SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Tak, søde :kiss

Puh, det er hårdt - og så lige når han er ekstra pylret fordi han har en infektion :(

OG på hans et måneds fødselsdag (ikke at det reelt gør en forskel, men det føles lidt sådan alligevel :( )

Heldigvis kan hans far være hos ham, så han ikke skal være alene!

Jeg kan sagstens forstå du bliver rigtig ked af det, det er da en stor dag, at har 1. Mdr. Fødselsdag :hurra

Det er godt farmand kan være hos ham, du gør det bedste for ham, selvom det må føles så forkert at gå fra ham, fordi du er syg. Men mikromanden er jo ekstra sårbar endnu :kram2

Men alt det ved du jo godt :kram2

Ville nok bare sige jeg så inderligt forstå dig, søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Åhh æv altså! Håber det næste halve år giver resultater! :kiss

Tak :kram2 Det håber jeg også, men jeg synes et halvt år er laaaaaang tid. Ville ønske at vi bare kunne få den henvisning NU! Er træt af, at vi har set problemer siden han var 8 mdr og at det ikke er blevet en fis bedre, og at man så igen får at vide, at nu ser vi lige an. Hvis et halvt års behandling ikke har hjulpet, så tror jeg bare ikke ret meget på at et halvt år mere gør.

Øv, det tegner bare til at blive en crappy dag <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh min søde moster har inviteret os til fødselsdag på lørdag, og normalt ville jeg gøre næsten alt for at komme med, for hun er virkelig min yndlings moster ❤

Men... det er bare en alt for lang tur for Sirius, når han nu kun er 1 uge gammel der.

Vi må bare besøge hende på et tidspunkt når han er blevet lidt ældre. Jeg savner bare at være sammen med min familie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM: ej hvor surt med de øjne :( jeg håber det næste halve år hjælper :kram2

Ej men de gaver det, altså det er bare for meget! Jons forældre havde lige en overgang hvor de også købte for meget, men vi lavede den aftale at det måtte de beholde hjemme hos dem selv "for det er SÅ dejligt at vi ikke behøver tage legetøj med hjem til jer" ;) Og så må de give gaver (og selv bestemme beløbet og alt det) til fødselsdag, jul og SPECIELLE lejligheder.

Ej men jeg gider ikke det bras! Og jeg vil ikke være mor til en af de unger der rækker armene frem når der kommer gæster (og jo jeg kender godt sådan nogle børn!).

Mine forældre har mine søstre heldigvis modeleret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bermuda: din stakkel :( jeg for helt ondt i maven over at i skal være adskilt :( Skynd dig at få en masse hvile så det forhåbentligt snart går over og få din mand til at sende dig en masse billeder af mikro :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM: ej hvor surt med de øjne :( jeg håber det næste halve år hjælper :kram2

Ej men de gaver det, altså det er bare for meget! Jons forældre havde lige en overgang hvor de også købte for meget, men vi lavede den aftale at det måtte de beholde hjemme hos dem selv "for det er SÅ dejligt at vi ikke behøver tage legetøj med hjem til jer" ;) Og så må de give gaver (og selv bestemme beløbet og alt det) til fødselsdag, jul og SPECIELLE lejligheder.

Ej men jeg gider ikke det bras! Og jeg vil ikke være mor til en af de unger der rækker armene frem når der kommer gæster (og jo jeg kender godt sådan nogle børn!).

Mine forældre har mine søstre heldigvis modeleret :D

Arh men præcis! Baaah! :prik (jeg kan ikke lige finde flere ord, er vist bare muggen idag :rolleyes)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arh men præcis! Baaah! :prik (jeg kan ikke lige finde flere ord, er vist bare muggen idag :rolleyes)

Jeg er imponeret! At lukke ned for ord hos dig, er vidst ret godt klaret :lol

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er imponeret! At lukke ned for ord hos dig, er vidst ret godt klaret :lol

:kram

:D Det handler også lidt om at jeg LIGE var faldet i søvn, og så vågnede E :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:D Det handler også lidt om at jeg LIGE var faldet i søvn, og så vågnede E :zzz

Ja ok, så forstår jeg ;)

Hvad sker der til gengæld for at babyer går fra 0-100 i energiniveau når de vågner? Der er ikke nogen sløv start hos dem, de er bade PÅ fra det øjeblik øjenene slår op :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne lige så godt have fået en dødsdom - det føles meget lig.

 

Efter samtale på Brystkirurgisk i dag har jeg nu fået valget mellem at få fjernet mælkekirtlerne i begge bryster eller leve med generne og dermed have muligheden for at kunne amme mine børn. Så valget står pretty much mellem pest eller kolera. :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne lige så godt have fået en dødsdom - det føles meget lig.

Efter samtale på Brystkirurgisk i dag har jeg nu fået valget mellem at få fjernet mælkekirtlerne i begge bryster eller leve med generne og dermed have muligheden for at kunne amme mine børn. Så valget står pretty much mellem pest eller kolera. :boo

:kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja ok, så forstår jeg ;)

Hvad sker der til gengæld for at babyer går fra 0-100 i energiniveau når de vågner? Der er ikke nogen sløv start hos dem, de er bade PÅ fra det øjeblik øjenene slår op :respekt

Haha so true! Det er nu meget kært med sådan en lille solstråle, der slår øjnene op :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne lige så godt have fået en dødsdom - det føles meget lig.

Efter samtale på Brystkirurgisk i dag har jeg nu fået valget mellem at få fjernet mælkekirtlerne i begge bryster eller leve med generne og dermed have muligheden for at kunne amme mine børn. Så valget står pretty much mellem pest eller kolera. :boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne lige så godt have fået en dødsdom - det føles meget lig.

Efter samtale på Brystkirurgisk i dag har jeg nu fået valget mellem at få fjernet mælkekirtlerne i begge bryster eller leve med generne og dermed have muligheden for at kunne amme mine børn. Så valget står pretty much mellem pest eller kolera. :boo

Det lyder virkelig øv og røv ! Hvad er det for nogle gener?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder virkelig øv og røv ! Hvad er det for nogle gener?

 

Efter en abort for halvandet år siden har jeg haft mælk i brysterne og det i så store mængder at jeg er nødt til at bruge ammeindlæg og stadig gennemvædder min bluse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en abort for halvandet år siden har jeg haft mælk i brysterne og det i så store mængder at jeg er nødt til at bruge ammeindlæg og stadig gennemvædder min bluse.

Whaaaat burde sådan nogle ammestopspiller og en stram sportsbh ikke kunne afhjælpe det? Synes da operation lyder vildt :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaaat burde sådan nogle ammestopspiller og en stram sportsbh ikke kunne afhjælpe det? Synes da operation lyder vildt :blink

 

Jeg har fået fem pillekure og lægerne er nået dertil, hvor de mener det vil være meningsløst at behandle mere på det. Tilbage er operation eller at lære at leve med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået fem pillekure og lægerne er nået dertil, hvor de mener det vil være meningsløst at behandle mere på det. Tilbage er operation eller at lære at leve med det.

Vildt :kram Har du en umiddelbar følelse af, hvad du helst vil så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har nu 2 stk ørebørn :prik Men det havde vi nok også forventet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg skal pakke til en bornholmertur, afgang i morgen... Men om jeg orker....!!! Næ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der mail fra bh om at de idag har været på tur og fundet baby påskeharens sut, fulgt dens spor og fundet chokolader i træerne. Lige noget for V og godt afsæt til at droppe sutten, men han missede det jo så for at komme til øjenlægen. Øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så er der mail fra bh om at de idag har været på tur og fundet baby påskeharens sut, fulgt dens spor og fundet chokolader i træerne. Lige noget for V og godt afsæt til at droppe sutten, men han missede det jo så for at komme til øjenlægen. Øv <_<

Har lige læst op i tråden - du har en del kram til gode i dag :(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter en abort for halvandet år siden har jeg haft mælk i brysterne og det i så store mængder at jeg er nødt til at bruge ammeindlæg og stadig gennemvædder min bluse.

Det lyder jo helt crazy. Tror de ikke der er en chance for, at det stopper med tiden? Jeg har stadig lidt mælk i venstre bryst og jeg stoppede med at amme januar sidste år. Ej det lyder altså bare så mega øv og irriterende! Du må være den ultimative ammer, men det kan du jo ikke bruge til noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt :kram Har du en umiddelbar følelse af, hvad du helst vil så?

 

Jeg ved det ikke rigtigt. På den ene side er jeg ret generet af det, men på den anden side synes jeg også at det er et ret stort skridt at tage med hensyn til at blive opereret. Jeg havde aldrig troet at det at kunne amme sine børn skulle fylde så meget hos mig. En god mor sidder jo ikke i brysterne, men alligevel ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myrer! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.