Tumlepigen

Hvad glæder du dig til?

1,394 indlæg i dette emne

Det er en super gave! Jeg laver bog til Inger for hvert år, og hun elsker at kigge i dem!

Nu skal du ikke prikke til den dårlige samvittighed over at jeg også havde planer om en bog pr år som så gik i vasken ;)

Forestiller mig også Filippa vil bruge meget tid på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At min søster kommer hjem på sommerferie i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu skal du ikke prikke til den dårlige samvittighed over at jeg også havde planer om en bog pr år som så gik i vasken ;)

Forestiller mig også Filippa vil bruge meget tid på den :)

Det var BESTEMT ikke min mening! Jeg har kun lavet årsbøger til os selv for 2012 og fremefter, for det har været for stort et arbejde at hå i gang med de andre år, så du er da mega bad ass, at du har lavet en for fem år! Det er et kæmpe arbejde :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gravidmassage og zoneterapi i morgen! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoo i morgen hvis vejret holder. Og frisør mandag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var BESTEMT ikke min mening! Jeg har kun lavet årsbøger til os selv for 2012 og fremefter, for det har været for stort et arbejde at hå i gang med de andre år, så du er da mega bad ass, at du har lavet en for fem år! Det er et kæmpe arbejde :respekt

Åh jeg vil også så gerne lave sådan nogle bøger. Vi har bare SÅ mange billeder. Så sådan en bog for et helt år, kommer vel til at koste en formue? :chin:

Hvor laver I dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg vil også så gerne lave sådan nogle bøger. Vi har bare SÅ mange billeder. Så sådan en bog for et helt år, kommer vel til at koste en formue? :chin:

Hvor laver I dem?

Det kommer an på hvor mange sider du skal bruge ;)

100 sider i a4 koster omkring 7-800 kr his Photobox, men jeg køber altid, når der er tilbud. Så kan man købe et værdibevis med 50-60% rabat og så har du 1-3 mdr til at lave bogen.

Synes det største arbejde er at samle og uploade billederne. Når først det er gjort, så er det hyggeligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på hvor mange sider du skal bruge ;)

100 sider i a4 koster omkring 7-800 kr his Photobox, men jeg køber altid, når der er tilbud. Så kan man købe et værdibevis med 50-60% rabat og så har du 1-3 mdr til at lave bogen.

Synes det største arbejde er at samle og uploade billederne. Når først det er gjort, så er det hyggeligt :)

Det er klart :D Jeg prøvede bare en dag, at lave sådan en bog, og jeg kunne slet ikke begrænse mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til mor/datter hygge i Herning i dag efter tur til ørelægen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min farmor tager hjem igen når hun kommer :blush

Jeg har intet overskud i øjeblikket og jeg skal altid forsvare alting når jeg snakker med hende. Det værste er faktisk at hun virkelig prøver at være sød -men alligevel har jeg en følelse af at alt hvad jeg gør er forkert :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Weekenden. Synes jeg/vi har for mange planer i den her uge og der er flere ting herhjemme, jeg gerne vil have ordnet. Og vi trænger til at hygge os.

- Til Bs eksamen er overstået, så han får sommerferie og vi forhåbentlig kan finde hinanden lidt igen.

- Jul :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- Weekenden. Synes jeg/vi har for mange planer i den her uge og der er flere ting herhjemme, jeg gerne vil have ordnet. Og vi trænger til at hygge os.

- Til Bs eksamen er overstået, så han får sommerferie og vi forhåbentlig kan finde hinanden lidt igen.

:kram2

Jeg husker også tydeligt hvor hårde Johns eksamensperioder var (samme uddannelse). Håber I snart kan holde ferie sammen og hygge jer :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Jeg husker også tydeligt hvor hårde Johns eksamensperioder var (samme uddannelse). Håber I snart kan holde ferie sammen og hygge jer :kiss

Tak :kiss

Ja, jeg synes de eksaminer er stride. <_< Faktisk synes jeg generelt at hele uddannelsen virker til at være bygget op efter, at man ikke må have et liv ved siden af. :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss

Ja, jeg synes de eksaminer er stride. <_< Faktisk synes jeg generelt at hele uddannelsen virker til at være bygget op efter, at man ikke må have et liv ved siden af. :prik

Jeg er meget enig. Synes det var er sejt træk med den uddannelse, John var på skolen og knoklede konstant :rolleyes hvor længe er det B har tilbage før han er færdig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få kontakt til ham der har mine Ringenes herre bøger.

Vil bare gerne have dem igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er meget enig. Synes det var er sejt træk med den uddannelse, John var på skolen og knoklede konstant :rolleyes hvor længe er det B har tilbage før han er færdig?

Han er færdig til januar 18 :zzz

Please sig det bliver bedre bagefter? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er færdig til januar 18 :zzz

Please sig det bliver bedre bagefter? :rolleyes

Det gør det!! Nu har jeg en mand der arbejder 7-15 mandag-fredag og max har et sent møde en gang om måneden (og med sent mener jeg at han stadig når hjem til aftensmad ;) ) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg vil også så gerne lave sådan nogle bøger. Vi har bare SÅ mange billeder. Så sådan en bog for et helt år, kommer vel til at koste en formue? :chin:

Hvor laver I dem?

Vi har Mac så laver dem direkte i iPhoto - det er nemt og god kvalitet.

Og ja, det er lidt dyrt, men synes det er alle pengene værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gør det!! Nu har jeg en mand der arbejder 7-15 mandag-fredag og max har et sent møde en gang om måneden (og med sent mener jeg at han stadig når hjem til aftensmad ;) ) :kiss

Åh det lyder godt! Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det lyder godt! Tak :kiss

 

Hvilken uddannelse er det han tager? 

 

Min mand tog en HD, som er kendt som skilsmissestudiet, fordi det jo er udover en fuld arbejdsuge som elev. Det var hårdt, men det var før vi fik børn, så det gik jo fint :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken uddannelse er det han tager?

Min mand tog en HD, som er kendt som skilsmissestudiet, fordi det jo er udover en fuld arbejdsuge som elev. Det var hårdt, men det var før vi fik børn, så det gik jo fint :)

Det er bygningskonstruktør. Jeg ved egentlig ikke, hvordan det er i forhold til andre uddannelser, jeg synes bare, det fylder langt udover en almindelig arbejdsuge + der er jævnligt skemaændringer i sidste øjeblik, så man kan gå og tro, at man har en skemafri dag i 2 måneder og planlægge at ordne nogle af de ting, som bliver nedprioriteret i de andre uger pga lange dage, og så lige dagen inden BUM så er der flyttet timer derover. Det kan jo ske, men mit indtryk er bare, at dem der planlægger deres skema, i hvert fald ikke er lige så gode til det, som de var på mit studie ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har Mac så laver dem direkte i iPhoto - det er nemt og god kvalitet.

Og ja, det er lidt dyrt, men synes det er alle pengene værd!

Det må jeg lige prøve at tjekke ud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i flyet på vej til Portugal i morgen :yay :yay Første udenlandsferie i 6 år, og jeg glæder mig som et lille barn :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At sidde i flyet på vej til Portugal i morgen :yay :yay Første udenlandsferie i 6 år, og jeg glæder mig som et lille barn :loveshower

Fedt at I fandt noget!

Hvem rejser I med, og hvor i Portugal?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt at I fandt noget!

Hvem rejser I med, og hvor i Portugal?

 

Ja, vi fik et godt tilbud, så vi bookede i morges :D Vi flyver med bravo tours og skal være i det sydlige Portugal, ved Algarve :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER