SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

5 minutes ago, JustMe said:

BBM: :prik

 

Tak. Er ærlig talt en smule træt i hovedet. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, Barbamama said:

"Sikke en sød og hjælpsom dreng, du er. Det tror jeg, du har fra din far"

 

"Ja, Brian, jeg ved ikke hvorfor, jeg troede Mette lavede mad, men hvordan kunne jeg dog også tro det, haha?"

 

"Har I været fælles om at lave maden? Hvad har Mette så lavet, taget kødet ud af køleskabet, haha?"

 

"Må de få chokolade?"

 

(Mens hun giver Smarties)"Vi skal jo være gode venner, vi to"

 

(Kort efter, hvor jeg giver én ekstra Smarties for at afværge den krise, de medfødte, og bagefter fik jeg et kys)"Arh det købte du dig vist til! Må jeg få et kys? Se det fik jeg helt GRATIS!"

 

(Om putning)"Det er da bare at lægge dem og sige GODNAT. Det tager måske 8 dage, men så får I nok også noget bedre nattesøvn"

 

(Under maden til V)"Skal du slet ikke have noget KØD? Prøv nu. Det smager dejligt. MMMMMMM. Det smager altså rigtig godt. Du kan da ikke leve af pasta. Spis nu lidt, så far kan se, du kan lide det. Så bliver han glad. Bare en lille smule?"

 

:blabla

Svimse? :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, LilleMi said:

 

:super Det er nemlig min plan. 

 

Edit: Men hvis det bliver vedtaget, så kan du simpelthen ikke blive jordemoder? :unsure

Nix. Medmindre jeg kan få en lægeerklæring på, at jeg ikke kan arbejde som lærer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

31 minutes ago, ccc said:

Men er det ik noget med at man faktisk gerne må tage endnu en udannelse.. Du skal bare selv finansiere den..altså at staten kun gir SU til den første uddannelse..men altså man kan godt få støtte hvis det er en ny uddannelse som er højere end den du har i forvejen..

 

I mit tilfælde må jeg læse en overbygning, altså en kandidat. Og intet andet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, Lady H said:

Svimse? :kram2 

 

Mommy dearest.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Barbamama said:

 

Mommy dearest.

Passede også bedst på faconen, men jeg tænkte alligevel, at så stor begejstring over B kunne være moderlig :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Lady H said:

Passede også bedst på faconen, men jeg tænkte alligevel, at så stor begejstring over B kunne være moderlig :rolleyes 

 

No no. Min mor tror, B er den eneste mand i hele verden, der bidrager til husholdningen og synes, i det hele taget alt hvad han gør er vidunderligt. Og dét er jo egentlig fint nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

 

No no. Min mor tror, B er den eneste mand i hele verden, der bidrager til husholdningen og synes, i det hele taget alt hvad han gør er vidunderligt. Og dét er jo egentlig fint nok.

Jeps, men resten er godt nok provokerende :rolleyes:kiss 

 

min mor ynder også at fremhæve min mands indsats, men så efterfulgt af "da I var små...". Da vi var små, gik hun hjemme OG havde ung pige. Nej, måske lavede min far ikke så meget mad, men flet lige næbbet... :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Lady H said:

Jeps, men resten er godt nok provokerende :rolleyes:kiss 

 

min mor ynder også at fremhæve min mands indsats, men så efterfulgt af "da I var små...". Da vi var små, gik hun hjemme OG havde ung pige. Nej, måske lavede min far ikke så meget mad, men flet lige næbbet... :rolleyes 

 

Jeg er i hvert fald ret stolt af min evne til at smile mig igennem idag, og ret glad for at min søde mand ordnede køkken mens jeg har fået lov at surmule lidt for mig selv i mobilen.

 

Min mor lavede også en hysterisk morsom parodi af min far idag. :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Oh My BBM.... Jeg var nok eksploderet....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 minutes ago, JosephinePN said:

Oh My BBM.... Jeg var nok eksploderet....

 

Tak :kram2 Jeg træner mig selv i at dæmpe dramaet. :ninja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

(På plussiden lærte hun E at sige som en fisk. Det var faktisk meget sjovt :D )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Barbamama said:

(På plussiden lærte hun E at sige som en fisk. Det var faktisk meget sjovt :D )

:D 

og jeg synes, st det lyder til, at du tog det meget meget voksent :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah er bare en møgunge i forhold til søvn. 

 

Helt elendig at putte - det har taget en time, allerede.

ogsp står hun op klokken bæ i morgen tidlig.

bah! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Lady H said:

:D 

og jeg synes, st det lyder til, at du tog det meget meget voksent :D 

 

Ja jeg synes faktisk også selv, jeg klarede det flot tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:prik:prik:prik Mit hoved runger, jeg er ved at eksplodere af irritation, mine unger er igen blevet overbombaderet helt til sengetid (så fat dog at gå hjem! hvor svært er det lige at forstå at man ikke skal blive helt til vi ligger ungerne? kan man i det mindste ikke smutte når vi børster deres tænder?), hoooooold nu kææææææft med den der latterlige ros af mængderne de spiser...

 

argh!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhr altså, som tr er jeg voldsomt træt af mine medlemmer! Vi står snart over for den årlige lønforhandling. For omkring 2 mdr siden blev der sendt skemaer ud, så man kan begrunde sine ønsker til lønstigning. Hvor mange har jeg fået retur på trods af 2 rykkere? Jep, du gættede rigtigt! Lige præcis 0,0! Samtidig har jeg kolleger, der kigger på mig med store alvorlige øjne og siger - det er simpelthen nødvendigt, der bliver kigget på min løn nu. Ja, enig, jeg gør det gerne, kom lige med det der skema.... Nå ikke alligevel? Ok så. Jo, jo, jeg vil meget gerne uddanne mig og tage på kurser, men chefen har ikke godkendt. Jo, kammerat, hør nu her - chefen står og klapper i sine små hænder af begejstring over du har en plan. Det eneste han har bedt om er ET STYKKE PAPIR MED DINE UDDANNELSESØNSKER!! Nå det har du ikke lige afleveret, fordi der kom en mand med en vogn i vejen? Klart nok, det er også helt vildt synd for dig!

Åhr, jeg synes det er op ad bakke. Jeg synes fandme I walk the talk, om jeg så må sige. Jeg går på alle mulige kurser og uddannelser, jeg sender mit lønskema ind med fornuftige begrundelser. Jeg prøver virkelig at forestå med et godt eksempel som tr. De er fandme nogle vatnisser hele bundet!! Grrr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Deeeett kløøøøøøøør!!!!! Jeg kan seriøst ikke rumme at være til fordi det klør så meget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh, hvad sker der for at min mand formår at ødelægge selv en pulversovs :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hovedpine, kvalme og halsbrand. Jeg går i seng :gal:prik:numse:zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Barbamama said:

 

Mommy dearest.

Åh gud hvor anstrengende!!!!! :kram håber du kan slå hende lidt ud af hovedet når hun er ude af døren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

52 minutes ago, skruk said:

Årh, hvad sker der for at min mand formår at ødelægge selv en pulversovs :rolleyes

Hvad gik der galt?  Jeg troede ikke I spiste sådan noget er det ikke lavet af mælk? (sorry, hader pulversovs, han må gerne ødelægge min :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

47 minutes ago, louisevibe said:

Hovedpine, kvalme og halsbrand. Jeg går i seng :gal:prik:numse:zzz

Sov godt :kiss håber i morgen blir rigtig god!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

Deeeett kløøøøøøøør!!!!! Jeg kan seriøst ikke rumme at være til fordi det klør så meget :(

Har du fået købt kuren? Den burde virke i løbet af et døgns tid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Mistel said:

Åhr altså, som tr er jeg voldsomt træt af mine medlemmer! Vi står snart over for den årlige lønforhandling. For omkring 2 mdr siden blev der sendt skemaer ud, så man kan begrunde sine ønsker til lønstigning. Hvor mange har jeg fået retur på trods af 2 rykkere? Jep, du gættede rigtigt! Lige præcis 0,0! Samtidig har jeg kolleger, der kigger på mig med store alvorlige øjne og siger - det er simpelthen nødvendigt, der bliver kigget på min løn nu. Ja, enig, jeg gør det gerne, kom lige med det der skema.... Nå ikke alligevel? Ok så. Jo, jo, jeg vil meget gerne uddanne mig og tage på kurser, men chefen har ikke godkendt. Jo, kammerat, hør nu her - chefen står og klapper i sine små hænder af begejstring over du har en plan. Det eneste han har bedt om er ET STYKKE PAPIR MED DINE UDDANNELSESØNSKER!! Nå det har du ikke lige afleveret, fordi der kom en mand med en vogn i vejen? Klart nok, det er også helt vildt synd for dig!

Åhr, jeg synes det er op ad bakke. Jeg synes fandme I walk the talk, om jeg så må sige. Jeg går på alle mulige kurser og uddannelser, jeg sender mit lønskema ind med fornuftige begrundelser. Jeg prøver virkelig at forestå med et godt eksempel som tr. De er fandme nogle vatnisser hele bundet!! Grrr!

Sådan, ud med det! :box2:

 

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.