puttet mellem 18.30-18.45 og sover de fleste dage inden kl er 19

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tid kommer jeres 4 årige i seng i hverdagen

Vi er færdige med at læse godnathistorie omkring 19.30. Det er meget forskelligt hvornår hun falder i søvn, men oftest omkring kl. 20 og så vågner hun for det meste mellem 06 og 07.

Anna har altid haft et lille søvnbehov.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas kommer i seng mellem 19:15 og 19:30. Og får sunget en eller to sange og ligger sig pænt til at sove lige efter der bliver sagt godnat. Det er meget sjældent at det sker at han står op igen. Det er kun hvis der virkelig er noget galt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas skal have taget blodprøver i dag, for at tjekke for allergier. Puha, jeg er godt nok spændt på hvordan han tager det - der skal nemlig tages rigtig mange glas :unsure

Og så er jeg virkelig også spændt på hvad prøverne viser, når der engang kommer svar..

Håber det gik godt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tid kommer jeres 4 årige i seng i hverdagen

Min på 3,5 kommer i seng mellem 19 og 19.30 men lige for tiden er der ikke ro før kl 20.30 skønt vi ved han er træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Filippa er snart 5 år (:O) og vi begynder putning 19.30. Hun sover inden eller lige omkring kl 20. Det gælder både hverdag og weekend.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, den børnesagkyndige der skal foretage observationen spurgte om hun måtte komme 18.30, og det sagde vi var for sent, fordi de bliver puttet kl. 19, og så snakker til ca 19.10 (de sover jo på samme værelse) så blev jeg helt i tvivl om, det var alt for tidligt, men vi ser jo at de har behov for deres søvn og nogle gange er de ikke til at få op næste dag kl 7.15

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, den børnesagkyndige der skal foretage observationen spurgte om hun måtte komme 18.30, og det sagde vi var for sent, fordi de bliver puttet kl. 19, og så snakker til ca 19.10 (de sover jo på samme værelse) så blev jeg helt i tvivl om, det var alt for tidligt, men vi ser jo at de har behov for deres søvn og nogle gange er de ikke til at få op næste dag kl 7.15

Det lyder da helt rimeligt det tidspunkt I putter på så.

Håber hun kan komme tidligere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da helt rimeligt det tidspunkt I putter på så.

Håber hun kan komme tidligere.

:ditto

Kan det være fordi hun gerne vil observere netop putningen? Ellers virker det da som et spøjst tidspunkt, tænker jeg :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok, den børnesagkyndige der skal foretage observationen spurgte om hun måtte komme 18.30, og det sagde vi var for sent, fordi de bliver puttet kl. 19, og så snakker til ca 19.10 (de sover jo på samme værelse) så blev jeg helt i tvivl om, det var alt for tidligt, men vi ser jo at de har behov for deres søvn og nogle gange er de ikke til at få op næste dag kl 7.15

Altså vores på 3,8 år bliver puttet kl.18.30 og sover lige før 19. Ellers kan hun ikke fungere i en hverdag hvor vi står op 5.45-6 og er i bh hele dagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså vores på 3,8 år bliver puttet kl.18.30 og sover lige før 19. Ellers kan hun ikke fungere i en hverdag hvor vi står op 5.45-6 og er i bh hele dagen.

Ja, vi begynder også putning lidt over 18.30 og hun sover typisk 19.15 - senest 19.30. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har William været blefri om natten i en uge nu :super og har ingen uheld haft! 2 nætter er han våget fordi han skulle tisse, gået med Jon ud på wc og gået i seng igen og ellers klarer han 12 timer uden problemer :respekt

Gosh han er blevet stor efterhånden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det gik godt :kram2

Tak :kram2

Det gik heldigvis fint, og han tog det bare SÅ flot! Han sagde stille og roligt et par gange at det gjorde ondt, men han græd ikk og hev ikk armen til sig eller noget :) Så mor er stolt! :)

Nu er det bare svarene vi venter på :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad tid kommer jeres 4 årige i seng i hverdagen

Kl. 19 - alle ugens dage! og hun sover efter 5min. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror snart Luna er 100% blefri! Hun har de sidste maaaange morgen er haft tør ble efter 12 timers søvn, men har ikke haft lyst til at prøve uden igen (Vi prøvede for en måned siden hvor hun havde 3 nætter med uheld fordelt på 1,5 uge)

Men i nat ville hun gerne prøve uden ble igen og den var knastør!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror snart Luna er 100% blefri! Hun har de sidste maaaange morgen er haft tør ble efter 12 timers søvn, men har ikke haft lyst til at prøve uden igen (Vi prøvede for en måned siden hvor hun havde 3 nætter med uheld fordelt på 1,5 uge)

Men i nat ville hun gerne prøve uden ble igen og den var knastør!

Til det nederste: var bleen helt tør efter nat hvor den ikke havde været på? :lolhit

Sorry, er mega træt så måtte lige... :blush

Seje Luna og William :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Tumlepigen :kiss

Jeg er imponeret over ham!

Og Sara: seje Luna :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER