Susanne

Smalltalk II

892 indlæg i dette emne

Hvor føler jeg mig som en super mor (her skal ironien mærkes) Marius græder og græder og jeg kan hverken få ham til at sige bu eller bæ, men en småkage kan løse det hele :huh :(

Du er en super mor... 3,5 årige er bare.... Jeg måtte ty til en fagperson for at få redskaber til at tackle min 3,5 årige:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Er satan-sparke-mig STOLT af min store pige! :o

Hermed suttefri og en kasse med lego rigere!

Sutterne er sendt mod Ramasjang og hun har kun 1 gang, lige kort nævnt sutterne inden sengetid... Ingen brok, gråd eller what so ever! Og hun sov i løbet af no time, som sædvanligt! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er satan-sparke-mig STOLT af min store pige! :o

Hermed suttefri og en kasse med lego rigere!

Sutterne er sendt mod Ramasjang og hun har kun 1 gang, lige kort nævnt sutterne inden sengetid... Ingen brok, gråd eller what so ever! Og hun sov i løbet af no time, som sædvanligt! :respekt

Sejt!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er satan-sparke-mig STOLT af min store pige! :o

Hermed suttefri og en kasse med lego rigere!

Sutterne er sendt mod Ramasjang og hun har kun 1 gang, lige kort nævnt sutterne inden sengetid... Ingen brok, gråd eller what so ever! Og hun sov i løbet af no time, som sædvanligt! :respekt

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt!!

Tak :) sys også det er ret sejt gået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super

Ja :D - forslaget kom åbenbart på det rigtige tidspunkt og så var det med at gribe chancen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter Silas er begyndt med movicol hver dag, virker affæringen ensartet hver dag OG han er begyndt st spise mere.... Også aftensmad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter Silas er begyndt med movicol hver dag, virker affæringen ensartet hver dag OG han er begyndt st spise mere.... Også aftensmad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan får du det i ham? Min søn græder bare ved synet af æsken :-/

Junior smager ikke af noget. Det drikker min ellers MEGET sensitive datter uden problemer. Det er bedst hvis vandet er iskoldt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Junior smager ikke af noget. Det drikker min ellers MEGET sensitive datter uden problemer. Det er bedst hvis vandet er iskoldt :)

Det er junior, vi har - men det giver alligevel den der sære kemiske smag - han kan hverken lokkes, trues eller bestikkes.. Den gik én gang, og så er han ellers flejnet ved tanken siden :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan får du det i ham? Min søn græder bare ved synet af æsken :-/

Han får movicol junior det smager ikke af noget... Når jeg har blandet pulveret med vand tilsætter jeg lidt saft og det ryger bare ned

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er junior, vi har - men det giver alligevel den der sære kemiske smag - han kan hverken lokkes, trues eller bestikkes.. Den gik én gang, og så er han ellers flejnet ved tanken siden :rolleyes

Tja, det får det vandet til at smage lidt 'blødere'. Vi var bare de hårde forældre, der dengang sagde, at hun skulle drikke det og det var ikke til diskussion. Så sad jeg/vi sammen med hende, til hun havde drukket det. Der var ingen tidspres, men hun fik ikke lov til at lave noget andet, før det var drukket. Det tog lang tid at drikke en dl vand de første par gange og hun var vred og frustreret, men det bestemte vi altså, at hun skulle. Første gang var det endda ikke junior - det er jeg ikke så stolt af :( Hun var 2 år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men altså!

I mandags fortalte Karlas pædagog os, at Karla skulle tage en have en masse fridage, nu hun var blevet storesøster, og i dag har hun så besluttet at Karla er helt klar til at smide bleen, og at vi skal bruge bededags"ferien" på at træne med hende, og så er hun blefri, når hun kommer i børnehave på mandag. For hun er så god til at sige til, når hun skal tisse.. Så kan jeg bare ikke forstå, at hendes ble altid er fyldt til randen, når vi henter hende. :rolleyes

Derudover har vi slet ikke travlt med at få hende blefri lige sådan over weekenden, og vi træner i forvejen en del med hende. Og så kan vi bare godt lide selv at bestemme, hvad vi bruger weekenden på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men altså!

I mandags fortalte Karlas pædagog os, at Karla skulle tage en have en masse fridage, nu hun var blevet storesøster, og i dag har hun så besluttet at Karla er helt klar til at smide bleen, og at vi skal bruge bededags"ferien" på at træne med hende, og så er hun blefri, når hun kommer i børnehave på mandag. For hun er så god til at sige til, når hun skal tisse.. Så kan jeg bare ikke forstå, at hendes ble altid er fyldt til randen, når vi henter hende. :rolleyes

Derudover har vi slet ikke travlt med at få hende blefri lige sådan over weekenden, og vi træner i forvejen en del med hende. Og så kan vi bare godt lide selv at bestemme, hvad vi bruger weekenden på.

Oh dear Good! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men altså!

I mandags fortalte Karlas pædagog os, at Karla skulle tage en have en masse fridage, nu hun var blevet storesøster, og i dag har hun så besluttet at Karla er helt klar til at smide bleen, og at vi skal bruge bededags"ferien" på at træne med hende, og så er hun blefri, når hun kommer i børnehave på mandag. For hun er så god til at sige til, når hun skal tisse.. Så kan jeg bare ikke forstå, at hendes ble altid er fyldt til randen, når vi henter hende. :rolleyes

Derudover har vi slet ikke travlt med at få hende blefri lige sådan over weekenden, og vi træner i forvejen en del med hende. Og så kan vi bare godt lide selv at bestemme, hvad vi bruger weekenden på.

Øh - som om det er pædagogen der skal bestemme det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh - som om det er pædagogen der skal bestemme det...

Enig. Hold da op hende pædagogen må være sindssyg irriterende!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh - som om det er pædagogen der skal bestemme det...

Hun er ikke lige frem den lyttende type, så jeg sagde ikke rigtig noget til det med bletræningen. Vi forsætter som vi har tænkt os, og hvis hun vil gå uden ble i weekenden, så er det helt fint. Men vi tager den ikke af, hvis hun ikke vil. Lige nu er det vigtigere for os at få en masse god tid med hende, da det er længe siden vi har haft en weekend hjemme alle sammen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft en skøn formiddag med min store dreng. Vi har været ude og shoppe nyt tøj, da Marius' efterhånden er noget tyndslidte på knæer og albuer. Men den dreng ved efterhånden godt hvad han vil have :o Og så kom vi hjem med nattøj og underbukser bare fordi der er brandbiler på :D og han insisterede på Julius skulle have t-shirt med Batman. Godt vi havde en -20% rabatkode :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så prøvede Clara at sove uden ble med succes... Inden manden og jeg gik i seng, kom hun ud og tisset... Hun har slet ikke haft en uheld i nat... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er dælme stolt af min dreng!!!

Han har jo været uden ble nu i en lille måned. Her til aften skulle vi så køre i ca 5 kvarter, så han blev sendt ud at tisse inden hvor han også tissede.

Ca 45 min før vi er hjemme siger han så at han skal lave puha. Vi spørger om han har brug for at vi stopper nu, så han kan lave puha i grøften, eller om han kan holde sig. Han kan godt holde sig, siger han.

Ca 5 minutter før vi er hjemme siger han at nu kan han ikke holde sig mere, og vi fortæller ham at vi er hjemme om 5 minutter og at han lige skal holde sig lidt mere, og at det kan han godt. Man kan se at han er koncentreret, og er lidt sådan beklemt.

Vi kommer hjem, manden nærmest hiver jakke af j

Aron og løber ud med hans toiletbræt og skynder sig at få Aron på toilettet, hvor han tisser og laver puha.

Jeg synes godt nok man er sej når man som forholdsvis ny uden ble kan holde sig i 45 min!!!

Godt gået!!!! :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, men altså!

I mandags fortalte Karlas pædagog os, at Karla skulle tage en have en masse fridage, nu hun var blevet storesøster, og i dag har hun så besluttet at Karla er helt klar til at smide bleen, og at vi skal bruge bededags"ferien" på at træne med hende, og så er hun blefri, når hun kommer i børnehave på mandag. For hun er så god til at sige til, når hun skal tisse.. Så kan jeg bare ikke forstå, at hendes ble altid er fyldt til randen, når vi henter hende. :rolleyes

Derudover har vi slet ikke travlt med at få hende blefri lige sådan over weekenden, og vi træner i forvejen en del med hende. Og så kan vi bare godt lide selv at bestemme, hvad vi bruger weekenden på.

Nå, jamen så ved du da dét :D shit, hvor irriterende.

Theodor ville ikke med hjem fra BH en fredag og en pædagog fortalte ham, at "joooow, for der er jo fredagsslik"! Det er sket to gange nu og vi har på ingen måde noget fredagsslik koncept herhjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, jamen så ved du da dét :D shit, hvor irriterende.

Theodor ville ikke med hjem fra BH en fredag og en pædagog fortalte ham, at "joooow, for der er jo fredagsslik"! Det er sket to gange nu og vi har på ingen måde noget fredagsslik koncept herhjemme.

Det er da også en mærkelig ting at sige :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt legetøj i bh er på eget ansvar. Jeg ved godt jeg selv sagde ja til Filippa måtte få Disney on Ice-staven med. Men jeg synes sgu alligevel det er træls at komme ned og finde den ødelagt i garderoben og det åbenbart er sket derude og Filippa kendte intet til det = nogen har ødelagt den uden at sige det :( <_< :prik Meget ked Filippa (og egentlig også lidt ked og ærgerlig mor!) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er taget afsted med Clara til vagtlægen i Herlev...

Clara har vendt og drejede sig og har både rigtig meget hertil aften, endda sagt at det klør i hendes tissekone.. (Tror mere at hun har ondt og at det klør) Jeg er lidt bange for at der er en urinvejsinfektion, eller noget så de er taget afsted... Jeg håber da at der ikke er noget... Jeg kan ikke tage med da jeg har Zia der sover.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Manden er taget afsted med Clara til vagtlægen i Herlev...

Clara har vendt og drejede sig og har både rigtig meget hertil aften, endda sagt at det klør i hendes tissekone.. (Tror mere at hun har ondt og at det klør) Jeg er lidt bange for at der er en urinvejsinfektion, eller noget så de er taget afsted... Jeg håber da at der ikke er noget... Jeg kan ikke tage med da jeg har Zia der sover.

Det lyder da ikke rart - hvad endte det med?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER