SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

1 hour ago, Tumlepigen said:

 

:( Nu må det snart have en ende hjemme hos jer!

 

God bedring :kram

 

Jon og jeg skal vel også igennem det :prik:unsure  Nohr kastede op  mig i nat, det lyder temmelig urealistisk at jeg skulle slippe.

 

Han slipper vidst heller ikke lige så nemt som William :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Den der landsdækkende opkast-pest er bare en skiderik :gal

 

Kram til de ramte og god bedring :kram 

 

(har stadig mavekramper og minus appetit :( )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Saga74 said:

Den der landsdækkende opkast-pest er bare en skiderik :gal

 

Kram til de ramte og god bedring :kram 

 

(har stadig mavekramper og minus appetit :( )

 

Er vi enige om at den er overstået når vi kommer til Danmark om en uge??!!!?!?!? :prik

 

 

Kram til alle der er ramte af bræk-helvede :kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg blev også ked af det men troede måske at det var mine hormoner som går amok.... Men jeg bliver bare så smålig. . Jeg tænker bare at hvis han ikke tænder på dem så skal han da blive fri for at se mig nøgen =ingen sex.... :rolleyes det værste er at han selv synes at det var den ultimative kompliment at give :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til alle der er syge eller har syge børn. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

Jeg blev også ked af det men troede måske at det var mine hormoner som går amok.... Men jeg bliver bare så smålig. . Jeg tænker bare at hvis han ikke tænder på dem så skal han da blive fri for at se mig nøgen =ingen sex.... :rolleyes det værste er at han selv synes at det var den ultimative kompliment at give :prik

 

Kan godt forstå, at du blev ked af det :kram2 Jeg havde en lidt lignende samtale med min egen mand for et par år tilbage, hvor mine bryster, efter et større vægttab, heller ikke sad heeelt så pænt, som de plejede førhen (så jeg har fået et preview på, hvad jeg skal forvente efter endt amning engang :rolleyes ). Der luftede jeg også tanken om måske at få dem løftet engang efter børn, hvorefter manden straks blev meget engageret og begyndte at sidde og kigge priser osv. for mig. "Øhhh tak skat - ivrig behøvede du nu altså heller ikke at være!" :blink :unsure Der fik jeg også i en periode liiidt mindre lyst til at springe nøgen rundt foran ham <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har modtaget den officielle regning fra midttrafik, kontrolafgift på 750,- kr for min 11årige datter der havde glemt at stemple sin billet. Jeg har indsendt en klage og får svar om 5 dage. Jeg tør virkelig ikke håbe på de gider at tage sig af det og jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre. Jo jeg kunne godt bruge pengene vi har fået i julehjælp på den regning men det virker bare på alle måder dybt uretfærdigt og ikke i orden. :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mænds kommentarer på deres kvindes krop skal være positive og ellers skal de bare holde deres tanker for sig selv. Direkte adspurgt om de fx syns man skal få sine bryster eller andet fixet er det eneste rigtige svar "kun hvis du selv syns skat". :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

11 minutes ago, Saga74 said:

Mænds kommentarer på deres kvindes krop skal være positive og ellers skal de bare holde deres tanker for sig selv. Direkte adspurgt om de fx syns man skal få sine bryster eller andet fixet er det eneste rigtige svar "kun hvis du selv syns skat". :sm

Helt enig! I øvrigt skal man jo aldrig som i ALDRIG få noget lavet for andres skyld. Det er en operation, det skal man simpelthen ikke gøre for andre. Ens mand skal synes man er smuk uanset hvad! Da jeg mødte min mand var jeg en tynd Babe hvis jeg selv skal sige det. Jeg vejede kun 52 kg. Da jeg blev gravid med Amilia halvandet år efter vejede jeg 64 og nu inden Ellie vejede jeg 69. Han siger altid at jeg er smuk og mindst lige så smuk som da han mødte mig. Efter Ellie vil jeg gerne ned på i hvert fald de 64 igen, men det er helt mit eget ønske. Min mand synes måske i virkeligheden kun jeg er lidt smukkere med lidt hængehud og strækmærker på det nederste af maven, fordi det er efter hans piger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver sindssyg af det 3årige monster vi har herhjemme! Jeg har sindssygt svært ved at rumme ham for tiden og jeg er mere end træt af at blive slået og sparket på!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, NSEllekilde said:

Jeg blev også ked af det men troede måske at det var mine hormoner som går amok.... Men jeg bliver bare så smålig. . Jeg tænker bare at hvis han ikke tænder på dem så skal han da blive fri for at se mig nøgen =ingen sex.... :rolleyes det værste er at han selv synes at det var den ultimative kompliment at give :prik

Jeg kan godt forstå du blev ked af det..kram til dig..

og så tænker jeg.. Hva faen han bilder sig ind at sige sådan til sin kone?  der næsten lige har skænket ham et barn..

jeg var godt nok blev gal!!

og jeg synes virkelig han er strid i sin kommentar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Maj 2014 said:

Helt enig! I øvrigt skal man jo aldrig som i ALDRIG få noget lavet for andres skyld. Det er en operation, det skal man simpelthen ikke gøre for andre. Ens mand skal synes man er smuk uanset hvad! Da jeg mødte min mand var jeg en tynd Babe hvis jeg selv skal sige det. Jeg vejede kun 52 kg. Da jeg blev gravid med Amilia halvandet år efter vejede jeg 64 og nu inden Ellie vejede jeg 69. Han siger altid at jeg er smuk og mindst lige så smuk som da han mødte mig. Efter Ellie vil jeg gerne ned på i hvert fald de 64 igen, men det er helt mit eget ønske. Min mand synes måske i virkeligheden kun jeg er lidt smukkere med lidt hængehud og strækmærker på det nederste af maven, fordi det er efter hans piger!

 

Helt og aldeles enig i, at man aldrig skal lave om på sig selv for andre. Det kunne jeg personligt heller aldrig drømme om at gøre. Min mand må (ligesom alle andre) tage mig nøjagtig som jeg er. Hvilket jeg er pænt afslappet med, så det betyder uden make-up ca. 362 dage om året :P Og efter at vi har fået M., får jeg vist nærmest også kun redt hår en gang eller to ugentligt :rolleyes 

 

Men jeg er til gengæld ikke enig i den der med, at ens mand skal synes at man er smuk uanset hvad. Eller omvendt for den sags skyld. Det synes jeg faktisk ikke er rimeligt eller realistisk at forvente? :chin:Og jeg tror heller ikke på den, men jeg tror på, at man kan bilde sig selv og hinanden ind, at det er sådan ;) Da jeg mødte min mand i sin tid vejede jeg 58 kilo. Nu vejer jeg 98. Der er altså stor forskel! Min mand har selv taget 30-35 kilo siden vi mødtes og det kan altså også godt ses.

 

Min mand elsker mig uanset hvad jeg vejer eller hvordan min krop ser ud i øvrigt og det synes jeg, er hvad man kan forvente af hinanden. Jeg elsker heller ikke ham spor mindre, fordi han har taget på. Men vi tændte altså begge to lidt mere på hinanden (og os selv) da vi vejede tyve kilo mindre og det synes jeg egentlig ikke, at der er noget forkert eller mærkeligt i? Det er jo ikke det samme, som at han ikke elsker mig. De to ting har ikke ret meget med hinanden at gøre i min bog. 

 

Jeg havde engang sådan helt knaldrødt hår, af den slags som skulle affarves først og så farves hver 14. dag for at holde. Det var super flot, lige indtil mit hår ikke kunne holde til det længere og bare knækkede af. Så jeg gik på ganske kort tid fra hår ned til taljen og til meget kort hår i en ikke særlig pæn frisure. Mit 'Bente hår', som min mand kaldte det (undskyld til alle Bente'r derude). Min pointe værende, at min mand har stået ved min side og elsket mig gennem både Bente hår og + 40 kilo - men han behøver altså ikke at foregive, at han synes at det hele er lige smukt altid ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih Nohr kaster stadigvæk op :( stakkels lille pus :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37 minutes ago, Stephi-moren said:

Ih Nohr kaster stadigvæk op :( stakkels lille pus :baby2

Åh der er virkelig mange der er ramt :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det virkelig forfærdeligt med kvalme og halsbrand og synes intet kan afhjælpe. Nu har jeg sendt Jesper på Sunset efter pomfritter og burger :blink Ved ikke lige hvad jeg har forestillet mig... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er i dårligt humør. Stadig for syg til at orke noget som helst, men efterhånden så "rask" at jeg keder mig. :rolleyes Lige modtaget en økonomisk øv-besked (slet ikke problematisk, men størstedelen af bufferen/hyggeose-budgettet til jul røg lige <_< ). Her roder og vi er bagud med opvask og vasketøj. Og inden jeg blev syg skulle jeg have været på posthuset med en julegave og i byen og hente en julegave til et dp-barn og nu bliver begge dele lidt pressede. Og alt det krea-halløj jeg havde planlagt med dp-børnene bliver der også lige skåret i. Og så savner jeg den tid, hvor sygdom medførte omsorg og ikke (i bedste fald) lov til at være alene. Øv.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

<_< Jon prøver virkelig at komme på uartiglisten i år <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, Stephi-moren said:

<_< Jon prøver virkelig at komme på uartiglisten i år <_< 

 

Åh den liste prøver jeg at komme på hvert år til jul, men det er bare svært at finde tiden til det, især med to børn. :rolleyes

 

... Nå, det var måske ikke det, du mente? :whistling:badgirl:lol 

 

( :kram )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Barbamama said:

 

Åh den liste prøver jeg at komme på hvert år til jul, men det er bare svært at finde tiden til det, især med to børn. :rolleyes

 

... Nå, det var måske ikke det, du mente? :whistling:badgirl:lol 

 

( :kram )

 

Ha ha ha... nej ikke just <_< det var mere noget med at han blev 4 timer ekstra på arbejde (efter aftale, dog inden jeg viste at Nohr ville kaste op hele dagen), men åbenbart alligevel liiiiige mente at han liiiiige kunne strække den yderligere, selvom den klare aftale var SENEST ankomst 18:30. Havde det så været en enlig svale eller bare første gang i denne uge at han kom senere hjem end planlagt :prik men næ, det er 3. dag ud af 3 mulige <_< og jaja arbejdet er mega vigtigt, men forhelvede jeg har tørt bræk op HELE dagen, passet og trøstet, hentet storebror og lavet mad, jeg måtte endda smide halvdelen af min aftensmad ud fordi Nohr brækkede sig ud over min mad <_<

 

 

 

(den anden uartigliste må jeg på, jeg regner med æl juleaften :lol så der er ham den irriterende tvangsindlagt! ) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Ha ha ha... nej ikke just <_< det var mere noget med at han blev 4 timer ekstra på arbejde (efter aftale, dog inden jeg viste at Nohr ville kaste op hele dagen), men åbenbart alligevel liiiiige mente at han liiiiige kunne strække den yderligere, selvom den klare aftale var SENEST ankomst 18:30. Havde det så været en enlig svale eller bare første gang i denne uge at han kom senere hjem end planlagt :prik men næ, det er 3. dag ud af 3 mulige <_< og jaja arbejdet er mega vigtigt, men forhelvede jeg har tørt bræk op HELE dagen, passet og trøstet, hentet storebror og lavet mad, jeg måtte endda smide halvdelen af min aftensmad ud fordi Nohr brækkede sig ud over min mad <_<

 

 

 

(den anden uartigliste må jeg på, jeg regner med æl juleaften :lol så der er ham den irriterende tvangsindlagt! ) 

 

Det kender jeg alt for godt! Hvad sker der for vores mænd, der i perioder nærmest er gift med deres job :prik

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, louisevibe said:

 

Det kender jeg alt for godt! Hvad sker der for vores mænd, der i perioder nærmest er gift med deres job :prik

 

 

Vi kan trøste os med at de har alt for travlt til nogensinde at finde tid til at have en affære :lol:rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Vi kan trøste os med at de har alt for travlt til nogensinde at finde tid til at have en affære :lol:rolleyes 

 

Haha :lol 

(Jespers bedste kammerats kone, har knaldet udenom et år og de blev gift i april i ÅR, fik vi at vide for en måneds tid siden. Vi kiggede bare på hinanden og var enige om, at det ligger så fjernt fra os, at vi slet ikke kan se det som en mulighed) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

710 % overtræt og hysterisk/overgearet baby, der har sprunget både formiddagdags og eftermiddagslur over i dag og kun taget halv middagslur og som bare nægter at overgive sig og indse, at hun er træt <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, louisevibe said:

 

Haha :lol 

(Jespers bedste kammerats kone, har knaldet udenom et år og de blev gift i april i ÅR, fik vi at vide for en måneds tid siden. Vi kiggede bare på hinanden og var enige om, at det ligger så fjernt fra os, at vi slet ikke kan se det som en mulighed) 

 

Ej hvor vildt :blink så de blev gift alt i mens konen sov udenom? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Stephi-moren said:

 

Ej hvor vildt :blink så de blev gift alt i mens konen sov udenom? 

 

Ja, er det ikke vildt? Hvordan kunne hun? De har en søn på 2,5år og har været sammen i 9 år :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.