Posted November 26, 2016 Jeg havde sådan glæder mig til aftenens julefrokost, og så blev det bare mega øv! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 13 minutes ago, Fru.Mor said: Jeg havde sådan glæder mig til aftenens julefrokost, og så blev det bare mega øv! Ej hvad nu da ? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Argh Niklas har ændret lidt rytme så nu kan det ske hans lure må rykkes idag....suk...håber det går for vi har planer nemlig.... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Kvalme og svimmelhed fortsætter. Lad mig nu bare blive frisk igen Mit overskud er virkelig lavt, og man får jo ingen fred med 2 børn og 2 fuldtidsjob. Puha jeg synes det er hårdt for tiden Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 21 minutes ago, LilleMi said: Kvalme og svimmelhed fortsætter. Lad mig nu bare blive frisk igen Mit overskud er virkelig lavt, og man får jo ingen fred med 2 børn og 2 fuldtidsjob. Puha jeg synes det er hårdt for tiden Det lyder ikke rart Håber du kan få lidt fred her i weekenden Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 21 hours ago, Bolsin said: Min tid til at være på BK er knap i øjeblikket Men på den anden side betyder det, at jeg har mere at tage mig til ude i den virkelige verden Og på et tidspunkt har kommer du i tanke om, at du har ikke har været herinde i et par dage - og at det faktisk føles rart ikke at føle "afhængigheden". Sådan har det i hvert fald været for mig- nogle gange er jeg herinde dagligt, andre gange kan der gå dage i mellem og andre gange igen så er der gået en uge eller mere Men i starten er det da lidt mærkeligt og trist. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Limbo starter forfra. Mor har søgt bopælen, så nu tager vi lige en runde til..... Ved ikke om jeg skal grine eller græde, tror manden og jeg blev enige om det første. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 15 minutes ago, Nirev said: Limbo starter forfra. Mor har søgt bopælen, så nu tager vi lige en runde til..... Ved ikke om jeg skal grine eller græde, tror manden og jeg blev enige om det første. Årh nej altså syns virkelig i trænger til ro men ud fra hvad jeg har hørt virker det lidt som spild af alles tid Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Tjaeh, vi må jo høre i stv hvad deres holdning er, og så arbejde ud fra det :-) Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Jeg hader hader hader at skulle parkere umulige steder især med alle mulige andre i bilen. Og trafik. Og tidspres! Tips om (ordentlige) parkeringspladser nær vor frue kirke i Århus modtages meget gerne inden i morgen! Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 24 minutes ago, Aja said: Jeg hader hader hader at skulle parkere umulige steder især med alle mulige andre i bilen. Og trafik. Og tidspres! Tips om (ordentlige) parkeringspladser nær vor frue kirke i Århus modtages meget gerne inden i morgen! Er det ikke bare magasins p hus så? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Dokk1 er en fremragende parkeringsplads og nemt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 6 hours ago, Nirev said: Limbo starter forfra. Mor har søgt bopælen, så nu tager vi lige en runde til..... Ved ikke om jeg skal grine eller græde, tror manden og jeg blev enige om det første. Men ankede hun dommen i sin tid? Der er vist nogen regler om afvisning ved uændrede forhold Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 1 hour ago, Aja said: Jeg hader hader hader at skulle parkere umulige steder især med alle mulige andre i bilen. Og trafik. Og tidspres! Tips om (ordentlige) parkeringspladser nær vor frue kirke i Århus modtages meget gerne inden i morgen! Magasin har en udmærket parkering, som alle vores gæster benyttede, da vi blev gift i Vor Frue Kirke Derudover er der Navitas , og hvis det ikke gør noget at gå lidt længere er der Dokk1. Hvad skal du i min dejlige by? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Hvorfor er det at man ikke kan få leveret chips, chokolade og lignende i aftentimerne? jeg ville gøre nærmest hvad som helst for sour creme and onion chips Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 52 minutes ago, NSEllekilde said: Hvorfor er det at man ikke kan få leveret chips, chokolade og lignende i aftentimerne? jeg ville gøre nærmest hvad som helst for sour creme and onion chips Også gå i kiosken? Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Er enormt hormonella sur på min mand (han har ellers været sød og flittig i dag). Ifølge hans liste fra det hollandske sundhedshalløj må jeg som gravid hverken spise leverpostej eller spegepølse eller bløde oste. Jeg var ellers helt sikker på at det er komplet ufarligt at spise danske producerede pålæg som disse men vi har ligefrem haft et skænderi om det, og ja det er jo hans barn men den liste er jo åndssvag (eller hvad?) og den danske sundhedsstyrelse er så vidt jeg ved helt uenig, så længe det ikke drejer sig om råt kød eller upasteriseret mælk. Jeg gider ikke mere! Gi mig en kage nå og en baby Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Just now, Saga74 said: Er enormt hormonella sur på min mand (han har ellers været sød og flittig i dag). Ifølge hans liste fra det hollandske sundhedshalløj må jeg som gravid hverken spise leverpostej eller spegepølse eller bløde oste. Jeg var ellers helt sikker på at det er komplet ufarligt at spise danske producerede pålæg som disse men vi har ligefrem haft et skænderi om det, og ja det er jo hans barn men den liste er jo åndssvag (eller hvad?) og den danske sundhedsstyrelse er så vidt jeg ved helt uenig, så længe det ikke drejer sig om råt kød eller upasteriseret mælk. Jeg gider ikke mere! Gi mig en kage nå og en baby Jeg må være hjælp skyldig på det her, men et stort kan jeg klare Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 Just now, Katrinemus said: Jeg må være hjælp skyldig på det her, men et stort kan jeg klare Tak søde håber det snart er din tur , så skal jeg nok stå klar med krammene Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 12 hours ago, Tumlepigen said: Det lyder ikke rart Håber du kan få lidt fred her i weekenden Mange tak Lily har nu fået feber og laver tynde bleer. Så der bliver nok ikke meget fred Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 4 minutes ago, Saga74 said: Tak søde håber det snart er din tur , så skal jeg nok stå klar med krammene Jeg tager gerne alle dine gener for dig mod jeg så får en baby her i huset Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 1 minute ago, Katrinemus said: Jeg tager gerne alle dine gener for dig mod jeg så får en baby her i huset Selv her midt i balladen så har jeg på ingen måde fortrudt. Når bare jeg får lov at lukke lidt damp ud og brokke mig så klarer jeg det jo nok, og udsigten til snart at få en lille ny i armene gør mig kulret af lykke Hov det var ikke brok... Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 2 minutes ago, Saga74 said: Selv her midt i balladen så har jeg på ingen måde fortrudt. Når bare jeg får lov at lukke lidt damp ud og brokke mig så klarer jeg det jo nok, og udsigten til snart at få en lille ny i armene gør mig kulret af lykke Hov det var ikke brok... Jeg forstår dig godt, BK et en god ventil Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 30 minutes ago, Saga74 said: Er enormt hormonella sur på min mand (han har ellers været sød og flittig i dag). Ifølge hans liste fra det hollandske sundhedshalløj må jeg som gravid hverken spise leverpostej eller spegepølse eller bløde oste. Jeg var ellers helt sikker på at det er komplet ufarligt at spise danske producerede pålæg som disse men vi har ligefrem haft et skænderi om det, og ja det er jo hans barn men den liste er jo åndssvag (eller hvad?) og den danske sundhedsstyrelse er så vidt jeg ved helt uenig, så længe det ikke drejer sig om råt kød eller upasteriseret mælk. Jeg gider ikke mere! Gi mig en kage nå og en baby Bløde oste er helt ok så længe det er pasteuristeret mælk det er lavet af.. Og leverpostej er helt ok - A-vitamin skal man ikke have for meget af, og det er i lever, men leverpostej er helt ok! Spegepølse aner jeg faktisk ikke.. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 26, 2016 3 hours ago, Saga74 said: Er det ikke bare magasins p hus så? 3 hours ago, Trumpf said: Dokk1 er en fremragende parkeringsplads og nemt. 2 hours ago, Camils said: Magasin har en udmærket parkering, som alle vores gæster benyttede, da vi blev gift i Vor Frue Kirke Derudover er der Navitas , og hvis det ikke gør noget at gå lidt længere er der Dokk1. Hvad skal du i min dejlige by? Tak piger Aner ikke hvor langt derfra de steder er men jeg må lige kigge på det. Det er ok at gå lidt. Tror desuden jeg måske har lokket en af de andre til at køre i morgen! Jeg havde på forhånd sagt at jeg IKKE ville parallelparkere et eller andet sted og det endte jeg så alligevel med at skulle - bakkede ind i en pæl, måtte opgive at få bilen ind på den plads og kørte så videre rundt i ensrettede gader til der kom en plads på vesterbro torv (hed det ikke det?). Og med 3 andre i bilen som stressede mig helt vildt. Suk. Jeg kan ikke sådan noget! (lyder som en mega dårlig bilist nu, det synes jeg nu ikke jeg er ellers Jeg skal synge koncert - Bachs juleoratorium vi øvede der i dag og så er der koncert i morgen kl 19.30. Så kom glad Århus folk Share this post Link to post Share on other sites