190987

Hvad og hvor meget ku i mærke?

16 indlæg i dette emne

Hvad og hvor meget ku i mærke da var i uge 5?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ikke det store, for at være helt ærlig. Var en smule mere træt end normalt, og kunne godt blive lidt kvalm, hvis jeg blev for sulten. Men det var først senere, symptomerne rigtig slog igennem.

Hvis ikke det var for den positive test og udeblevne menstruation, ville jeg nok ikke have lagt mærke til symptomerne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var lidt ekstra træt og havde en dag hvor jeg syntes at tandpasta smagte vildt kraftigt, men det var det... Men har prøvet det et par gange før, så var slet ikke i tvivl om at jeg var gravid selvom der ikke var mange tegn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træthed og lidt ømme bryster (kun første gang).. Menssmerter - men det er en følgesvend gennem hele graviditeten synes jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var ekstremt træt og fik kvalme og madlede fra uge 5 ca...

Vi regnede ikke li med noget, så det var symptomerne der afslørede graviditeten...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træthed, mensmurren, kortere lunte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde hovedpine :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm.. jeg husker det som om det var i uge 5 jeg fandt ud af at jeg var gravid, og mener der gik nogle dage før jeg mærkede noget. Så måske mærkede jeg ikke noget i uge 5, men i hvert fald fra uge 6 havde jeg virkelig ømme bryster og skulle tisse hele tiden..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg var træt med træt på - og er stadig i 9. uge.. Ellers ikke rigtig noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I min første graviditet begyndte jeg at kaste meget op i uge 5 samt have mega kvalme og hovedpine( migræne) ..disse 3 ting fortsatte til uge 19. I uge 21 fik jeg slem bækkenløsning, og der fik jeg også for højt blodtryk, som jeg måtte få medicin for resten af graviditeten.

Med graviditet nr 2 og 3 fik jeg "først" kvalme i uge 7..det stoppede ca i uge 20. Her fik jeg også slem bækkenløsning.. Det kom allerede i uge 12..i de sidste 2 graviditeter har jeg også haft døjet meget med hovedpine.. Men ikke så slemt som den lede migræne jeg led af i første graviditet..på trods af alt det så elsker jeg altså at være gravid..og drømmer om at prøve det igen for fjerde gang❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ik en dyt!

Det er hvert fald ikke baby man kan mærke hvis det er der ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke mærke noget i uge 5

Mærkede først noget i uge 14

Og led ikke af kvalme eller nogle gener

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var virkelig træt og havde ømme bryster samt blev kvalm når jeg begyndte at blive sulten - skulle tisse meget ofte, men det startede allerede ca 3+2 ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

træthed og ømme bryster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER