Tumlepigen

Hvad glæder du dig til?

1,394 indlæg i dette emne

Til at jeg er færdig med min selexid kur. Jeg får det top dårligt af dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Til at føde :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at putte V imorgen og se om "kaninen der gerne ville sove" hjælper endnu bedre der :glad

Hjemme ved os virkede den på ingen måde <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjemme ved os virkede den på ingen måde <_<

Heller ikke her desværre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har kun læst den to aftener, så jeg synes det er for tidligt at vurdere herhjemme endnu. Og det er i hvert fald ikke en mirakelkur. Men han kan godt lide den, så langt så godt. Han startede faktisk dagen idag, med at sige, at i aften ville han gerne puttes med musik og kaninbog. Og her til aften faldt han faktisk i søvn, da vi var halvvejs i den! Det var så nok stadig en time og et kvarter efter putningen startede, og vi startede forfra 2 gange, fordi han møflede så meget rundt at jeg timeoutede projektet og gik ud. Men jeg er forsigtigt optimist :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at putte V imorgen og se om "kaninen der gerne ville sove" hjælper endnu bedre der :glad

Nu har vi haft succes med den de 3 sidste dage - og vi har ikke afprøvet den før ;)

Prøvede at læse noget højt for M i går aftes, og han var nær faldet i søvn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har vi haft succes med den de 3 sidste dage - og vi har ikke afprøvet den før ;)

Prøvede at læse noget højt for M i går aftes, og han var nær faldet i søvn :D

Sejt :D

Jeg føler mig bare som den vildeste hypnotisør, når jeg læser den :lol Dine øjenlåg bliver tuuuuuuunge :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt :D

Jeg føler mig bare som den vildeste hypnotisør, når jeg læser den :lol Dine øjenlåg bliver tuuuuuuunge :lolhit

Lige præcis :D men det er dét som virker! David falder helt fast i søvn ved bunden af side 19, når de har været hos troldmanden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige præcis :D men det er dét som virker! David falder helt fast i søvn ved bunden af side 19, når de har været hos troldmanden :)

Sejt! V faldt ikke i søvn af den første aften, men igår gjorde han. :yay Jeg er dog usikker på hvornår, for jeg ville ikke lige rykke rundt på ham for at kigge og han lå ret begravet i puden :wub

Men jeg synes altså det føles skummelt sådan at "hypnotisere sit barn" :blink :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt! V faldt ikke i søvn af den første aften, men igår gjorde han. :yay Jeg er dog usikker på hvornår, for jeg ville ikke lige rykke rundt på ham for at kigge og han lå ret begravet i puden :wub

Men jeg synes altså det føles skummelt sådan at "hypnotisere sit barn" :blink :D

Da jeg var barn talte min mor ofte i søvn, hvor hun fik mig til at slappe langsomt af i hele kroppen - lidt i stil med den kloge fru ugle ;) Jeg elskede det, og det var uden tvivl den bedste måde at blive puttet :) Så ja - lidt skummelt, men effektivt og rigtig behageligt for barnet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var barn talte min mor ofte i søvn, hvor hun fik mig til at slappe langsomt af i hele kroppen - lidt i stil med den kloge fru ugle ;) Jeg elskede det, og det var uden tvivl den bedste måde at blive puttet :) Så ja - lidt skummelt, men effektivt og rigtig behageligt for barnet :)

Ja det der fru ugle gør, sådan ville jeg også gerne tales i søvn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efterfødselssamtale på onsdag :glad

Det bliver dejligt at få lagt låg på og finde ud af om jeg ville kunne få pks, hvis vi nogensinde skulle beslutte os for en treer

Har du egentlig en fødselsberetning?

Og god fornøjelse onsdag :kiss Jeg satte stor pris på min samtale :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi skal i Legoland i sommerferien :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til at føde :lol

Det kan jeg godt forstå! Det er FEDT at føde! Jeg glæder mig allerede til næste gang :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barselsbesøg senere idag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At blive helt færdig med at tegne på Idas værelse, glæder mig til at se hende når hun ser det er 100% færdigt hendes værelse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du egentlig en fødselsberetning?

Og god fornøjelse onsdag :kiss Jeg satte stor pris på min samtale :)

Nej, har ikke fået den skrevet endnu. Ville vente til efter samtalen. Og den blev så desværre aflyst idag pga syg baby :( Og ifølge gimpe-sekretæren i jordemoderhuset som lød som om det var til enormt meget besvær, så kan vi først få en ny samtale om 8-10 uger. Det kan sgu snart efterhånden være lige meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Ida kommer hjem og ser hendes væg 

VPyxBZI.jpg

 

Der er desværre pause nu, da mit håndled gør ondt. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, har ikke fået den skrevet endnu. Ville vente til efter samtalen. Og den blev så desværre aflyst idag pga syg baby :( Og ifølge gimpe-sekretæren i jordemoderhuset som lød som om det var til enormt meget besvær, så kan vi først få en ny samtale om 8-10 uger. Det kan sgu snart efterhånden være lige meget

Åh altså :kram

Jeg synes du skal holde fast i den samtale, jeg tror ikke det er ligemeget :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal tandemamme :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal tandemamme :loveshower

Er du gravid? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du gravid? :)

Ja :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :biglove

Eeeeeej, stort tillykke :loveshower :biglove :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eeeeeej, stort tillykke :loveshower :biglove :kuller

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal tandemamme :loveshower

Haha, jeg nåede lige at tænke "Hvad pokker er tante-mamme?!" :D

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER