SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Har lige købt vinterstøvler

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gårdbesøg på nystartet økologisk landbrug 10 min fra os. N fik klappet både grise og høns (og en hund :) )

Sådan burde alle dyr altså have det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I f*ing did it!! Jeg har med ekstremt kort varsel blevet tilbudt et kursus i personalejura, som starter på mandag. Så jeg har siden fredag aften nået at læse 300+ sider jura-hejs - mest domsafsigelser... Kan jeg huske det hele? Tvivler. Har jeg forstået det hele? Helt sikkert ikke. Men jeg nåede det sgu! Go'e mig! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I f*ing did it!! Jeg har med ekstremt kort varsel blevet tilbudt et kursus i personalejura, som starter på mandag. Så jeg har siden fredag aften nået at læse 300+ sider jura-hejs - mest domsafsigelser... Kan jeg huske det hele? Tvivler. Har jeg forstået det hele? Helt sikkert ikke. Men jeg nåede det sgu! Go'e mig! :D

:respekt god fornøjelse med kurset :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At gymnastiksæsonnen er startet igen. Da vi mindede William om at han skulle til gymnastik i dag hoppede han op og ned og råbte 'jahuuu' :loveshower

Erica har også rendt rundt i sit nye gymnastiktøj hele eftermiddagen og aften. Hun glæder sig meget til at begynde til springgymnastik i morgen ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En super 4 års fødselsdag overstået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En super 4 års fødselsdag overstået

Stort tillykke med jeres store pige :hurra :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I f*ing did it!! Jeg har med ekstremt kort varsel blevet tilbudt et kursus i personalejura, som starter på mandag. Så jeg har siden fredag aften nået at læse 300+ sider jura-hejs - mest domsafsigelser... Kan jeg huske det hele? Tvivler. Har jeg forstået det hele? Helt sikkert ikke. Men jeg nåede det sgu! Go'e mig! :D

:toot stejlt! Og megagod fornøjelse! Ansættelsesret er fedt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En super 4 års fødselsdag overstået

Årh dejligt :loveshower tillykke med hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I f*ing did it!! Jeg har med ekstremt kort varsel blevet tilbudt et kursus i personalejura, som starter på mandag. Så jeg har siden fredag aften nået at læse 300+ sider jura-hejs - mest domsafsigelser... Kan jeg huske det hele? Tvivler. Har jeg forstået det hele? Helt sikkert ikke. Men jeg nåede det sgu! Go'e mig! :D

  :respekt Du er for sej! God fornøjelse med kurset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn dag! Startede med fælles hyggelig morgenmad, efterfulgt af fælles oprydning/rengøring/støvsugning/gulvvask med dertilhørende dansemusik!

Frokost, Moster kom på besøg, hygge med Luna imens Liff sov til middag. Mormor og morfar kom til eftermiddagskaffe og aftensmad, så masser af hygge med dem og god mad og kage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skøn dag! Startede med fælles hyggelig morgenmad, efterfulgt af fælles oprydning/rengøring/støvsugning/gulvvask med dertilhørende dansemusik!

Frokost, Moster kom på besøg, hygge med Luna imens Liff sov til middag. Mormor og morfar kom til eftermiddagskaffe og aftensmad, så masser af hygge med dem og god mad og kage!

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At lege med moderkager :D

:blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At lege med moderkager :D

Og sådan er vores interesser forskellige ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med jeres store pige :hurra :balloon

  

Årh dejligt :loveshower tillykke med hende

Tak!

Hun har bare været en stjerne hele dagen og fik så mange fine gaver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og sådan er vores interesser forskellige ;)

Haha :LOL Åh, jeg elsker det! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand har lagt budget og der er fint plads til en lillebror eller søster :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At vi bare har de bedste forældre og venner.. Hvis vi ikke havde haft dem havde vi aldrig fået huset gjort indflytningsklart på så kort tid! :biglove :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I f*ing did it!! Jeg har med ekstremt kort varsel blevet tilbudt et kursus i personalejura, som starter på mandag. Så jeg har siden fredag aften nået at læse 300+ sider jura-hejs - mest domsafsigelser... Kan jeg huske det hele? Tvivler. Har jeg forstået det hele? Helt sikkert ikke. Men jeg nåede det sgu! Go'e mig! :D

 

Fedt, fedt! Er det gennem arbejdet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige startet på en fotobog med Claras første år! (1 måned tilbage!!?)

Hvor er det bare hyggeligt og hvor var hun altså lille bitte  :kuller  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand kom hjem tidligt og at jeg nu kan gå i seng - om ikke glad - menne hvert fald mere afklaret og ok end jeg har været hele dagen.

Han er sgu bare rigtig for mig og forstår mig og mit koleriske væsen... :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand kom hjem tidligt og at jeg nu kan gå i seng - om ikke glad - menne hvert fald mere afklaret og ok end jeg har været hele dagen.

Han er sgu bare rigtig for mig og forstår mig og mit koleriske væsen... :biglove

:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At min mand kom hjem tidligt og at jeg nu kan gå i seng - om ikke glad - menne hvert fald mere afklaret og ok end jeg har været hele dagen.

Han er sgu bare rigtig for mig og forstår mig og mit koleriske væsen... :biglove

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER