SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Er lige kørt forbi et sted, der hed "Kyse Overdrev". Det gav alligevel nogle sjove billeder i mit babyfikserede hoved :D

Hvor er du henne? På vej hen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvor er du henne? På vej hen?

Jeg har ikke heeeelt styr på, hvor vi var, men vi var på vej til Næstved og nu er vi på vej til Karrebæksminde :) Hvad da?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke heeeelt styr på, hvor vi var, men vi var på vej til Næstved og nu er vi på vej til Karrebæksminde :) Hvad da?

Hey kom da lige forbi og sig Hej ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke heeeelt styr på, hvor vi var, men vi var på vej til Næstved og nu er vi på vej til Karrebæksminde :) Hvad da?

Hvad skal du dog herover i mit hood?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey kom da lige forbi og sig Hej ;) :kiss

Er det Karrebæksminde, du bor i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad skal du dog herover i mit hood?

Vi skal til konfirmation imorgen :) Bor du i Karrebæksminde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diabetes er selvfølgelig noget skrammel men jeg elsker at jeg for første gang i jeg kan faktisk ikke huske hvor længe ikke er mere eller mindre konstant sulten, efter jeg er startet på metformin. Måske kan jeg ligefrem få et godt vægttab nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diabetes er selvfølgelig noget skrammel men jeg elsker at jeg for første gang i jeg kan faktisk ikke huske hvor længe ikke er mere eller mindre konstant sulten, efter jeg er startet på metformin. Måske kan jeg ligefrem få et godt vægttab nu.

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Diabetes er selvfølgelig noget skrammel men jeg elsker at jeg for første gang i jeg kan faktisk ikke huske hvor længe ikke er mere eller mindre konstant sulten, efter jeg er startet på metformin. Måske kan jeg ligefrem få et godt vægttab nu.

Dejligt, hvis det fører lidt godt med sig trods alt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til konfirmation imorgen :) Bor du i Karrebæksminde?

Narh det kan jeg ikke påstå. Jeg bor i Ringsted ;) Næstved er sådan næsten tæt på :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Narh det kan jeg ikke påstå. Jeg bor i Ringsted ;) Næstved er sådan næsten tæt på :D

Bor heller ikke langt fra karrebæksminde. Enø bager har vidunderlig is, just in case

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmål til panelet.

Hvordan ville I reagere på følgende: Din svigermor er på besøg. Din mand er på arbejdet, og du er ude at gå en tur med barnevognen. Idet du kommer hjem ser du svigermor i færd med at låse postkassen op, hun kigger i den, og går ind i huset igen. Hvordan reagerer du?

A) Ej, hvor dejligt at hun vil hjælpe med at hente posten! Og hun gjorde det vel egentlig mest fordi hun ville kigge på reklamerne.

B) Det er lidt grænseoverskridende, hvad hvis der lå et brev vi ville have var privat.

C) Andet

Jeg er selv oprigtigt i tvivl. Hælder mest til A, men kunne også godt mærke et snært af B. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmål til panelet.

Hvordan ville I reagere på følgende: Din svigermor er på besøg. Din mand er på arbejdet, og du er ude at gå en tur med barnevognen. Idet du kommer hjem ser du svigermor i færd med at låse postkassen op, hun kigger i den, og går ind i huset igen. Hvordan reagerer du?

A) Ej, hvor dejligt at hun vil hjælpe med at hente posten! Og hun gjorde det vel egentlig mest fordi hun ville kigge på reklamerne.

B) Det er lidt grænseoverskridende, hvad hvis der lå et brev vi ville have var privat.

C) Andet

Jeg er selv oprigtigt i tvivl. Hælder mest til A, men kunne også godt mærke et snært af B. :)

Jeg tror, jeg ville tænke "hvorfor?". Hvis hun var gået i gang med at støvsuge/vaske op/lægge vasketøj sammen, ville jeg tænke "fedt med hjælp", men at tømme postkassen er bare virkelig mærkeligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, jeg ville tænke "hvorfor?". Hvis hun var gået i gang med at støvsuge/vaske op/lægge vasketøj sammen, ville jeg tænke "fedt med hjælp", men at tømme postkassen er bare virkelig mærkeligt!

Hun plejer at vaske tøj og lægge tøj sammen uden at spørge os, og det er jeg hurtig nået til at jeg synes er fedt.

Hun sagde ikke noget om det med postkassen, men jeg ved, at hun nyder at kigge i reklamerne, og senere spurgte hun til hvorfor vi ikke havde fået fakta-reklamen...:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun plejer at vaske tøj og lægge tøj sammen uden at spørge os, og det er jeg hurtig nået til at jeg synes er fedt.

Hun sagde ikke noget om det med postkassen, men jeg ved, at hun nyder at kigge i reklamerne, og senere spurgte hun til hvorfor vi ikke havde fået fakta-reklamen...:)

Så ville jeg slet ikke tænke over det. Vi har ingen hemmelige ting i vores postkasse, så jeg ville aldrig blive sur over det. Og hun har jo så en "god grund" til at gøre det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmål til panelet.

Hvordan ville I reagere på følgende: Din svigermor er på besøg. Din mand er på arbejdet, og du er ude at gå en tur med barnevognen. Idet du kommer hjem ser du svigermor i færd med at låse postkassen op, hun kigger i den, og går ind i huset igen. Hvordan reagerer du?

A) Ej, hvor dejligt at hun vil hjælpe med at hente posten! Og hun gjorde det vel egentlig mest fordi hun ville kigge på reklamerne.

B) Det er lidt grænseoverskridende, hvad hvis der lå et brev vi ville have var privat.

C) Andet

Jeg er selv oprigtigt i tvivl. Hælder mest til A, men kunne også godt mærke et snært af B. :)

Det ville jeg ikke skænke en tanke, med mindre hun ligefrem åbnede private breve, men vi får virkelig heller ikke mange spændende breve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg ikke skænke en tanke, med mindre hun ligefrem åbnede private breve, men vi får virkelig heller ikke mange spændende breve

:ditto Je tror ikke jeg ville have tænkt over det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det såmænd ni år siden, at jeg så min mand første gang. Det er helt hyggeligt at tænke på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg ikke skænke en tanke, med mindre hun ligefrem åbnede private breve, men vi får virkelig heller ikke mange spændende breve

:ditto ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag er det såmænd ni år siden, at jeg så min mand første gang. Det er helt hyggeligt at tænke på :)

Tillykke. Og ditto om 4 dage :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Narh det kan jeg ikke påstå. Jeg bor i Ringsted ;) Næstved er sådan næsten tæt på :D

Arh! Det er jo næsten tæt på ja, men B så godt nok lang og trist ud i ansigtet, da jeg spurgte om det var en mulighed :blush Kunne ellers have været SÅ hyggeligt at møde dig :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bor heller ikke langt fra karrebæksminde. Enø bager har vidunderlig is, just in case

Haha good to know. Vi mangler dog ikke ligefrem god mad :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror personligt at jeg ville føle det grænseoverskridende at andre skulle åbne vores postkasse.

Jeg har intet at skjule og jeg ville ikke blive gal men jeg tror at jeg ville føle det lidt for personligt?! Men jeg er også typen som synes at vores soveværelse er fuldstændig privat og normalt er der INGEN der skal ind i vores soveværelse.. jeg har intet hemmeligt eller prøver at skjule noget, men jeg kan bare mærke at der er nogle ting jeg ikke vil dele. Heriblandt soveværelse og post åbenbart :lolhit det er lidt fjollet, men jeg kan ikke se meningen med at folk skal derind :p

Min svigerfamilie har derimod ikke noget problem i at lige gå en runde i soveværelset (specielt i øjeblikket fordi at alle babyting er derinde i øjeblikket :wub) og jeg kan mærke at det er så grænseoverskridende at de skal ind i et rum som primært bliver brugt til søvn, sex og påklædning :blush

Jeg er da lidt mærkelig her :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørgsmål til panelet.

Hvordan ville I reagere på følgende: Din svigermor er på besøg. Din mand er på arbejdet, og du er ude at gå en tur med barnevognen. Idet du kommer hjem ser du svigermor i færd med at låse postkassen op, hun kigger i den, og går ind i huset igen. Hvordan reagerer du?

A) Ej, hvor dejligt at hun vil hjælpe med at hente posten! Og hun gjorde det vel egentlig mest fordi hun ville kigge på reklamerne.

B) Det er lidt grænseoverskridende, hvad hvis der lå et brev vi ville have var privat.

C) Andet

Jeg er selv oprigtigt i tvivl. Hælder mest til A, men kunne også godt mærke et snært af B. :)

Som udgangspunkt B, men hvis hun er reklameelsker, ville jeg formode at det kun var derfor og så bare trække på skuldrene af det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad ønsker I jer i mors dags-gave?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER