Posted June 22, 2016 Ja, vi fik et godt tilbud, så vi bookede i morges :D Vi flyver med bravo tours og skal være i det sydlige Portugal, ved Algarve :7himmelFedt! Har I kunne nå at få pas til lillemanden? Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Fedt! Har I kunne nå at få pas til lillemanden? Jep. Vi havde planlagt at tage en afbudsrejse her inden for de nærmeste uger, så det var bare om at vente på et godt tilbud, og så springe på :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Jep. Vi havde planlagt at tage en afbudsrejse her inden for de nærmeste uger, så det var bare om at vente på et godt tilbud, og så springe på :)Åhr rimelig rutineret :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Åhr rimelig rutineret :yay Overhovedet ikke. Det er første gang vi gør det :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Til vi får de her to skønheder :kuller Jeg kan altså snart ikke vente længere :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Til vi får de her to skønheder :kuller Jeg kan altså snart ikke vente længere :D Killinger.jpg Nøj hvor er de kære! :o :wub Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Til vi får de her to skønheder :kuller Jeg kan altså snart ikke vente længere :D Killinger.jpg Åhhh.. :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Hvor ser de skønne ud, Aja! ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Til at skulle på Tinderbox i morgen og se Rammstein! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Sommerferie om een arbejdsdag! :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Jeg vil osse ha kattekillinger :boo De ser bare dejlige ud Aja, sikke en ballade I får med 2 stk små :kuller :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Til at skulle på Tinderbox i morgen og se Rammstein! :yaySsssshhh... Misundelse er en grim ting! :rolleyes Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Ssssshhh... Misundelse er en grim ting! :rolleyes Undskyyyyld :D Hvis det kan trøste, går de først på klokken 1 om natten, så jeg forudser, at jeg bliver VIRKELIG træt :lol Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Til at skulle på Tinderbox i morgen og se Rammstein! :yay Jeg håber I får en god aften :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 22, 2016 Undskyyyyld :D Hvis det kan trøste, går de først på klokken 1 om natten, så jeg forudser, at jeg bliver VIRKELIG træt :lolJeg kunne slet ikke holde til det på rigtig mange planer.. Og jeg har set dem 3 gange før, men alligevel! :lol Håber du får en helt fantastisk koncertoplevelse! :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Jeg vil osse ha kattekillinger :boo De ser bare dejlige ud Aja, sikke en ballade I får med 2 stk små :kuller :D Hihi, ja jeg tror vi får nok at se til. M gik lige i panik et kort øjeblik da det til op for ham at vi får dem lige når han tager 4 ugers barsel, så han skal gå hjemme med Clara OG to nye killinger :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Jeg håber I får en god aften :kiss Tak søde :kiss Nu er vi på vej til Odense :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Jeg kunne slet ikke holde til det på rigtig mange planer.. Og jeg har set dem 3 gange før, men alligevel! :lol Håber du får en helt fantastisk koncertoplevelse! :kram Du er jo også højgravid og med en lille fyr derhjemme i forvejen :p Det er min første gang, og jeg glæder mig som et lille barn! :D :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Du er jo også højgravid og med en lille fyr derhjemme i forvejen :p Det er min første gang, og jeg glæder mig som et lille barn! :D :yayDet er jo det.. Men jeg glæder mig til at høre om det! :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Det er jo det.. Men jeg glæder mig til at høre om det! :kramDet kan være, der kommer en anden gang. Jeg ved i hvert fald, at de starter ud med en helt ny sang, så der er nok et nyt album på vej :D Der kommer nok en post i hvad gør dig glad tråden i morgen når jeg engang har fået øjne :) :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Til at spise is i morgen med William og fejre at han går på sommerferie ^_^ Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Efterfødselssamtale på onsdag :glad Det bliver dejligt at få lagt låg på og finde ud af om jeg ville kunne få pks, hvis vi nogensinde skulle beslutte os for en treer Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Mere tid med min mand sammen med vores datter! Share this post Link to post Share on other sites
Posted June 23, 2016 Til at putte V imorgen og se om "kaninen der gerne ville sove" hjælper endnu bedre der :glad Share this post Link to post Share on other sites