MforMor

Baby-smalltalk III

5,350 indlæg i dette emne

Niklas har nu lært at sætte sig under vores stole og slår dermed sit hoved altså...og blir sur når jeg hiver ham væk fra vores stole....tsk...bølle ! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hun virker 'bare' syg. Altså træt og pylret. Har spist en lille smule yoghurt og drukket lidt mme. Ikke i samme doser som normalt, men nok til ar jeg synes det er ok, kæmpe tisseble her til morgen. Hun får små perioder hvor hun leger og fjoller, men ellers er hun sådan lidt feber dvask uden at være dvask-dvask. Pt sover hun på mig :) Vi ser tiden an :)

Det er godt at høre :) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun virker 'bare' syg. Altså træt og pylret. Har spist en lille smule yoghurt og drukket lidt mme. Ikke i samme doser som normalt, men nok til ar jeg synes det er ok, kæmpe tisseble her til morgen. Hun får små perioder hvor hun leger og fjoller, men ellers er hun sådan lidt feber dvask uden at være dvask-dvask. Pt sover hun på mig :) Vi ser tiden an :)

Æv, stakkels lille pus :( og mor :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt at høre :) :kram2

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Æv, stakkels lille pus :( og mor :kram2

Tak :kram2 Jeg er godt nok træt! Og hun er reeet frisk pt :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en dag! C sov kun 15 min i dp i dag og havde generelt været ret ked af det, så jeg blev bedt om at hente hende 13.30. Jeg har så brugt hele eftermiddagen på at prøve at få hende til at sove - uden succes! Nu sover hun endelig, kl 18.30! Hold op, det er tidligt når man er vant til hun sover efter 21. Men pånær det kvarter havde hun jo også været vågen i 9 timer.

Nu er jeg virkelig spændt på natten! Og jeg frygter det bliver det samme i morgen igen, pga varmen. Så i morgen lader jeg hende altså sove det hun vil til formiddag i stedet for at vække hende efter en god time! (så i dag blev et nok 1,5 times søvn alt i alt). Og hvis det generer dp's rytme alt for meget, så må hun jo blive hjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg være bekymret for at C vender sig om på maven og sover når han er 11 mdr ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg være bekymret for at C vender sig om på maven og sover når han er 11 mdr ?

Nohr (næsten 9 måneder) har sovet på maven længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nohr (næsten 9 måneder) har sovet på maven længe :)

Okay :-)

Så er jeg ikke bekymret.

Han har haft en rigtig dårlig nat, hvor han samtidig har vendt sig om på maven. Det plejer han ellers ikke.

Han er normalt "side

" barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay :-)

Så er jeg ikke bekymret.

Han har haft en rigtig dårlig nat, hvor han samtidig har vendt sig om på maven. Det plejer han ellers ikke.

Han er normalt "side

" barn.

Jeg var selv bekymret i starten, for Nohr begraver sit hoved og løfter numsen :lol Men jeg kan jo ikke sidde vågen hele natten og vende ham :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var selv bekymret i starten, for Nohr begraver sit hoved og løfter numsen :lol Men jeg kan jo ikke sidde vågen hele natten og vende ham :P

Nårh hvor kært.

Nej det er du helt ret i. Man blir bare lidt bekymret når man nu læser og høre de skræk historier.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var selv bekymret i starten, for Nohr begraver sit hoved og løfter numsen :lol Men jeg kan jo ikke sidde vågen hele natten og vende ham :P

:ditto

Benjamin kaster sig nærmest rundt i sengen efterhånden, så om han ligger på maven bekymrer mig ikke længere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var selv bekymret i starten, for Nohr begraver sit hoved og løfter numsen :lol Men jeg kan jo ikke sidde vågen hele natten og vende ham :P

:ditto

Sofie startede på det, da hun var 7-8 mdr :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal jeg være bekymret for at C vender sig om på maven og sover når han er 11 mdr ?

Arthur har sovet på maven siden han var 5 måneder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var selv bekymret i starten, for Nohr begraver sit hoved og løfter numsen :lol Men jeg kan jo ikke sidde vågen hele natten og vende ham :P

Sådan sover Astrid også ^_^ Og har vist gjort det siden hun kunne komme rundt selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily kan ikke ligge på maven uden at gå i kravlestilling og sætte sig op :rolleyes

Det sker lidt for ofte for tiden <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily kan ikke ligge på maven uden at gå i kravlestilling og sætte sig op :rolleyes

Det sker lidt for ofte for tiden <_<

Altså jeg må også vælte Nohr ret mange gange om natten. Og trøste ham fordi han kravler ind i endevæggen. I søvne altså!

Jeg er bare glad for at han endnu ikke rejser sig :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver altså forskrækket når Nohr gylper og der kommer mad med, det ser ret voldsomt ud når han gylper en masse rødt op :O især når jeg lige har glemt at det er fordi han har ædt en masse jordbær!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået afføringstest med hjem.

Håber lidt at de finder en grund til hans knap så faste afføring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har vi fået afføringstest med hjem.

Håber lidt at de finder en grund til hans knap så faste afføring.

Øv - håber de finder noget, der er nemt at gøre noget ved

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er glad for den smålunkne sommer, vi har haft. Baby er pylret og sover kun på mig - det er varmt i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså jeg må også vælte Nohr ret mange gange om natten. Og trøste ham fordi han kravler ind i endevæggen. I søvne altså!

Jeg er bare glad for at han endnu ikke rejser sig :lol

Åh ja, jeg er også tit inde og 'vælte' en klynkende Astrid der ikke helt ved hvad hun laver i søvne ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin har fået meget rød numse, så meget at han er blevet ked af det når han skal skiftes :( jeg har brugt kogtvandsklude i snart en uge nu, og det er stadig ikke helt væk. Det varrierer om det er et større eller mindre område der er rødt. Når DP er på tur, så bruger hun vådservietter, og B's hud har bare aldrig ret godt kunnet tåle dem. Når DP er hjemme bruger hun skumklude og vand. DP mener at han har svamp, men da jeg brugte den creme jeg har fået udskrevet ved lægen (brugte ikke en kogtvandsklud samtidig), så eksploderede det nærmest. Så jeg tør næsten ikke at give ham det på igen sammen med en kogtvandsklud.. Eller hvad? Tror i at det tilsammen vil få bugt med det sidste?? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin har fået meget rød numse, så meget at han er blevet ked af det når han skal skiftes :( jeg har brugt kogtvandsklude i snart en uge nu, og det er stadig ikke helt væk. Det varrierer om det er et større eller mindre område der er rødt. Når DP er på tur, så bruger hun vådservietter, og B's hud har bare aldrig ret godt kunnet tåle dem. Når DP er hjemme bruger hun skumklude og vand. DP mener at han har svamp, men da jeg brugte den creme jeg har fået udskrevet ved lægen (brugte ikke en kogtvandsklud samtidig), så eksploderede det nærmest. Så jeg tør næsten ikke at give ham det på igen sammen med en kogtvandsklud.. Eller hvad? Tror i at det tilsammen vil få bugt med det sidste?? :unsure

Nårh, lille Benjamin. Jeg håber det blir meget bedre snart.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Benjamin har fået meget rød numse, så meget at han er blevet ked af det når han skal skiftes :( jeg har brugt kogtvandsklude i snart en uge nu, og det er stadig ikke helt væk. Det varrierer om det er et større eller mindre område der er rødt. Når DP er på tur, så bruger hun vådservietter, og B's hud har bare aldrig ret godt kunnet tåle dem. Når DP er hjemme bruger hun skumklude og vand. DP mener at han har svamp, men da jeg brugte den creme jeg har fået udskrevet ved lægen (brugte ikke en kogtvandsklud samtidig), så eksploderede det nærmest. Så jeg tør næsten ikke at give ham det på igen sammen med en kogtvandsklud.. Eller hvad? Tror i at det tilsammen vil få bugt med det sidste?? :unsure

Stakkels, søde B :( :kiss

Åh, det kommer an på, om det er for fugtigt eller for tørt. Zink er mega godt til fugtig hud og fedtcreme evt kombineret med kogtvandsklude til tør hud. Jeg tænker, han skal have måsen bar - vejret er jo heldigvis til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER