MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Og kram til dig, Mformor. Sådan nogle vågenbabyer er bare SLET ikke så hyggelige som de selv synes! Jeg håber sådan at det snart vender :kram

Edit: eller du får superkræfter og bliver sådan et slags menneske som ikke behøver at sove!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tænkte mere på at babyerne nok ikke får lov til at smide 2/3 ud over gulvet

Præcis ;)

Hun fik jo netop det samme som os, men havde jo nok spist det af ske, hvis hun var sulten nok ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lyst til at sætte mig til at tude. Hvorfor fanden vil det barn bare ikke sove?!?! Hjemmet ligner lort og jeg kunne fandme godt bruge bare én fucking time for mig selv. Jeg er ALDRIG alene mere. Never fucking ever! :boo

Åh, det er så latterligt hårdt! :(

Sover hun de famøse 30-40 min lure? Eller slet ikke? :unsure

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er så latterligt hårdt! :(

Sover hun de famøse 30-40 min lure? Eller slet ikke? :unsure

:kiss

De famøse lure og så er hun bare latterligt stædig, så det tager for evigt at få hende til at sove!

Tak for kram til jer andre :) jeg går markant senere i seng end jeg gjorde med Inger, for jeg har så meget brug for tiden om aftenen!

Ej, hun er jo altså pisse dejlig og det skal siges, at hun egentlig sover ok om natten, men shiiit det er nogle hårde og også lidt lange hverdage, når jeg bare er PÅ, som man virkelig kun kan være det med børn i huset.

Jeg elsker min barsel og jeg elsker tiden med hende, men jeg kan nu godt mærke, at jeg så småt er ved at savne at bruge min hjerne lidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De famøse lure og så er hun bare latterligt stædig, så det tager for evigt at få hende til at sove!

Tak for kram til jer andre :) jeg går markant senere i seng end jeg gjorde med Inger, for jeg har så meget brug for tiden om aftenen!

Ej, hun er jo altså pisse dejlig og det skal siges, at hun egentlig sover ok om natten, men shiiit det er nogle hårde og også lidt lange hverdage, når jeg bare er PÅ, som man virkelig kun kan være det med børn i huset.

Jeg elsker min barsel og jeg elsker tiden med hende, men jeg kan nu godt mærke, at jeg så småt er ved at savne at bruge min hjerne lidt.

Hvad med at smide hende i barnevogn/klapvogn/cykelvogn og smutte en tur ud i byen og gøre noget af det du har lyst til?

Nohr har mange dage hvor han sover 3*40 minutter, de dage vil han også gerne underholdes nærmest konstant og så bliver jeg bims i kasketten. Så de dage smider jeg ham i cykelvognen og cykler op i byen og oser lidt, eller bare i netto efter en mælk eller sådan. Det føles næsten som alene tid at cykle afsted og jeg tænker at han da i det mindste for slappet lidt af i hovedet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med at smide hende i barnevogn/klapvogn/cykelvogn og smutte en tur ud i byen og gøre noget af det du har lyst til?

Nohr har mange dage hvor han sover 3*40 minutter, de dage vil han også gerne underholdes nærmest konstant og så bliver jeg bims i kasketten. Så de dage smider jeg ham i cykelvognen og cykler op i byen og oser lidt, eller bare i netto efter en mælk eller sådan. Det føles næsten som alene tid at cykle afsted og jeg tænker at han da i det mindste for slappet lidt af i hovedet.

Jo altså, det gør jeg jo også. Men hun har jo aldrig sovet godt - fra hun var ca 2 mdr har hun sovet 2 timer 2-3 gange og 1 time måske 5-7 gange. Så jeg kan jo ikke ose afsted med hende hver gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo altså, det gør jeg jo også. Men hun har jo aldrig sovet godt - fra hun var ca 2 mdr har hun sovet 2 timer 2-3 gange og 1 time måske 5-7 gange. Så jeg kan jo ikke ose afsted med hende hver gang.

Nå nej, men jeg tænkte nu også mest på de dage hvor du bare har fået nok :kram2

Det var også bare en tanke! Jeg vil gerne hjælpe fordi jeg kender alt til børn der ikke sover.

Jeg skulle nok bare have sendt dig et kram.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå nej, men jeg tænkte nu også mest på de dage hvor du bare har fået nok :kram2

Det var også bare en tanke! Jeg vil gerne hjælpe fordi jeg kender alt til børn der ikke sover.

Jeg skulle nok bare have sendt dig et kram.

:kram

Du er sød steph - ville bestemt ikke lyde snerrende :kiss

Men ja, du har da helt ret og det gør jeg også tit! Lige i morges havde jeg bare hverken fået tøj på eller noget, hvilket jo heller ikke hjalp på min tålmodighed :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lyst til at sætte mig til at tude. Hvorfor fanden vil det barn bare ikke sove?!?! Hjemmet ligner lort og jeg kunne fandme godt bruge bare én fucking time for mig selv. Jeg er ALDRIG alene mere. Never fucking ever! :boo

Har du brug for hjælp? Jeg kan sagtens komme og svinge en støvsuger, gå tur med G, eller andet, du har brug for :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De famøse lure og så er hun bare latterligt stædig, så det tager for evigt at få hende til at sove!

Tak for kram til jer andre :) jeg går markant senere i seng end jeg gjorde med Inger, for jeg har så meget brug for tiden om aftenen!

Ej, hun er jo altså pisse dejlig og det skal siges, at hun egentlig sover ok om natten, men shiiit det er nogle hårde og også lidt lange hverdage, når jeg bare er PÅ, som man virkelig kun kan være det med børn i huset.

Jeg elsker min barsel og jeg elsker tiden med hende, men jeg kan nu godt mærke, at jeg så småt er ved at savne at bruge min hjerne lidt.

:kram

Jeg kan virkelig godt følge dig! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De famøse lure og så er hun bare latterligt stædig, så det tager for evigt at få hende til at sove!

Tak for kram til jer andre :) jeg går markant senere i seng end jeg gjorde med Inger, for jeg har så meget brug for tiden om aftenen!

Ej, hun er jo altså pisse dejlig og det skal siges, at hun egentlig sover ok om natten, men shiiit det er nogle hårde og også lidt lange hverdage, når jeg bare er PÅ, som man virkelig kun kan være det med børn i huset.

Jeg elsker min barsel og jeg elsker tiden med hende, men jeg kan nu godt mærke, at jeg så småt er ved at savne at bruge min hjerne lidt.

Der er fuld skrue på forståelsen herfra. Nogen siger der blir bedre...Her startede M barsel i går og jeg har glædet mig længselsfuldt i et halvt år, bare fordi jeg er ved at blive bindegal af at have en stædig aktiv temperamentsfuld baby på mig uaf-f*cking-brudt! Og de eneste voksne mennesker jeg har (afbrudte) inputs fra er jer på BK og Mads og Monopolet podcasts på de lange gåture.

Så bare et høps-I-get-you herfra, som nok ikke hjælper meget. Jeg tror den eneste kur er BK Ølympiade ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du brug for hjælp? Jeg kan sagtens komme og svinge en støvsuger, gå tur med G, eller andet, du har brug for :kiss

Tak for tilbuddet - det er sødt af dig! Jeg fik hende endeligt til at sove, så nu finder hun sig lidt i at ligge og lege, så jeg kan rydde lidt op!

Men måske jeg tager dig på ordet en dag :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Jeg kan virkelig godt følge dig! :kram2

Tak :kram2 det er rart med forståelse!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for tilbuddet - det er sødt af dig! Jeg fik hende endeligt til at sove, så nu finder hun sig lidt i at ligge og lege, så jeg kan rydde lidt op!

Men måske jeg tager dig på ordet en dag :kiss

Det er jeg glad for at høre! :)

Og det skal du endelig gøre. Jeg kan godt huske, hvordan det var med søvnnægtende barn, og jeg havde endda kun et ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er fuld skrue på forståelsen herfra. Nogen siger der blir bedre...Her startede M barsel i går og jeg har glædet mig længselsfuldt i et halvt år, bare fordi jeg er ved at blive bindegal af at have en stædig aktiv temperamentsfuld baby på mig uaf-f*cking-brudt! Og de eneste voksne mennesker jeg har (afbrudte) inputs fra er jer på BK og Mads og Monopolet podcasts på de lange gåture.

Så bare et høps-I-get-you herfra, som nok ikke hjælper meget. Jeg tror den eneste kur er BK Ølympiade ;)

Høp! Det er dejligt at blive forstået :kiss og ja, jeg priser mig også lykkelig for min mødregruppe og podcasts!

Og ja, ølympiade vil være klasse - jeg ammer bare lidt for meget endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie siger nu helt tydeligt og uden tvivl 'hej' :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie siger nu helt tydeligt og uden tvivl 'hej' :wub

Ååååååhr :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sofie siger nu helt tydeligt og uden tvivl 'hej' :wub

 

Åh, det er så sødt :biglove

 

Clara siger heeeej til vores katte - men kun til dem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som har set tilpas mange gyserfilm at jeg ikke helt tør at bruge babyalarmen om natten og derfor med vilje har valgt ikke at lave værelse til baby? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som har set tilpas mange gyserfilm at jeg ikke helt tør at bruge babyalarmen om natten og derfor med vilje har valgt ikke at lave værelse til baby? :whistling

Altså, jeg har ikke set gyserfilm... Så meget... Men min baby sover stadig( 7 mdr) lige ved siden af mig, og det gær han længe endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, jeg har ikke set gyserfilm... Så meget... Men min baby sover stadig( 7 mdr) lige ved siden af mig, og det gær han længe endnu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som har set tilpas mange gyserfilm at jeg ikke helt tør at bruge babyalarmen om natten og derfor med vilje har valgt ikke at lave værelse til baby? :whistling

Bruger uden tøven alarm om natten :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bruger ikke alarm om natten da vi efter første nat fandt ud af det var unødvendigt ;-) vi hører fint børnene og kender deres lyde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil ikke kunne høre baby, når han flytter på eget værelse - men alarmen generer mig nu ikke ... Til gengæld får jeg myrekryb af at sove i værelse med et fjernsyn, efter jeg så Ringu <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil ikke kunne høre baby, når han flytter på eget værelse - men alarmen generer mig nu ikke ... Til gengæld får jeg myrekryb af at sove i værelse med et fjernsyn, efter jeg så Ringu <_<

Og det læste jeg så lige som Pingu og tænkte "ej come on...." :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER