SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

At bruge en hel dag på at snakke om fødsler :yay

Fedt, hvor kan man det :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fedt, hvor kan man det :D

På doulauddannelsen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På doulauddannelsen ;)

Jeg er lidt misundelig!

Ved du hvad det koster at blive ammevejleder? Jeg overvejer det nemlig rigtig meget, men jeg synes ikke jeg kan se prisen :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt misundelig!

Ved du hvad det koster at blive ammevejleder? Jeg overvejer det nemlig rigtig meget, men jeg synes ikke jeg kan se prisen :chin:

Ingenting så vidt jeg ved ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt misundelig!

Ved du hvad det koster at blive ammevejleder? Jeg overvejer det nemlig rigtig meget, men jeg synes ikke jeg kan se prisen :chin:

Du ville være SÅ god :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er lidt misundelig!

Ved du hvad det koster at blive ammevejleder? Jeg overvejer det nemlig rigtig meget, men jeg synes ikke jeg kan se prisen :chin:

Det afhænger af hvor du tager den :kiss vil du helst f og f eller lll

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingenting så vidt jeg ved ;)

Fedt! Jeg synes jeg havde læst det kostede noget, men nu kan jeg ikke finde det. Måske jeg bare har drømt det så :rolleyes

Jeg synes det passer godt som et led i min interesse for småbørns kost :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det afhænger af hvor du tager den :kiss vil du helst f og f eller lll

:chin: jeg vil helst det sted hvor 'beviset' på ammevejleder giver mest anerkendelse. Jeg vil bruge det som et led i min interesse* om kost til småbørn :)

(*altså min faglige interesse i forbindelse med min uddannelse :) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:chin: jeg vil helst det sted hvor 'beviset' på ammevejleder giver mest anerkendelse. Jeg vil bruge det som et led i min interesse om kost til småbørn :)

Så er det nok f og f, da man ikke må bruge lll til egen vindings skyld ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det nok f og f, da man ikke må bruge lll til egen vindings skyld ;)

Men der er vel også forskel på at tage penge for at rådgive og at skrive "ammerådgiver" på sit cv :)

 

Stephi håber du finder en vej du ville være fantastisk :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Men der er vel også forskel på at tage penge for at rådgive og at skrive "ammerådgiver" på sit cv :)

Stephi håber du finder en vej du ville være fantastisk :)

Nej, ikke i følge lll ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Godt så :rolleyes

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det nok f og f, da man ikke må bruge lll til egen vindings skyld ;)

Haha, ja ok. Altså jeg vil jo også gerne vejlede (!!), men det er da også klart for egen vindinds skyld.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men der er vel også forskel på at tage penge for at rådgive og at skrive "ammerådgiver" på sit cv :)

Stephi håber du finder en vej du ville være fantastisk :)

Tak, hvor er du sød :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Der var den side jeg havde læst. Det er den aspirantpakke jeg godt gad vide hvad koster :chin:

Ja, de slynger ikke om sig med tal ;) jeg opgav at finde ud af det, kan jeg huske :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var medlem af f og f i over 10 år... dengang der ikke fandtes babyforums og den bedste måde virkelig at få læst nogle fødselsberetninger og komme i kontakt med andre mommys var deres medlemsblade. Jeg fik også udgivet mine fødselsberetninger dengang, for maaaange år side, med sorthvide fotos og det hele :D Tiden er nok lidt løbet fra dem men jeg har stor sympati for foreningen og dens formål og i særdeleshed deres ammerådgivere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der var den side jeg havde læst. Det er den aspirantpakke jeg godt gad vide hvad koster :chin:

Jeg har været gået i gang med forløbet til at blive ammevejleder, men har lagt det på hylden igen. Da jeg simpelthen hader at snakke i telefon, og at ammevejlederene hos f og f arbejder telefonisk med op imod 15 opkald på en dag, så er det ik lige mig. Nåede aldrig til aspirantpakken, men havde ikke indtryk af at det var mere end et par hundrede.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været gået i gang med forløbet til at blive ammevejleder, men har lagt det på hylden igen. Da jeg simpelthen hader at snakke i telefon, og at ammevejlederene hos f og f arbejder telefonisk med op imod 15 opkald på en dag, så er det ik lige mig. Nåede aldrig til aspirantpakken, men havde ikke indtryk af at det var mere end et par hundrede.

Det er også ret voldsomt :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At gymnastiksæsonnen er startet igen. Da vi mindede William om at han skulle til gymnastik i dag hoppede han op og ned og råbte 'jahuuu' :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har været gået i gang med forløbet til at blive ammevejleder, men har lagt det på hylden igen. Da jeg simpelthen hader at snakke i telefon, og at ammevejlederene hos f og f arbejder telefonisk med op imod 15 opkald på en dag, så er det ik lige mig. Nåede aldrig til aspirantpakken, men havde ikke indtryk af at det var mere end et par hundrede.

Ja, det er et ret stort behov der er, desværre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Edith var til mikro håndbold idag for første gang og det var et hit :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER