SaraLK

Hvad gør dig glad i dag? vol. 3

6,768 indlæg i dette emne

Svigermor er i gang med at pynte op med flagguirlande og balloner :balloon Lilly blir så glad når hun står op i morgen. Glæder mig virkelig til at fejre hendes 4 års fødselsdag :hurra

Nåhr, på forhånd stort tillykke med hende! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puh det må altså også være hårdt når det er sidste gang! I det mindste kan du vel skille dig af med noget af det :) :kram2

Altså jeg hyler også lidt :rolleyes

Jeg forærer ting væk i læssevis - og det kan mit oprydningsgen godt lide, men :boo alligevel :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forærer ting væk i læssevis - og det kan mit oprydningsgen godt lide, men :boo alligevel :rolleyes

Det nød jeg jo godt af med graviditets/ammetøjet :o jeg synes også det er lidt mærkeligt at W er den sidste

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også rigtig glad for det ^_^ Det koster 200kr (og så er der også en grøn skorsten, den skal jeg bare lige have malet lyserød, så den er ikke på endnu)

Den tror jeg Vi skal overveje til næste IKEA tur ;) Liff går i skabene i puslebordet og det er ofte jeg skal rydde skumklude og bleer op.. Hvilket jeg faktisk ikke gider :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal i mødregruppe :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Kaffe. God kaffe

:7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min svigermor har købt de lækreste fyldte chokolader til mig - sukkerfri!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er begyndt at synes, det er fedt at løbe - endelig! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er begyndt at synes, det er fedt at løbe - endelig! :yay

Kan du lige lære mig at opnå den begejstring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du lige lære mig at opnå den begejstring

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh.. Det har taget mig mange år, men jeg tror, det handler om at blive ved :unsure De første ture er bare aldrig sjove, men når man begynder at have lidt mere luft, bliver det federe. Forstå mig ret, jeg kommer aldrig til at elske det :lol

Jeg kom til at elske det! Men min fordømte stofskiftesygdom fik da fucket op med dét! Lige pt holder jeg løbepause og er gået all in på core og yoga i stedet! Forhåbentlig virker medicinen snart så jeg igen kan løbe og elske det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh.. Det har taget mig mange år, men jeg tror, det handler om at blive ved :unsure De første ture er bare aldrig sjove, men når man begynder at have lidt mere luft, bliver det federe. Forstå mig ret, jeg kommer aldrig til at elske det :lol

Haha jamen jeg løber slet ikke - eller dyrker anden sport - er umuligt - er jo bundet hjemme hver aften for at passe Mie fordi Anders arbejder eller er til fodbold ;) så min motion er fang Mie :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kom til at elske det! Men min fordømte stofskiftesygdom fik da fucket op med dét! Lige pt holder jeg løbepause og er gået all in på core og yoga i stedet! Forhåbentlig virker medicinen snart så jeg igen kan løbe og elske det!

Så det, du siger, er, at jeg måske kan komme til at elske det? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha jamen jeg løber slet ikke - eller dyrker anden sport - er umuligt - er jo bundet hjemme hver aften for at passe Mie fordi Anders arbejder eller er til fodbold ;) så min motion er fang Mie :p

Det lyder da også som en meget bedre motionsform :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sælger har accepteret mit bud :yay Next step, at få underskrevet papirerne :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ENDELIG skete det.

C sover faktisk til middag mere end 1 time.

Faktisk 2 timer nu.

Shit....

Beklager jeg bander, men det er sgu stort ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og solen er forsvundet hernede. Endnu en kæmpe positiv ting . Hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det starter ikke positivt... Men Nichlas og jeg blev uvenner idag (eller jeg blev uvenner med ham) og han blev ved med at dumme sig. Faktisk var jeg så gal at jeg overhovedet ikke kunne kigge på ham. Han vidste godt at han ikke var populær men skulle på arbejde..

Men det gør mig glad at han kender mig så godt at når han har dummet sig som idag at han kommer hurtigt hjem med blomster :wub cola :biglove og chokolade :kuller

Han er ikke helt tilgivet endnu men jeg er ikke længere vred og jeg har ikke lyst til at stikke af med nova mens han er på job :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så det, du siger, er, at jeg måske kan komme til at elske det? ;)

JA :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg nu har fået tegnet ironman på Idas værelse. 2 Down 2(3) to go

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har fået skrevet tale til min brors bryllup på lørdag. Og jeg synes faktisk den er blevet ok :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sælger har accepteret mit bud :yay Next step, at få underskrevet papirerne :loveshower

Det var hurtigt?! Hvor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejlig fødselsdag for min lille mand :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER