MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Nu ved jeg ikk hvordan han ellers er, og jeg kender jo self ikk hans små tegn, men kunne han ske at have refluks? De behøver ikk at gylpe for at være plaget af refluks. Naya har refluks, og hun var næsten 3 mdr inden vi fandt ud af det - shit hvor hun skreg, indtil vi startede på medicin!

Jeg tror mest det var hans mave... Må læse på refluks

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror mest det var hans mave... Må læse på refluks

Det kan også sagtens være det bare er hans mave der driller :) Ville bare lige nævne det som en mulighed, hvis han tit er meget ked af det. Jeg havde nemlig slet ikk selv tænkt det med Naya, før en anden gjorde mig opmærksom på tegnene, og da jeg nævnte det for vores læge, var hun helt enig i at det lød som refluks, hvilket effekten af medicinen så viste at det var :)

Men kram til dig - uanset hvad der driller, er det bare hårdt med ked baby :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay. Nova har lige smilt, grint og charmet mig for at smile med åben mund som endte ud i skrig og nu er hun ked! Hvad pokker skete der lige?! Dumme tiger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Så starter skrigeriet igen

Har I haft bebs en tur forbi en kiropraktor eller KST? Gunvor skreg 3-4 uger hver aften i 2-3 timer, og det viste sig, at hun var helt spændt i nakken. Samme dag vi havde været til KST, var hun helt anderledes om aftenen! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han har været til kst tre gange, skal. En fjerde gang og zoneterapi 2 gange...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han har været til kst tre gange, skal. En fjerde gang og zoneterapi 2 gange...

Æv! at det ikke har hjulpet altså! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han har været til kst tre gange, skal. En fjerde gang og zoneterapi 2 gange...

Det lyder hårdt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at der kun er et par uger til jeg ikke længere skal gå hjemme med min skønne baby :(

Jeg vil vinde i Lotto NU! :boo :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge unger sover nu på børneværelset. Mor her er ikke heeeelt klar. Puha tiden går alt for stærkt :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya går :loveshower Hun er så vild, det pigebarn! Hvorfor har hun så travlt? :O

Det bedste ved det, var nærmest Lucas' kæmpe begejstring da Naya gik hen til ham: "Se! Naya går!!! Hvor er du SEJ Naya" hvorefter han krammede hende, klappede af hende, og hun så selv begyndte at klappe mens hun bare smilede over hele hovedet :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uro ved en 18 tide, han vil helst ligge i barnevognen, men den skal vippes hele tiden ellers vågner han. Har været vågen det meste af natten indtil videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at der kun er et par uger til jeg ikke længere skal gå hjemme med min skønne baby :(

Jeg vil vinde i Lotto NU! :boo :sm

Ja... Synes også 1/12 kommer meget tæt på.

I virkeligheden har jeg ikke lyst til at gå hjemme fuldtid. Men jeg gad godt have økonomisk mulighed og et job, hvor det gav mening at være på fx 25 timer :rolleyes

Vil så gerne være sammen med mine børn, men jeg HAR også brug for noget andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya går :loveshower Hun er så vild, det pigebarn! Hvorfor har hun så travlt? :O

Det bedste ved det, var nærmest Lucas' kæmpe begejstring da Naya gik hen til ham: "Se! Naya går!!! Hvor er du SEJ Naya" hvorefter han krammede hende, klappede af hende, og hun så selv begyndte at klappe mens hun bare smilede over hele hovedet :wub

:biglove det lyder virkelig dejligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya går :loveshower Hun er så vild, det pigebarn! Hvorfor har hun så travlt? :O

Det bedste ved det, var nærmest Lucas' kæmpe begejstring da Naya gik hen til ham: "Se! Naya går!!! Hvor er du SEJ Naya" hvorefter han krammede hende, klappede af hende, og hun så selv begyndte at klappe mens hun bare smilede over hele hovedet :wub

:loveshower

Hvor er hun god :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya går :loveshower Hun er så vild, det pigebarn! Hvorfor har hun så travlt? :O

Det bedste ved det, var nærmest Lucas' kæmpe begejstring da Naya gik hen til ham: "Se! Naya går!!! Hvor er du SEJ Naya" hvorefter han krammede hende, klappede af hende, og hun så selv begyndte at klappe mens hun bare smilede over hele hovedet :wub

JAH! Sejt. Og skønne storebror.

Der sker det samme herhjemme hos i disse dage og ens hjerte vokser jo i ryk, over de to unger. NU blir de eddermaneme store!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er seks uger, knap syv, kan det være det forpulede tigerspring der gør ham skide sur, dårlig til at sove dag og nat og sur på flasken også. Han har lavet stort

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya går :loveshower Hun er så vild, det pigebarn! Hvorfor har hun så travlt? :O

Det bedste ved det, var nærmest Lucas' kæmpe begejstring da Naya gik hen til ham: "Se! Naya går!!! Hvor er du SEJ Naya" hvorefter han krammede hende, klappede af hende, og hun så selv begyndte at klappe mens hun bare smilede over hele hovedet :wub

Whaaat?! :o :o Lucas har jo fuldstændig ret, hun er da VILDT sej! Sådan, Naya :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya går :loveshower Hun er så vild, det pigebarn! Hvorfor har hun så travlt? :O

Det bedste ved det, var nærmest Lucas' kæmpe begejstring da Naya gik hen til ham: "Se! Naya går!!! Hvor er du SEJ Naya" hvorefter han krammede hende, klappede af hende, og hun så selv begyndte at klappe mens hun bare smilede over hele hovedet :wub

Ej men :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er seks uger, knap syv, kan det være det forpulede tigerspring der gør ham skide sur, dårlig til at sove dag og nat og sur på flasken også. Han har lavet stort

Der venter jo et tigerspring mere lige om hjørnet, og de skriver selv, at det kan komme både lide før og lidt efter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uro ved en 18 tide, han vil helst ligge i barnevognen, men den skal vippes hele tiden ellers vågner han. Har været vågen det meste af natten indtil videre

i

:kram

Slyngevugge?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Naya går :loveshower Hun er så vild, det pigebarn! Hvorfor har hun så travlt? :O

Det bedste ved det, var nærmest Lucas' kæmpe begejstring da Naya gik hen til ham: "Se! Naya går!!! Hvor er du SEJ Naya" hvorefter han krammede hende, klappede af hende, og hun så selv begyndte at klappe mens hun bare smilede over hele hovedet :wub

Hvor sejt :glad

Og skønt med storebror :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De må komme op i næste autostol, når de vejer over 9 kg og kan sidde selv, ikke? Også selvom han ikke er 9 måneder?

Han er sgu for stor til baby-autostol.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

i

:kram

Slyngevugge?[/quote.

Min mand har lavet en anordning med liften der kan vugges, men det giver ham ikke helt ro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Niklas er kommet ud af baby stolen før han bliver 9 mdr...Han er 11kg og 8 mdr nu men har i en lille mdr sidet i næste stol han skal bare være bagidvendt indtil minimum 9 mdr..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER