SaraLK

Voksen-smalltalk vol. 2

4,428 indlæg i dette emne

Jeg elsker Downton Abbey :glad men har desværre set alle afsnit og nu er den sluttet snøft snøft

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker Downton Abbey :glad men har desværre set alle afsnit og nu er den sluttet snøft snøft

 

Ja, det er så trist at den er sluttet :( Krydser fingre for at de laver en film (har læst nogle fan rygter om at de måske gør det, men det skal man nok ikke lægge så meget i)..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige givet mig i kast med Downton Abbey.. En tidlig barselsgave til mig selv! ;)

Jeg eeeeelsker DA :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er også virkelig god :)

Jeg elsker Downton Abbey :glad men har desværre set alle afsnit og nu er den sluttet snøft snøft

Ja, det er så trist at den er sluttet :( Krydser fingre for at de laver en film (har læst nogle fan rygter om at de måske gør det, men det skal man nok ikke lægge så meget i)..

Jeg eeeeelsker DA :biglove

Jeg har også kun hørt godt om den, men det er ikke rigtig en serie for Tim, og vi har desuden gag i ca. 8 serier vi ser sammen. Så nu skal den være min her under barslen inden Nohr kommer + de første måneder hvor han er ligeglad med hvad der kører.. Her 3 afsnit inde er jeg allerede hooked! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke godt få en fridag fra at være mor? :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan man ikke godt få en fridag fra at være mor? :(

Man kan hvertfald få er kram, selvom det sikkert ikke helt gør det samme :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af alle de læreruddannede søde BK-piger der vil hjælpe mig i min tråd i 'job og uddannelse'? :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er der nogle af alle de læreruddannede søde BK-piger der vil hjælpe mig i min tråd i 'job og uddannelse'? :lovebk

Jeg har tænkt på hele dagen, at jeg skulle ind og svare :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver aldrig den store tegner, og min håndskrift er en joke i sig selv, men sådan helt impulsivt og på ca 2 minutter har jeg netop tegnet mit livs første satiretegning :badgirl

qrjksw.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver aldrig den store tegner, og min håndskrift er en joke i sig selv, men sådan helt impulsivt og på ca 2 minutter har jeg netop tegnet mit livs første satiretegning :badgirl

qrjksw.jpg

Nu er min hjerne smadret, men er det en hentydning til debatten omkring kønsopdelt svømme undervisning? (Som mange fejlagtig tror handler om svømmehaller generelt og ikke undervisning)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu er min hjerne smadret, men er det en hentydning til debatten omkring kønsopdelt svømme undervisning? (Som mange fejlagtig tror handler om svømmehaller generelt og ikke undervisning)

Ja det var min egen lille opdigtede version af debatten, der handler om at Inger Støjberg i virkeligheden bare synes, at der er for få (lækre) mænd i svømmehallerne. Sorry, hvis det kun er mig, der kunne se humoren i det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var min egen lille opdigtede version af debatten, der handler om at Inger Støjberg i virkeligheden bare synes, at der er for få (lækre) mænd i svømmehallerne. Sorry, hvis det kun er mig, der kunne se humoren i det :blush

:D den version kunne jeg godt se det sjove i.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var min egen lille opdigtede version af debatten, der handler om at Inger Støjberg i virkeligheden bare synes, at der er for få (lækre) mænd i svømmehallerne. Sorry, hvis det kun er mig, der kunne se humoren i det :blush

Nah, jeg syntes, den var sjov - fik bare ikke lige kommenterer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pakke pakke flyttekasser... 8 down, 102 to go... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pakke pakke flyttekasser... 8 down, 102 to go... :rolleyes

Haha "99 boxes of stuff on the wall, 99 boxes of stuff! You take one down, and pack it down, 98 boxes of stuff on the wall!" :bunny

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare mig der er "sart eller er der virkelig nogen der kan finde på at bestille en menu, der hedder "lonely"? Not quite sure  :lolhit

post-12733-0-97944400-1461942212_thumb.png

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha "99 boxes of stuff on the wall, 99 boxes of stuff! You take one down, and pack it down, 98 boxes of stuff on the wall!" :bunny

:kram

Hehe, tak for grin ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare mig der er "sart eller er der virkelig nogen der kan finde på at bestille en menu, der hedder "lonely"? Not quite sure :lolhit

Vores lokale is sted har en pakke der oversat betyder trøstespiseren....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lokale is sted har en pakke der oversat betyder trøstespiseren....

 

Jeg var ikke sikker på at jeg ville bestille den. Så hellere bestille en langt større pakke og så levne lidt end vise jeg er ensom eller trøstespiser :blush :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lagde mig lige og ammede Oliver. Husker svagt, at jeg lagde ham over i sin egen seng, da han var færdig. Og så kom M og vækkede mig - halvanden time senere :blink

Jeg havde åbenbart brug for en lur :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, tak for grin ^_^

Selv tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare mig der er "sart eller er der virkelig nogen der kan finde på at bestille en menu, der hedder "lonely"? Not quite sure :lolhit

De skulle da have kaldt den "Ego" eller "Mig-tid" istedet :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det bare mig der er "sart eller er der virkelig nogen der kan finde på at bestille en menu, der hedder "lonely"? Not quite sure :lolhit

Haha, og for lige at gøre ydmygelsen total skriver de lige 1p oveni :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige kørt forbi et sted, der hed "Kyse Overdrev". Det gav alligevel nogle sjove billeder i mit babyfikserede hoved :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER