SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Jeg vil gerne brokke mig over min tandlægeskræk. Jeg burde virkelig gå til tandlægen men bare at læse ordet får mit hjerte til at slå hurtigt og mine håndflader til at blive helt svedige.. Jeg har ikke været til tandlægen i tre år.... Jeg bilder mig selv ind at vi ikke har råd men jeg ved godt at det overhovedet ikke er problemet... Er der mon tandlæger hvor man kan bestille tid over nettet i Hillerød?  Det ville nok kunne få mig til at bestille tid en dag der passer mig uden at jeg bliver presset :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Annette S said:

Hvis det gør sådan mega ondt kan det også være at der er opstået betændelse inde ved visdomstanden:kram2

jeg har selv fået to fjernet på den bekostning, de kikkede kun lige op.. 

 

Det gjorde mere og mere ondt, så jeg prøvede at grave lidt og se om jeg kunne se problemet. Mellem min tand og tandkødet finder jeg så en krumme af en art :blink  Jeg var helt rød og hævet og da jeg får krummen ud kan jeg se at den har efterladt et sår. 

Jeg er stadigvæk lidt øm (og har jo også et sår nu), men det er næsten væk igen.

 

Mega skørt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Thalia said:

Jeg er simpelthen så sur! Min kat har lige fået flænset en pote, fordi den håndværker der var her i morges har efterladt et skarpt stykke af sin hobbykniv. Ejendomsmesteren er ligeglad og mener ikke at jeg skal snakke med håndværkeren om det. Det er åbenbart en helt almindelig hverdagsfejl på linje med at parkere sin cykel et forkert sted, glemme at gøre rent osv. Nå, men nu er poten pakket ind i gazebind og dyrlægen har ordineret smertestillende de næste fire dage. 

Det smme prøvede jeg med en af mine heste for nogle år tilbage. Elektrikker var her for at trække nye kabler i udebygningerne og vi gjorde opmærksom på at det rum han var i var hestene løsdrift. Idioten taber en kabelklibs (btw en meget forvokset en da det var tykke kabler han rodede med) og min ene hest træder den op i hoven. Da vi vil lukke dem på stald nægter han at gå, til sidst får han humpet/haltet sig ned. Vi må ikke se på hoven eller løfte den. Så vi får dyrlægen ud, og hun konstatere efter st løfte hestens ben at han har trådt en kanel klips op i hoven. Så han får gazet hoven ind, og mener os han fik pinicilin og skulle have hoven i sæbespåne vand i nogle dage.  Jeg var meget lidt fan af vores lokale elektrikker. Vi prøvede at få drm til at betale men endte vist selv med at betale regningen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Lady H said:

:kiss tak. Jeg måler temperaturen for at sætte trumf på i diskussionen - hvis der er målbar officiel feber, SÅ GIDER JEG OVERHOVDET IKKE HØRE HAM ÆVLE. I andre tilfælde kan jeg jo blive nødt til at give plads til, at han også er forælder, og at hans vurdering af situationen også tæller :rolleyes 

Gisp - sig mig kender din mand ikke "mor ved bedst"? Det er faktisk en slags naturlov på linie med tyngdekraften :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Stephi-moren said:

 

Det gjorde mere og mere ondt, så jeg prøvede at grave lidt og se om jeg kunne se problemet. Mellem min tand og tandkødet finder jeg så en krumme af en art :blink  Jeg var helt rød og hævet og da jeg får krummen ud kan jeg se at den har efterladt et sår. 

Jeg er stadigvæk lidt øm (og har jo også et sår nu), men det er næsten væk igen.

 

Mega skørt!

Ja en krumme kan volde megen skade i munden:prik, godt du fandt problemet:super:biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, NSEllekilde said:

Jeg vil gerne brokke mig over min tandlægeskræk. Jeg burde virkelig gå til tandlægen men bare at læse ordet får mit hjerte til at slå hurtigt og mine håndflader til at blive helt svedige.. Jeg har ikke været til tandlægen i tre år.... Jeg bilder mig selv ind at vi ikke har råd men jeg ved godt at det overhovedet ikke er problemet... Er der mon tandlæger hvor man kan bestille tid over nettet i Hillerød?  Det ville nok kunne få mig til at bestille tid en dag der passer mig uden at jeg bliver presset :unsure

:kram det er ikke sjovt :( jeg kan ikke engang klare at afbestille Im's tid hos tandlægen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, NSEllekilde said:

Jeg vil gerne brokke mig over min tandlægeskræk. Jeg burde virkelig gå til tandlægen men bare at læse ordet får mit hjerte til at slå hurtigt og mine håndflader til at blive helt svedige.. Jeg har ikke været til tandlægen i tre år.... Jeg bilder mig selv ind at vi ikke har råd men jeg ved godt at det overhovedet ikke er problemet... Er der mon tandlæger hvor man kan bestille tid over nettet i Hillerød?  Det ville nok kunne få mig til at bestille tid en dag der passer mig uden at jeg bliver presset :unsure

:kram2du er ikke ene om st have det sådan... vi har mange patienter der har det sådan med tandlæge.

 

vi har nogen gang patienter der bestiller tid via e mail.. det kunne du jo prøve. Skriv til dem at du ønsker en tid den og den dag fordi du har fri de dage.. gerne et par uger ud i tiden. Og se om ikke de melder tilbage til dig:kram2

 

jo længere man udskyder jo værre bliver det måske!:kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har ret.. Og faktisk plejer jeg at elske at være færdig hos tandlægen :rolleyes

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig mega meget over at Nichlas snorker så højt at jeg ikke kan sove :prik

Jeg skubber og puffer men han snorker videre <_<

Og jeg skal på arbejde imorgen tidlig... 

 

Og så hjælper det ikke at jeg er ved at få godt ondt i halsen 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæft jeg er træt af de møg nætter vi har pt med Niklas...så op og give sut nogle gange for dernæst at han vågner og er frisk midt om natten altså....idag 4.30 til nu...tror ikke han overgiver sig til at sove mere....og sidste nats roderi gav en mega dårlig dag i dp igår....og jeg frygter nu for idag hvor han skal i legestuen...

Suk giv os for pokker de gode nætter tilbage tak !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, LulleS said:

Graviditets mareridt :prik 

De er bare de værste :kram2 

 

Husk det bare er en drøm, drømme påvirker ikke virkeligheden det er omvendt ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, girly1988 said:

Kæft jeg er træt af de møg nætter vi har pt med Niklas...så op og give sut nogle gange for dernæst at han vågner og er frisk midt om natten altså....idag 4.30 til nu...tror ikke han overgiver sig til at sove mere....og sidste nats roderi gav en mega dårlig dag i dp igår....og jeg frygter nu for idag hvor han skal i legestuen...

Suk giv os for pokker de gode nætter tilbage tak !

:kram 

 

Det er jo nok bare en fase.. men den lyder streng med sådan en lille natteuro

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6 hours ago, J og D said:

Gad vide om den kvalme nogensinde stopper igen :chin:

jeg fik omgangssyge natten til søndag, og jeg har stadig mega kvalme <_<

siden lørdag aften har jeg indtaget en lille portion yoghurt, 2 cultura drikke yoghurter og 2 æbler... 

Til aftensmad i dag forsøgte jeg så at spise et par bidder af et pitabrød, med det resultat at jeg her knap 7 timer senere stadig sidder med følelsen af at maden sidder i halsen og jeg har fået endnu mere kvalme og kan slet ikke sove fordi jeg føler at jeg skal kaste op :puke:

God bedring søde (og øv at det ikke skyldes en baby på vej :kram2 så havde det givet bare lidt mening...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, J og D said:

Gad vide om den kvalme nogensinde stopper igen :chin:

jeg fik omgangssyge natten til søndag, og jeg har stadig mega kvalme <_<

siden lørdag aften har jeg indtaget en lille portion yoghurt, 2 cultura drikke yoghurter og 2 æbler... 

Til aftensmad i dag forsøgte jeg så at spise et par bidder af et pitabrød, med det resultat at jeg her knap 7 timer senere stadig sidder med følelsen af at maden sidder i halsen og jeg har fået endnu mere kvalme og kan slet ikke sove fordi jeg føler at jeg skal kaste op :puke:

 

Puha, jeg har lige været gennem det samme. Jeg spiste lidt aftensmad i går, og 2 clementiner om aftenen. Det var succes. :D 

Men har stadig kvalme. <_< 

Håber du snart får det bedre - omgangssyge sucks!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, J og D said:

Gad vide om den kvalme nogensinde stopper igen :chin:

jeg fik omgangssyge natten til søndag, og jeg har stadig mega kvalme <_<

siden lørdag aften har jeg indtaget en lille portion yoghurt, 2 cultura drikke yoghurter og 2 æbler... 

Til aftensmad i dag forsøgte jeg så at spise et par bidder af et pitabrød, med det resultat at jeg her knap 7 timer senere stadig sidder med følelsen af at maden sidder i halsen og jeg har fået endnu mere kvalme og kan slet ikke sove fordi jeg føler at jeg skal kaste op :puke:

 

Puha, jeg har lige været gennem det samme. Jeg spiste lidt aftensmad i går, og 2 clementiner om aftenen. Det var succes. :D 

Men har stadig kvalme. <_< 

Håber du snart får det bedre - omgangssyge sucks!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, J og D said:

Gad vide om den kvalme nogensinde stopper igen :chin:

jeg fik omgangssyge natten til søndag, og jeg har stadig mega kvalme <_<

siden lørdag aften har jeg indtaget en lille portion yoghurt, 2 cultura drikke yoghurter og 2 æbler... 

Til aftensmad i dag forsøgte jeg så at spise et par bidder af et pitabrød, med det resultat at jeg her knap 7 timer senere stadig sidder med følelsen af at maden sidder i halsen og jeg har fået endnu mere kvalme og kan slet ikke sove fordi jeg føler at jeg skal kaste op :puke:

 

Puha, jeg har lige været gennem det samme. Jeg spiste lidt aftensmad i går, og 2 clementiner om aftenen. Det var succes. :D 

Men har stadig kvalme. <_< 

Håber du snart får det bedre - omgangssyge sucks!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld for mange indlæg i træk - den blev ved med at stå som ikke gemt ,og jeg kan ikke slette eller redigere ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og ak ja så ringer de fra kommunen kl 6 og fortæller mig Niklas' dagplejemor nu osse er syg...halleluja eller noget...han har kun været der 2 uger....og jeg er SÅ træt af dagpleje generelt med al deres fravær hele tiden.....:prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 hours ago, Saga74 said:

Gisp - sig mig kender din mand ikke "mor ved bedst"? Det er faktisk en slags naturlov på linie med tyngdekraften :rolleyes 

Nej, den regel anerkender han sq ikke rigtig :rolleyes Det er nok en bivirkning af at have en mand, der har holdt barsel mv :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

11 minutes ago, Fru.Mor said:

Tilbage på arbejdet :unsure

 

:kram2

 

Synes du er sej du møder op!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Tumlepigen said:

 

:kram2

 

Synes du er sej du møder op!

Tak :kiss Jeg blev hjemme i går og har valgt en helt kort dag i dag. Jeg synes virkelig ikke, det er rart, men jeg bliver også sådan lidt "du skal fandme ikke tro, du kan skræmme mig væk" :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Fru.Mor said:

Tak :kiss Jeg blev hjemme i går og har valgt en helt kort dag i dag. Jeg synes virkelig ikke, det er rart, men jeg bliver også sådan lidt "du skal fandme ikke tro, du kan skræmme mig væk" :blush

 

Jeg forstår godt du får den følelse!

 

Er der noget nyt? Altså har chefen taget initiativ eller er det nu bare sådan at I skal arbejde sammen som om intet var hændt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, Tumlepigen said:

 

Jeg forstår godt du får den følelse!

 

Er der noget nyt? Altså har chefen taget initiativ eller er det nu bare sådan at I skal arbejde sammen som om intet var hændt?

Vi er indkaldt til opfølgende møde på mandag. I dag arbejder vi sammen som intet var hændt, og i morgen har hun fri.

Jeg er meget spændt på, hvad han har tænkt sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

55 minutes ago, Fru.Mor said:

Vi er indkaldt til opfølgende møde på mandag. I dag arbejder vi sammen som intet var hændt, og i morgen har hun fri.

Jeg er meget spændt på, hvad han har tænkt sig!

Bare husk at passe på dig selv! Jeg forstår godt hun ikke skal skræmme dig etc men fra nogle dårlige situationer og mennesker er der kun en udvej og det er at fjerne sig fra den/dem... Husk at ingen takker dig i sidste ende. Men jeg håber at det hele bliver bedre efter mødet!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.