SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

11 minutes ago, Barbamama said:

 

Nooooooo! :kram

Hun vidstedet i forvejen, så det var ikke så skide banebrydende, men det er fandme over stregen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis man ringer til en aktuafd og gir sit nr og får at vide at en læge vil ringe tilbage og man efter en time ikke har hørt noget... er man så blevet glemt...

 

Syns det er galt nok min krop ikke kan kapere noget i dag, min hjerne kan åbenbart heller ikke rigtig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Saga74 said:

Hvis man ringer til en aktuafd og gir sit nr og får at vide at en læge vil ringe tilbage og man efter en time ikke har hørt noget... er man så blevet glemt...

 

Syns det er galt nok min krop ikke kan kapere noget i dag, min hjerne kan åbenbart heller ikke rigtig...

Jeg ville ringe igen :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38 minutes ago, Fru.Mor said:

Hun vidstedet i forvejen, så det var ikke så skide banebrydende, men det er fandme over stregen!

 

Okay, godt at det ikke på den måde ændrede noget, men jeg er helt enig i at det er MEGA grænseoverskridende :klap 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meh. Min lille skjortenægter har mistet sin eneste bluse med jule OG Star Wars motiv i børnehaven og den er stadig væk. <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

28 minutes ago, Saga74 said:

Hvis man ringer til en aktuafd og gir sit nr og får at vide at en læge vil ringe tilbage og man efter en time ikke har hørt noget... er man så blevet glemt...

 

Syns det er galt nok min krop ikke kan kapere noget i dag, min hjerne kan åbenbart heller ikke rigtig...

 

:kram Jeg ville ringe igen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik der 2 timer og jeg har lige ringet igen og fik at vide at beskeden var givet videre til lægen men hun var optaget af noget akut. 

 

Det er sikkert bare mig der føler mig som idiot i den her situation. Som tydeligvis ikke er akut...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Saga74 said:

Så gik der 2 timer og jeg har lige ringet igen og fik at vide at beskeden var givet videre til lægen men hun var optaget af noget akut. 

 

Det er sikkert bare mig der føler mig som idiot i den her situation. Som tydeligvis ikke er akut...

Du er ikke idiot :kiss og jeg holder stadig på, at du skal tjekkes :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, skruk said:

Du er ikke idiot :kiss og jeg holder stadig på, at du skal tjekkes :kiss

Tak søde

 

lægen ringede endelig. Hun har booket tjek til mig i morgen formiddag. Baby er aktiv så nu vil jeg prøve at sove lidt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

30 minutes ago, Saga74 said:

Tak søde

 

lægen ringede endelig. Hun har booket tjek til mig i morgen formiddag. Baby er aktiv så nu vil jeg prøve at sove lidt

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over at vi ikke skal med på familieturen i Leos legeland her kl.10 :( men vi tør ikke efter en uges sygdom i huset at komme derud... 

nok mest manden der har taget det valg for han ku sagtens tage på job i en stor hal med mange mennesker igår som om der ikke var chance for baciller der :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Søges: body stand in til julefrokost?

 

Du vil få serveret en lun frokost, der er garanteret dessert eller hjemmebag, fri bar (herunder især kaffe og the ;) ).

 

Medfølger: umulig mand, svigerfamilie og (med modstand) mine vidunderlige drenge.

 

Du får endda et julelys af mig :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

27 minutes ago, Stephi-moren said:

Søges: body stand in til julefrokost?

 

Du vil få serveret en lun frokost, der er garanteret dessert eller hjemmebag, fri bar (herunder især kaffe og the ;) ).

 

Medfølger: umulig mand, svigerfamilie og (med modstand) mine vidunderlige drenge.

 

Du får endda et julelys af mig :balloon

 

Du nævner bare et tidspunkt og sted ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Thalia said:

 

Du nævner bare et tidspunkt og sted ;) 

 

11:30 - et kvarters tid fra Ringsted. Bare tá det roligt hvis du ikke kan nå det, vi er ikke i nærheden af at være klar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til januar. Kæft december har været og er en lortemåned. Jeg elsker ellers julen. Men jeg er bare dårlig, mit humør er påvirket, Silke Elia får mere og mere kuller for hver dag og sover mindre og mindre, mit overskud er minimalt, min madlede gør at jeg nok ikke kan spise julemad, min mand forsøger men jeg mærker nemt at han synes det er møg irriterende, at jeg ikke laver mere og at jeg ikke bare giver mig ift mine svigerforældre, og ja dem har jeg bare SLET ikke lyst til at se. Kald mig bare sur og gnaven hormonel gravid, men jeg synes sq det hele er pænt træls lige nu. Jeg har lyst til at rejse væk fra det hele og først vende tilbage til januar :ba:gal

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hader når mand og jeg taler forbi hinanden. Hvor fucking svært kan det være!!!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sov nu drenge så mor og far kan hygge lidt inden det bliver for sent....:whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, girly1988 said:

Sov nu drenge så mor og far kan hygge lidt inden det bliver for sent....:whistling

Jeg håber de sover snart! Jeg har for en gangs skyld en tumling der sover nu, men hun sprang så også luren over i dag. Hvad skal vi dog bruge al den ekstra tid til?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Maj 2014 said:

Jeg håber de sover snart! Jeg har for en gangs skyld en tumling der sover nu, men hun sprang så også luren over i dag. Hvad skal vi dog bruge al den ekstra tid til?

De sover heldigvis nu ;) Tror bare begge to lige skulle geare ned efter en dag hos mine forældre og deres meget legesyge gøende hund...

Al den ekstra tid kan i da se jule film i tv :cool:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 minutes ago, girly1988 said:

De sover heldigvis nu ;) Tror bare begge to lige skulle geare ned efter en dag hos mine forældre og deres meget legesyge gøende hund...

Al den ekstra tid kan i da se jule film i tv :cool:

Tror også vi vil forsøge med en film, selvom jeg helt sikkert falder i søvn :D nu venter jeg på min søde mand kommer hjem med chokolade :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg straffes bare big time lige nu, det er langt over min sengetid men efter at have hentet juletræ, spist frokost og rydet lidt op så fik mig og manden kold på sofaen mens datteren sov til middag og nu kan jeg ikke sove:gal  så nu ligger jeg på sofaen sammen katten, ser en julefilm som jeg så sidste år og spiser salt mandler og drikker en rød dåse cola:sandie i'm so bad 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvor er der svært med døden.

 

en person som jeg ikke har talt med i mange år, er død. Han har haft kæmpe indflydelse i mit liv, og jeg kan mærke at hans død virkelig påvirker mig... :( selvom han var syg.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke sovet i nat. 

 

Leah og Camille har været vågne på skift, og Leah stod op kl 4.45... 

lige nu sidder jeg og venter på at keg kan aflevere dem begge så jeg kan komme hjem og sove! Så meget for at skulle hygge og have overskud... :( 

 

kan ikke engang overskue at smøre Camilles madpakke :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv er vågnet med ondt i halsen....argh magter ikke hvis jeg skal være syg nu og til jul for pokker....og hvad filan sker der for drengene har sovet hele natten uden opvågninger og stadig sover nu hvor farmand har tjansen og skal aflevere idag...når det er mig så vågner Niklas altid og holder fest....amen hvor træls er det lige....nå men går i bad og så må vi se om de vågner eller hvad...

Arbejdet kalder desværre igen igen og skal have lang dag for at få lov at gå lidt før resten af ugen...:ba

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor har min telefon mon besluttet sig for, at det ikke er nødvendigt at have lyd på vækkeuret?! :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.