Susanne

Smalltalk II

892 indlæg i dette emne

Pixie er helt hysterisk herhjemme, når vi forsøger at tage bleen af og øve på toilettet. Det har hun været de sidste 4 uger nu efter et uheld i børnehaven.

Selv når hun skal i bad, bliver hun helt umulig og skriger.

Omme i børnehaven går det bedre nu, men herhjemme står den stadig på hysterisk gråd, når det er.

Jeg har prøvet at forsøge at gøre det hyggeligt, men hun bliver helt panisk.

K har ingen forståelse eller tålmodighed til det, når hun bliver sådan

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan slet ikke få armene ned :yay Jeg har fået en hel anden dreng. En dreng der ikke skubber, puffer og kratter, men som lige så stille går ind på stuen, sætter sig ved pædagogen og fortæller hvad han gerne vil. Hold nu op en forandring. Gad vide om næsesprayen virkelig hjælper ham + alle de gode tiltag børnehaven er kommet med. Det er så skønt :glad

:7himmel hvor må det være skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har simpelthen været den vildeste uge i børnehaven. Marius' bedste nogensinde :wee Han har udvist ro, overskud og aldrig har han snakket så meget :glad Er allerede spændt på næste uge... Ørelægen må jo have haft ret i, at det har runget i hovedet på ham, når han kan ændre adfærd så hurtigt... Det er så fantastisk :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har simpelthen været den vildeste uge i børnehaven. Marius' bedste nogensinde :wee Han har udvist ro, overskud og aldrig har han snakket så meget :glad Er allerede spændt på næste uge... Ørelægen må jo have haft ret i, at det har runget i hovedet på ham, når han kan ændre adfærd så hurtigt... Det er så fantastisk :yay

Hvor er det bare dejligt at høre! :kram2 :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at høre! :kram2 :loveshower

Det er det vildeste. Jeg havde aldrig troet han ville kunne ændre sig så hurtigt. Vi håber virkelig han fortsætter den gode udvikling :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har simpelthen været den vildeste uge i børnehaven. Marius' bedste nogensinde :wee Han har udvist ro, overskud og aldrig har han snakket så meget :glad Er allerede spændt på næste uge... Ørelægen må jo have haft ret i, at det har runget i hovedet på ham, når han kan ændre adfærd så hurtigt... Det er så fantastisk :yay

Hvor er det dejligt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både tis og pølle i potten og endda på eget initiativ :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt :biglove

Mega :) Idag har han bare stille og roligt leget med nogle andre børn i legerummet på mcD. På et tidspunkt hører jeg ham sige, prøv at se mig og så hopper han rundt og laver "tricks" og pigen står bare og griner. Det er slet ikke til at beskrive hvor fantastisk det er :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke noget med nogle har brugt en spray til at lindre ved skoldkopper? Hvad hedder den? :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke noget med nogle har brugt en spray til at lindre ved skoldkopper? Hvad hedder den? :help

A-derma cytelium spray :) kan fås på apoteket :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A-derma cytelium spray :) kan fås på apoteket :)

Tak! :tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmor og farfar kom til kaffe og nu har de taget Filippa med hjem - hun kan jo ikke komme i bh med potentielle skoldkopper. Filippa var glad og helt afklaret "vi ses når jeg er blevet rask, mor".

Jeg føler mig altså som en virkelig rådden mor når mine syge børn passes af andre :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Farmor og farfar kom til kaffe og nu har de taget Filippa med hjem - hun kan jo ikke komme i bh med potentielle skoldkopper. Filippa var glad og helt afklaret "vi ses når jeg er blevet rask, mor".

Jeg føler mig altså som en virkelig rådden mor når mine syge børn passes af andre :boo

Mange af os andre har måtte ty til samme metoder endda mens barnet var yngre end Filippa. Du er ikke en rådden mor men en mor, der får hverdagen til at hænge sammen. Husk nu på at Filippa er glad for at være på ferie ved farmor og farfar.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Legoland i morgen. Ved ikke om det er mig eller sønnike, der glæder sig mest :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en fantastisk aflevering :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik vi klaret 3 års undersøgelsen :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange af os andre har måtte ty til samme metoder endda mens barnet var yngre end Filippa. Du er ikke en rådden mor men en mor, der får hverdagen til at hænge sammen. Husk nu på at Filippa er glad for at være på ferie ved farmor og farfar.

:kram

:tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder ved siden af Annas seng, mens hun ligger og skal falde i søvn. Der har været stille længe, da hun pludselig, ud af det blå, siger:"Mor, hvordan kom Sofie egentlig IND i din mave?" :o :blink :blush :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder ved siden af Annas seng, mens hun ligger og skal falde i søvn. Der har været stille længe, da hun pludselig, ud af det blå, siger:"Mor, hvordan kom Sofie egentlig IND i din mave?" :o :blink :blush :D

Ja ha ha ha ha ha!!! Hvad sagde du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ha ha ha ha ha!!! Hvad sagde du?

Jamen, jeg er sgu ikke stolt af mig selv :D

Jeg fik sagt noget med, at når en kvinde og en mand er glade for hinanden, så kan de lave en baby i kvindens mave. Hvortil Anna svarede:"jamen, HVORDAN" :D 

Jeg kunne næsten ikke lade være med at grine af mig selv - det var jo så top-åndssvagt, at jeg sad og blev helt flov over at skulle sige tissemand :D :D :D

 

Jeg sad faktisk og ønskede, at jeg kunne være cool og sige det som det er, men samtidig, så har jeg bare ikke behov for hun begynder at snakke om sådan nogen ting og sige sådan nogen ord i børnehaven :chin: Så jeg gentog mest af alt bare mig selv og så sagde hun:"ok mor. Men jeg vil altså ikke have nogen baby, når jeg bliver voksen". Jeg sagde, at det bestemmer hun også helt selv og så var den samtale slut :blush :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sidder ved siden af Annas seng, mens hun ligger og skal falde i søvn. Der har været stille længe, da hun pludselig, ud af det blå, siger:"Mor, hvordan kom Sofie egentlig IND i din mave?" :o :blink :blush :D

Det har Erica også spurgt mig om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har Erica også spurgt mig om ;)

Og hvad svarede du? Klarede du det lidt mere gelende end mig? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og hvad svarede du? Klarede du det lidt mere gelende end mig? :D

Theo spurgte også for ikke så længe siden, og min kæreste sagde det bare som det var, fordi Theo heller ikke ville godtage det svar, som du kom med ;)

"Faderen putter sin tissemand ind i moderen, og så bliver der lavet en baby" ^_^

Han har én gang fortalt historien videre til mormor :D Men ellers har vi ikke hørt ham tale om det siden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Theo spurgte også for ikke så længe siden, og min kæreste sagde det bare som det var, fordi Theo heller ikke ville godtage det svar, som du kom med ;)

"Faderen putter sin tissemand ind i moderen, og så bliver der lavet en baby" ^_^

Han har én gang fortalt historien videre til mormor :D Men ellers har vi ikke hørt ham tale om det siden.

Vi har også fortalt ungerne det, da de spurgte

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har så lige haft en grædende lillesøster sammen med mig bede i stuen imens manden har haft en grædende storesøster ovenpå, der har kaldt på sin mor. Æv hvor synes jeg det er svært.

Da lillesøster endelig sov var storesøster ikke grædende mere, men kaldte stadig på mig. Skal jeg så gå op til hende (og hun dermed får hvad hun vil have) eller skal hun lære, at når far putter, så er det far, der putter? Det skal siges hun selv valgte at det skulle være far i dag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER