SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Åh noget møg!

God bedring og :kram

Meget!! :(

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Glukose belastning <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glukose belastning <_<

Og de er forsinket... Det er da heller ikke fordi jeg gerne vil have det overstået, så jeg kan få noget mad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er seriøst træt af Leahs far.

Jeg havde virkelig håbet han ville være lidt mere "på".. Fx så jeg kunne få sovet. Men næææ... Leah stod op 6.30, og jeg spørger om han vil tage hende.. Efter lidt tid, står han op med hende.. Kl 7.30, kommer han så ind og siger om ikke jeg står op, så han ikke skal have hende alene..

Helt ærlig! Jeg har hende alene hver dag..! Ihhhh!!!!!

Og det lød SÅ FLOT da han til dagplejemoren sagde at "vi vil jo begge gerne have hende hele tiden". Øhhhh...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er blevet syg og derfor (naturligvis!) ikke må være på neonatalafdelingen og derved min søn :(

Jeg er seriøst depri over at skulle hjem og ikke vide hvornår jeg kan komme tilbage og se min søn :boo

Åh nej altså :( kan din mand være hos ham imens du bliver rask?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er seriøst træt af Leahs far.

Jeg havde virkelig håbet han ville være lidt mere "på".. Fx så jeg kunne få sovet. Men næææ... Leah stod op 6.30, og jeg spørger om han vil tage hende.. Efter lidt tid, står han op med hende.. Kl 7.30, kommer han så ind og siger om ikke jeg står op, så han ikke skal have hende alene..

Helt ærlig! Jeg har hende alene hver dag..! Ihhhh!!!!!

Og det lød SÅ FLOT da han til dagplejemoren sagde at "vi vil jo begge gerne have hende hele tiden". Øhhhh...

Helt ærligt... Baseret på det billede (som selvfølgelig er fortegnet af, at vi vist alle råber højest, når vi brokker is :rolleyes ) han har givet herinde, siden før du blev gravid, så ville jeg indstille mig på at sætte forventningerne på nul, hvis jeg var dig... Det er megaærgerligt og surt, men til gengæld realistisk og frit for skuffelser...

Sorry... :kram2 Jeg håber, at jeg tager totalt fejl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yousee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt... Baseret på det billede (som selvfølgelig er fortegnet af, at vi vist alle råber højest, når vi brokker is :rolleyes ) han har givet herinde, siden før du blev gravid, så ville jeg indstille mig på at sætte forventningerne på nul, hvis jeg var dig... Det er megaærgerligt og surt, men til gengæld realistisk og frit for skuffelser...

Sorry... :kram2 Jeg håber, at jeg tager totalt fejl.

Jeg tror du har ret.. Desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls! <_<

 

Jeps. Jeg tror ikke skærmtiden bliver så skrap i dag ;)

 

Øv! Jeg holdt sygt barn hjemme i går (er også på barsel), og var ikke glad for at mine planer for hjemme-alene-barselsdag gik i vasken. Så jeg forstår dig. Det er jo ikke fordi man ikke vil være der for de syge små pus, men det er også dejligt at have alenetid når man er højgravid. Især når barnet så ikke er særlig sygt når det kommer til stykket... Min søn var i hvert fald riiiiigeligt aktiv i går:) God bedring med hende!

 

Ja, og hun er lige præcis ikke engang rigtig syg <_< Men hun havde tydelig feber i nat, så vil ikke sende hende af sted. Og tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at vi ser så forskelligt på penge herhjemme :gal

Hvordan forskelligt?

Edit: du har jo svaret :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er blevet syg og derfor (naturligvis!) ikke må være på neonatalafdelingen og derved min søn :(

Jeg er seriøst depri over at skulle hjem og ikke vide hvornår jeg kan komme tilbage og se min søn :boo

Åh nej hvor forfærdeligt for dig! Kæmpe :kram og god bedring. Nu ved jeg ikke hvordan syg du er, men det er bare hjem og pleje dig selv så du hurtigt bliver rask igen.. så masser af hvile, søvn, te - ingefær, citron og honning er godt, og måske endda noget sol hvis det er forkølelse..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pisselort :( V har været ved øjenlægen men hans syn og dårlige øje er ikke blevet bedre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pisselort :(

Hvad så? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad så? :kram2

Nåede lige at rette ;)

V var jo til tjek idag efter at have haft klap og briller et halvt år. Men det er åbenbart kun kosmetisk, der er sket en forskel, hans syn er akkurat lige så dårligt stadig :( Så nu skal vi prøve et halvt år mere, og ellers får vi en henvisning til en anden læge. Øv øv øv, havde sådan håbet på gode nyheder :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej altså :( kan din mand være hos ham imens du bliver rask?

Ja, heldigvis. Jeg er virkelig taknemmelig for, at han ikke skal være alene mens jeg bliver rask!

Men puh, jeg synes det er hårdt ikke at vide hvornår jeg kan se min søn igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, heldigvis. Jeg er virkelig taknemmelig for, at han ikke skal være alene mens jeg bliver rask!

Men puh, jeg synes det er hårdt ikke at vide hvornår jeg kan se min søn igen :(

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej hvor forfærdeligt for dig! Kæmpe :kram og god bedring. Nu ved jeg ikke hvordan syg du er, men det er bare hjem og pleje dig selv så du hurtigt bliver rask igen.. så masser af hvile, søvn, te - ingefær, citron og honning er godt, og måske endda noget sol hvis det er forkølelse..

Det er noget forkølelse (og måske noget feber?), så jeg skal 'bare' sove det væk så godt jeg kan!

Og ja: te, varme, vitaminer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God bedring Bermuda :kram2 øv for dårlig timing ifht baby på hospi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så sidder jeg lige og bliver lidt irriteret på min mor. Jeg overvejer at købe en gave til V i anledning af påsken og fordi jeg synes, han trænger til en god bold, som vi kan spille med sammen ude på græsset. Men så får jeg sådan en følelse af, at han bare har fået alt for mange gaver her på det seneste, og at jeg gerne vil lære ham, at han ikke skal have noget hele tiden. Og det hænger sammen med, at min mor giver ham noget, HVER gang, de ses, efterhånden.

Da hun var her i weekenden, havde hun lige en samle-selv-bil med til ham (forfærdeligt bras)

Da hun passede ham forrige weekend, fik han en skumpistol (også noget bras, han er dog rigtig glad for den)

Sådan ellers for nyligt har han fået et skumbat med bold, et langt plasticrør der siger lyde når man svinger det (Pissefede gaver at få mens man bor i lille lejlighed på 4. sal uden elevator), små plastikdyr med sugekopper, små selvlysende insekter, Star wars viskelædere der kan skilles ad (Pissefede gaver at få med kravlebaby i huset)...

Og nu har hun et påskeæg der venter (det spurgte hun dog pænt om hun måtte give, fordi det er sukker...), SvampeBob firkant nattøj og så havde hun også købt strømper som dog er for små.

Jeg ved godt, at det er godt ment og ren kærlighed, men det irriterer mig, at han får alt det dims, og jeg vil helst ikke "normalisere" gaver så de bliver en hverdagsting, og så synes jeg faktisk også det føles sådan lidt som om at hun "køber deres kærlighed" (hvilket hun selvfølgelig ikke gør bevidst, men alligevel).

Og det værste er, at jeg ikke kan knække koden for, hvordan jeg skal sige det. Jeg har forsøgt, men erfaringen siger lidt, at det 1. Ikke rigtig hjælper 2. Udløser en masse drama.

Bah...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 BBM det kan jeg godt forstå I er kede af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er blevet syg og derfor (naturligvis!) ikke må være på neonatalafdelingen og derved min søn :(

Jeg er seriøst depri over at skulle hjem og ikke vide hvornår jeg kan komme tilbage og se min søn :boo

 

Øv, noget møg! Godt N kan være hos ham mens du bliver frisk.. God bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåede lige at rette ;)

V var jo til tjek idag efter at have haft klap og briller et halvt år. Men det er åbenbart kun kosmetisk, der er sket en forskel, hans syn er akkurat lige så dårligt stadig :( Så nu skal vi prøve et halvt år mere, og ellers får vi en henvisning til en anden læge. Øv øv øv, havde sådan håbet på gode nyheder :(

Åhh æv altså! Håber det næste halve år giver resultater! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, heldigvis. Jeg er virkelig taknemmelig for, at han ikke skal være alene mens jeg bliver rask!

Men puh, jeg synes det er hårdt ikke at vide hvornår jeg kan se min søn igen :(

Det kan jeg virkelig godt forstå søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram Bermuda! Det lyder godt nok hårdt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 BBM det kan jeg godt forstå I er kede af

Tak :kram2 Det er jo virkelig et 1st world problem, men det er kredsløbs-sygdomme jo også ;) Jeg vil bare SÅ gerne give V (og E selvfølgelig, men det er ikke så aktuelt med hende endnu), en forståelse af at man ikke behøver at forbruge hele tiden for at være glad. At det sagtens kan være hyggeligt "bare" at se mormor. Og lige med min mor er det nærmest ekstra unødvendigt med gaverne, for hun er supergod til at synge og fodre ænder og lege og generelt vise interesse.

Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal formulere det, så budskabet når rigtigt frem <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.