SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Har lige fundet det helt perfekte job! (kun et barselsvikariat, but still..) Det sker altså aldrig!

Pleeeaase kryds fingre for at jeg kan få det!! :glad

Ej, hvor fedt! Fortæl fortæl!! Og mega meget krydsede fingre herfra :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:goodluck jeg krydser alt hvad jeg kan :kiss

 

 

Ej, hvor fedt! Fortæl fortæl!! Og mega meget krydsede fingre herfra :goodluck

 

I er søde :kiss

 

Det er et barselsvikariat på 30 timer som projektkoordinator et sted jeg altid gerne vil arbejde, men som ellers er ret umuligt at komme til. Alle opgaverne er noget jeg gerne vil og har erfaring med og jeg synes jeg opfylder alle deres "krav". Derudover er mit speciale ret spot on i forhold til det her sted.  Kan slet ikke forstå hvor perfekt det er :o

Meeen jeg er ret sikker på der kommer ca en million ansøgere :rolleyes

 

Edit: men hvor er det bare MEGET nemmere at skrive en ansøgning til et job man faktisk gerne vil have og føler sig kvalificeret til :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde :kiss

 

Det er et barselsvikariat på 30 timer som projektkoordinator et sted jeg altid gerne vil arbejde, men som ellers er ret umuligt at komme til. Alle opgaverne er noget jeg gerne vil og har erfaring med og jeg synes jeg opfylder alle deres "krav". Derudover er mit speciale ret spot on i forhold til det her sted.  Kan slet ikke forstå hvor perfekt det er :o

Meeen jeg er ret sikker på der kommer ca en million ansøgere :rolleyes

 

Edit: men hvor er det bare MEGET nemmere at skrive en ansøgning til et job man faktisk gerne vil have og føler sig kvalificeret til :D

Er du nyuddannet? Og i hvad? 

Det er så hårdt med det jobsøgning! 

Krydser alt hvad jeg kan for at du får det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I er søde :kiss

Det er et barselsvikariat på 30 timer som projektkoordinator et sted jeg altid gerne vil arbejde, men som ellers er ret umuligt at komme til. Alle opgaverne er noget jeg gerne vil og har erfaring med og jeg synes jeg opfylder alle deres "krav". Derudover er mit speciale ret spot on i forhold til det her sted. Kan slet ikke forstå hvor perfekt det er :o

Meeen jeg er ret sikker på der kommer ca en million ansøgere :rolleyes

Edit: men hvor er det bare MEGET nemmere at skrive en ansøgning til et job man faktisk gerne vil have og føler sig kvalificeret til :D

Det lyder da virkelig perfekt! :yay Hvornår er ansøgningsfristen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du nyuddannet? Og i hvad? 

Det er så hårdt med det jobsøgning! 

Krydser alt hvad jeg kan for at du får det!

 

Nej ikke helt, blev færdig i 14 og så havde jeg et halvt års ansættelse (ikke drømmejobbet) og derefter barsel.

 

Det er virkelig hårdt, især når man skal sidde og være kreativ med ansøgningerne fordi der ikke er noget som helst der passer rigtigt. Så jeg er helt i chok over et relevant og interessant job :D

Jeg har nok den længste titel, men kort sagt er det inden for integrations- og kommunikationsområdet.

 

Tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da virkelig perfekt! :yay Hvornår er ansøgningsfristen?

 

Meget :glad 

9/9. Har mere eller mindre skrevet ansøgningen nu, det gik ret nemt. Tager den nok med ind til a-kassen på torsdag - denne her ansøgning skal altså være god! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget :glad

9/9. Har mere eller mindre skrevet ansøgningen nu, det gik ret nemt. Tager den nok med ind til a-kassen på torsdag - denne her ansøgning skal altså være god! :)

Det lyder som en god plan! Du må også sige til, hvis du har brug for at få læst korrektur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej ikke helt, blev færdig i 14 og så havde jeg et halvt års ansættelse (ikke drømmejobbet) og derefter barsel.

Det er virkelig hårdt, især når man skal sidde og være kreativ med ansøgningerne fordi der ikke er noget som helst der passer rigtigt. Så jeg er helt i chok over et relevant og interessant job :D

Jeg har nok den længste titel, men kort sagt er det inden for integrations- og kommunikationsområdet.

Tak :)

Det lyder meget som mit forløb! Jeg blev bare færdig i 11 :)

Men ja, jeg er uddannet i litteratur og kommunikation, og ja, det er mega svært!

Jeg håber viiiirkelig, at du får det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være, at det er en bagatel for nogen, men i dag har jeg cyklet til skole og hjem igen. Det var 20 kilometer lige i benene :yay Så håber jeg bare, at jeg snart kommer i bedre form, for det her er godt nok slemt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også glad på mine vegne :D

Armen det er så godt. Og faktisk rart at det tog noget tid med den samtale. Jeg har haft mulighed for at fordøje alle følelserne og finde ind til de helt vigtigt ting.

Jeg var helt varm indeni, da vi gik derfra :biglove

Hvor er det dejligt. Det fortjener I bare så meget :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være, at det er en bagatel for nogen, men i dag har jeg cyklet til skole og hjem igen. Det var 20 kilometer lige i benene :yay Så håber jeg bare, at jeg snart kommer i bedre form, for det her er godt nok slemt :rolleyes

:respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dag med mødregruppe - tænk at jeg skulle sige det :) men der har bare været så god stemning og for første gang følte jeg at der var plads til at vi er forskellige. Vildt dejligt!

Og så fik jeg mig også lige en ny frisure ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige fundet det helt perfekte job! (kun et barselsvikariat, but still..) Det sker altså aldrig!

Pleeeaase kryds fingre for at jeg kan få det!! :glad

Jeg krydser hvad der krydses kan! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt

:ditto du ER for vild

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan godt være, at det er en bagatel for nogen, men i dag har jeg cyklet til skole og hjem igen. Det var 20 kilometer lige i benene :yay Så håber jeg bare, at jeg snart kommer i bedre form, for det her er godt nok slemt :rolleyes

 

:super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dag med mødregruppe - tænk at jeg skulle sige det :) men der har bare været så god stemning og for første gang følte jeg at der var plads til at vi er forskellige. Vildt dejligt!

Og så fik jeg mig også lige en ny frisure ;)

Må vi se? ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må vi se? ^_^

Der er billeder i slyngegalleriet :) har fået viklehår :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dag med mødregruppe - tænk at jeg skulle sige det :) men der har bare været så god stemning og for første gang følte jeg at der var plads til at vi er forskellige. Vildt dejligt!

Og så fik jeg mig også lige en ny frisure ;)

Fantastisk :biglove

Jeg har været sammen med min skønne dejlige mg idag og hvis du kan opleve lidt af det samme i din, så bliver jeg så glad på dine vegne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:respekt

 

 

:ditto du ER for vild

 

 

:super

 

Tak, piger! Det var skønt faktisk at vide, at jeg ikke er død en hel dag i skole, når jeg har cyklet sådan en tur :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine to piger der løb rundt efter hinanden og skralgrinede efter aftensmaden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :biglove

Jeg har været sammen med min skønne dejlige mg idag og hvis du kan opleve lidt af det samme i din, så bliver jeg så glad på dine vegne.

:ditto

(og det var vores sidste rigtige mg :o :boo)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine to piger der løb rundt efter hinanden og skralgrinede efter aftensmaden :biglove

Årh skønt !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine to piger der løb rundt efter hinanden og skralgrinede efter aftensmaden :biglove

Åh :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, piger! Det var skønt faktisk at vide, at jeg ikke er død en hel dag i skole, når jeg har cyklet sådan en tur :D

Du er altså for vild. Tror forresten jeg så L kører Adrian i barnevogn til vuggestue imorges da jeg kørte på job og holdt for rød på Grenåvej - det lignede ihvertfald din dejlige dreng der sad der :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig dag med mødregruppe - tænk at jeg skulle sige det :) men der har bare været så god stemning og for første gang følte jeg at der var plads til at vi er forskellige. Vildt dejligt!

Og så fik jeg mig også lige en ny frisure ;)

Viklehår!? For så har jeg spottet dig på "slyngegalleriet" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER