SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Jeg tror sgu også jeg lader være. Der er jo intet sparet hvis han alligevel ikke kan bruge dem til den tid :P

Jeg havde også virkelig overvejet det, men tænker lidt det samme. Og at udvalget er så dårligt til deres størrelser bekræftede mig bare ;) Vildt nok, de næsten bruger samme størrelse :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde også virkelig overvejet det, men tænker lidt det samme. Og at udvalget er så dårligt til deres størrelser bekræftede mig bare ;) Vildt nok, de næsten bruger samme størrelse :D

Ja, det er lidt vildt. Men Adam har faktisk brugt 23 længe, det er også derfor jeg ikke tør købe til vinter i kun én størrelse større. Jeg har en forventning om at han tager et spring i størrelse hen over efteråret. Det ville måske også forklare hvorfor han æder som en hest i øjeblikket :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er lidt vildt. Men Adam har faktisk brugt 23 længe, det er også derfor jeg ikke tør købe til vinter i kun én størrelse større. Jeg har en forventning om at han tager et spring i størrelse hen over efteråret. Det ville måske også forklare hvorfor han æder som en hest i øjeblikket :lol

Haha! :D Store Adam :kuller Alfred er vist på vej i str 23. Jeg synes i hvert fald, hans sko er ved at være sådan lige til den lille side.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har bestilt rengøring - fast hveranden uge :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! :D Store Adam :kuller Alfred er vist på vej i str 23. Jeg synes i hvert fald, hans sko er ved at være sådan lige til den lille side.

Ja, det er lige lidt tidligere end Adam. Han fik 23 da vi købte sko i foråret. Vist i marts/april, det vil sige da han var 21-22 måneder :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har bestilt rengøring - fast hveranden uge :yay

Misundelse er en grim ting :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det er lige lidt tidligere end Adam. Han fik 23 da vi købte sko i foråret. Vist i marts/april, det vil sige da han var 21-22 måneder :P

Haha, men ok, hvis A skal indhente sin fars store størrelse fødder, skal han også igang :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Misundelse er en grim ting :rolleyes

Altså, med den løn du får nu, har du da vist rigeligt råd ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, med den løn du får nu, har du da vist rigeligt råd ;)

Indtægter og udgifter. Desværre hænger de to ting nu sammen, før var det en ren underskudsforretning. Så indtil videre er rengøringen vist min egen hovedpine <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtægter og udgifter. Desværre hænger de to ting nu sammen, før var det en ren underskudsforretning. Så indtil videre er rengøringen vist min egen hovedpine <_<

Arh, pis! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand har fået en lønforhøjelse efter han har skiftet stilling på arbejde - og den betyder at vi kan holde Aedan hjemme lidt længere selvom jeg kommer til at være uden indtægt :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har haft en mig dag i dag :loveshower som lige er sluttet efter en middagslur på 2 timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har haft en mig dag i dag :loveshower som lige er sluttet efter en middagslur på 2 timer :)

P@sse misundelig. Faktisk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har haft en mig dag i dag :loveshower som lige er sluttet efter en middagslur på 2 timer :)

Haha velkommen i snorkeklubben. Jeg fik mig også en ordenligt lur i dag  :zzz så kan man lige holde til det igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har bestilt rengøring - fast hveranden uge :yay

Dét er FEDT!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg har bestilt rengøring - fast hveranden uge :yay

Hvor henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fridag i morgen!

:ditto :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

P@sse misundelig. Faktisk....

Jeg har stor nydt det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha velkommen i snorkeklubben. Jeg fik mig også en ordenligt lur i dag :zzz så kan man lige holde til det igen

Det har helt sikkert været fortjent :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har købt klapvogn, da der var 20% i Babymam :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Manden holder fri i morgen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik købt nogle super fede Bisgaard vinterstøvler til Amilia på tilbud til 450 kr og er par kangaroo gummisko til 350. Vinterstøvlerne blev en str 26!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bilen var dumpet til syn, og skulle på værksted. Søreme om de så ikke har sørget for at få den omsynet også :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER