Posted August 13, 2016 Åh nogle skønne piger I har jer!! Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2016 Sove længe, morgenmad med røræg i fred og ro, bad med bodyscrub, god musik på anlægget, ryddet op i to bunker og en masse andre småting. Det er SKØNT med en mig-weekend, men savner nu også N. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2016 Vitus kommentar om en ældre mands i øvrigt velplejede, hvide skæg af den type, der kun sidder rundt om munden: Han bruger sut!! Åh altså, gotta love'em :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 13, 2016 At tale i telefon med N :biglove det er han blevet ret god til her den sidste måneds tid :kuller Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Hold nu fast :o Im har sovet 5 timer i streg i nat :o jeg er helt rundt på gulvet :D det er simpelthen for vildt :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 William har sovet igennem :yay Det er 2 uger siden det skete sidst! Vi har ellers været på 4-5-6 opvågninger og skrig og skrål... Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 William har sovet igennem :yay Det er 2 uger siden det skete sidst! Vi har ellers været på 4-5-6 opvågninger og skrig og skrål...:yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Hurra for god nattesøvn hos både Im og W :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Tak for medjubel! :kiss Det er ret fedt! Hvis ikke Nohr havde vågnet så uendeligt mange gange, så havde det jo ligefrem været en god nat :lolhit Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 At jeg fik en solcreme (den fancy jeg ikke kan stave til :D) i lufthavnen og at jeg nu for første gang siden i går morges slapper af med cappuccino i skyggen, mens Sofie sover formiddagslur. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Min familie :biglove Selv i søvne ligger vi alle tæt sammen og putter :kuller Btw så har vi en stor dobbeltseng :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Anders og Mie pg bare mega morgen hygge sammen :loveshower Og så glæder jeg mig til kaffedate i eftermiddag :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Anders og Mie pg bare mega morgen hygge sammen :loveshower Og så glæder jeg mig til kaffedate i eftermiddag :p Det lyder også dejligt! :kuller Jeg håber instant kaffe går an ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Det lyder også dejligt! :kuller Jeg håber instant kaffe går an ;) Haha hellere the faktisk men kan selv nuppe et par breve med ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Anders og Mie pg bare mega morgen hygge sammen :loveshower Og så glæder jeg mig til kaffedate i eftermiddag :p Jeg glæder mig også :loveshower jeg er klar på nescafé ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Haha hellere the faktisk men kan selv nuppe et par breve med ;) The har jeg også :p Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Jeg glæder mig også :loveshower jeg er klar på nescafé ;) :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 :yay Har lige sendt jer begge en SMS hvis I vil tjekke :kiss Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 At jeg fik en solcreme (den fancy jeg ikke kan stave til :D) i lufthavnen og at jeg nu for første gang siden i går morges slapper af med cappuccino i skyggen, mens Sofie sover formiddagslur. Det et dig vel undt :) god ferie :kram Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 At ungernes vintergarderobe er klar. Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 At ungernes vintergarderobe er klar. Du er tidligt ude :O Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Du er tidligt ude :O Sådan er jeg altid :l Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Lækker aftensmad på mandens initiativ ;-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Jeg har vundet en picnickurv med diverse ting i vores lokale Føtex :bunny Share this post Link to post Share on other sites
Posted August 14, 2016 Jeg har vundet en picnickurv med diverse ting i vores lokale Føtex :bunny Sejt :) Tillykke! Share this post Link to post Share on other sites