MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Er slet ikke klar til at min "baby" blir 1 år på fredag.

Slet slet ikke.

Jeg ville hellere ikke begrunde det med andet end at du selv mener at de små tegn kan være ørene. Just in case

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det gjorde jeg også, men han blev ved også luge efter han havde spist.. :rolleyes

W gør det også.. Jeg kan sgu ikke hitte det der tigerspring ud mere...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Nohr! Han vågner og skriger så mange gange. Og han sover alt alt for lidt i løbet af et døgn.

Det er altså en helt valid grund! Det vil enhver ørelæge også sige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Astrid og jeg er på vej til barsels break. Med bus! Bilen er stadig kaput og Astrid sover (så længe det varer, da der er kommet et par højlydte unger ind i bussen <_< )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vågnede 04:45 i dag :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie vågnede 04:45 i dag :zzz

Puh - der er altså NAT på det tidspunkt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh - der er altså NAT på det tidspunkt!

Ja! Holdt hende sovende til 05.15 og så sloges vi lidt i min seng indtil kl. 06. Jeg står pr definition ikke op før kl. 06!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu et bæ-spørgsmål fra mig (undskyld!). Men altså, hvordan skal konsistensen egentlig være? Jeg er jo kun vant til ammebæ. Det i går var jo i hvert fald ikke skønt for ham, og det var sådan i rigtige "pølser" - i dag var det "rigtig" lort, men mere blødt (altså den slags som ikke var flydende, men som var fordelt godt rundt i bleen alligevel). Ej undskyld alle de detaljer, men jeg er bare sådan i tvivl om den mave er okay igen, eller hvad :unsure

Øh, og vænner man sig til den der mega klamme lugt? :O den er da virkelig slem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu et bæ-spørgsmål fra mig (undskyld!). Men altså, hvordan skal konsistensen egentlig være? Jeg er jo kun vant til ammebæ. Det i går var jo i hvert fald ikke skønt for ham, og det var sådan i rigtige "pølser" - i dag var det "rigtig" lort, men mere blødt (altså den slags som ikke var flydende, men som var fordelt godt rundt i bleen alligevel). Ej undskyld alle de detaljer, men jeg er bare sådan i tvivl om den mave er okay igen, eller hvad :unsure

Øh, og vænner man sig til den der mega klamme lugt? :O den er da virkelig slem!

https://www.google.dk/search?q=Bristols+aff%C3%B8ringsskema&client=ms-android-oneplus&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjs5_Li2_rOAhXDkiwKHXOQC0oQ_AUIBygB&biw=360&bih=560#imgrc=oL3-V7rLY0yGbM%3A

Og når du ammer, nr 4-5 :) men det lyder som perfekt konsistens :) og lugten vender man så ikke til :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super, tusind tak! Vildt nok der ligefrem er lavet skemaer om

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, godt Stephi, jeg vælger at tro på dig, nøj den stank altså! Føj

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså aldeles drevet til vanvid af min lille bølle! I de 5,5 time William har været i børnehave har Nohr sovet 35 minutter (han blev vækket af nabo, ellers havde han nok snuppet 5 mere :rolleyes ). Resten af tiden har han klistret op af mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, godt Stephi, jeg vælger at tro på dig, nøj den stank altså! Føj

Jeg kunne slet ikke have det i starten (altså med W), nu er jeg total ligeglad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså aldeles drevet til vanvid af min lille bølle! I de 5,5 time William har været i børnehave har Nohr sovet 35 minutter (han blev vækket af nabo, ellers havde han nok snuppet 5 mere :rolleyes ). Resten af tiden har han klistret op af mig.

:kram

I det mindste ser han mega sød ud, det er ret heldigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne slet ikke have det i starten (altså med W), nu er jeg total ligeglad!

Du giver mig håb :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, godt Stephi, jeg vælger at tro på dig, nøj den stank altså! Føj

 

Træk vejret gennem munden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså aldeles drevet til vanvid af min lille bølle! I de 5,5 time William har været i børnehave har Nohr sovet 35 minutter (han blev vækket af nabo, ellers havde han nok snuppet 5 mere :rolleyes ). Resten af tiden har han klistret op af mig.

 

Sover han stadig kun de der 30-40 min. af gangen? :unsure

 

Jeg ville blive vanvittig. Jeg mener, at Charlotte herinde havde nogle gode råd til at hjælpe dem over i næste søvnfase :Chin:

 

Lily havde nogle måneder, hvor hun også kun sov det interval. Jeg synes det var mega hårdt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

I det mindste ser han mega sød ud, det er ret heldigt!

Det er SÅ heldigt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sover han stadig kun de der 30-40 min. af gangen? :unsure

Jeg ville blive vanvittig. Jeg mener, at Charlotte herinde havde nogle gode råd til at hjælpe dem over i næste søvnfase :Chin:

Lily havde nogle måneder, hvor hun også kun sov det interval. Jeg synes det var mega hårdt!

Ja alleroftest gør han! Han skulle da også nødig sove mere end 11-12 timer i døgnet :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja alleroftest gør han! Han skulle da også nødig sove mere end 11-12 timer i døgnet :o

Synes helt sikkert, at du skal få tjekket de ørebasser! :kram2

altså Gunvor sover virkelig heller ikke meget om dagen. I dag har hun taget 2 lure på hhv. 20 minutter og så en mega lang én på næsten halvanden time (som hun så vågnede fra kl. 13.20 og har ikke ville sove siden :rolleyes). Men til gengæld sover hun så godt om natten pt, og det er da helt sikkert dét, der redder mig fra at gå fuldstændig bananas!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes helt sikkert, at du skal få tjekket de ørebasser! :kram2

altså Gunvor sover virkelig heller ikke meget om dagen. I dag har hun taget 2 lure på hhv. 20 minutter og så en mega lang én på næsten halvanden time (som hun så vågnede fra kl. 13.20 og har ikke ville sove siden :rolleyes). Men til gengæld sover hun så godt om natten pt, og det er da helt sikkert dét, der redder mig fra at gå fuldstændig bananas!

Jeg er et par år efter 'fuldstændig bananas' :D

Åh jeg savner nattesøvn. Eller bare at han ikke vågnede 2-4 gange inden jeg overhovedet når i seng <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er et par år efter 'fuldstændig bananas' :D

Åh jeg savner nattesøvn. Eller bare at han ikke vågnede 2-4 gange inden jeg overhovedet når i seng <_<

Inger sov på den måde og det er BEN hårdt! Men hun var altså ørebarn og det hjalp, da hun fik dræn. Det udrettede ikke mirakler men gjorde virkelig en forskel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nogen herinde ikke har set min tråd om møde i trekanten så er i velkommen til at kigge forbi.

Ku være fedt hvis vi ku samle nogle stykker ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER