SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Og tak for kram og "medskepsis" i forhold til V. :tak Det er pissesynd, ALT kommer op, og han går fuldstændig i panik, når det sker, fordi det er så pludseligt og voldsomt :boo Hvis jeg skal sige noget positivt om det, så er jeg virkelig glad for, at det først sker nu, hvor B er hjemme, dels fordi han er bedre til at håndtere bræk end mig, dels fordi så behøver jeg ikke hive ungerne med på vaskeri med bræk-vasketøj og dels fordi B er noget stærkere end mig og bedre kan holde til at løfte V og løbe ud på toilettet med ham, når det er. Puha :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Barbamama said:

 

Jeg vil gerne have alt fra Corolle, smallstuff dukkevognen (og helst den pink, som jeg ikke kan finde på tilbud), smallstuff dukkesengetøj med cupcakes (som snart udgår og derfor føles meget vigtigt at købe :rolleyes ), dukkehuse fra Sylvian Families (inkl. et større værelse, og nogle gode opbevaringsmøbler, så man kunne indrette et hjørne til det), og så lige en kjole som godt nok "bare" er fra nameit men som nok sniger sig over 400 kr hvis det lykkes mig at få den halet hjem (udsolgt ved bestseller, men fundet på norsk webshop)

 

Penge er ikke alt, men man kan nu godt nok få mange fine ting for dem :lol

 

Argh og nu har jeg fundet smallstuff med 20% rabat. Har voldsomt meget lyst til at købe den og bare have den stående "just in case" at hun ikke får en dukkevogn i julegave. Der er både gratis fragt og gratis retur... Men omvendt havde jeg ikke lige planer om at bruge 640 på en ekstra julegave (og potentielt også på V for så meget millimeterdemokrat er jeg :rolleyes ). Og hvis hun nu får en anden i julegave, så vil jeg næsten ikke kunne få mig til at bytte dén men det vil også gøre helt ondt at sende smallstuff vognen retur...

 

Kan en lille pige have to dukkevogne? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Barbamama said:

 

Argh og nu har jeg fundet smallstuff med 20% rabat. Har voldsomt meget lyst til at købe den og bare have den stående "just in case" at hun ikke får en dukkevogn i julegave. Der er både gratis fragt og gratis retur... Men omvendt havde jeg ikke lige planer om at bruge 640 på en ekstra julegave (og potentielt også på V for så meget millimeterdemokrat er jeg :rolleyes ). Og hvis hun nu får en anden i julegave, så vil jeg næsten ikke kunne få mig til at bytte dén men det vil også gøre helt ondt at sende smallstuff vognen retur...

 

Kan en lille pige have to dukkevogne? :whistling

:chin: købe og aftale med nogen andre, at de giver den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, Lady H said:

:chin: købe og aftale med nogen andre, at de giver den?

 

Det er et godt bud, men det "trick" har jeg allerede brugt med nogle Corolle ting med min mor og mormor (som synes det er en sweat deal, at E får det helt rigtige og de slipper for at svede i butikker :super ), den er lige dyr nok til min storebrors budget, jeg tror min far giver hende en iPad, og tilbage er der så kun svigerfamilien, og der fornemmer jeg lidt at det anses for svært ujulet at "bestille" :unsure 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

10 minutes ago, Barbamama said:

 

Det er et godt bud, men det "trick" har jeg allerede brugt med nogle Corolle ting med min mor og mormor (som synes det er en sweat deal, at E får det helt rigtige og de slipper for at svede i butikker :super ), den er lige dyr nok til min storebrors budget, jeg tror min far giver hende en iPad, og tilbage er der så kun svigerfamilien, og der fornemmer jeg lidt at det anses for svært ujulet at "bestille" :unsure 

Hehe, det er måske heller ikke det mest julede - men ofte er der jo netop nogen, der gerne vil slippe lidt let og endda ramme plet. Men, jeg kan godt se, at du løber tør for prospekter :chin:

 

Kunne det fremgå af ønskesedlen, at det er alene dén slags dukkevogn, hun ønsker sig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Lady H said:

Hehe, det er måske heller ikke det mest julede - men ofte er der jo netop nogen, der gerne vil slippe lidt let og endda ramme plet. Men, jeg kan godt se, at du løber tør for prospekter :chin:

 

Kunne det fremgå af ønskesedlen, at det er alene dén slags dukkevogn, hun ønsker sig?

 

Det kunne det, men jeg har allerede udsendt tilføjelse én gang, som netop var ønsket om dukkevogn, "gerne den flettede fra Smallstuff eller den røde fra krea" velvidende at smallstuff er i urealistisk prisklasse, men med tanke om at krea også er smaddersød, og i formodning om at smallstuff alligevel var urealistisk.

 

Hm. Måske jeg bare skal droppe det. Jeg (E) ville jo helst sikkert være glad for den klassiske røde i træ også. Men nu hvor smallstuff lige står og flirter med sine 20% rabat så blegner krea-vognen altså en smule :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

 

Det kunne det, men jeg har allerede udsendt tilføjelse én gang, som netop var ønsket om dukkevogn, "gerne den flettede fra Smallstuff eller den røde fra krea" velvidende at smallstuff er i urealistisk prisklasse, men med tanke om at krea også er smaddersød, og i formodning om at smallstuff alligevel var urealistisk.

 

Hm. Måske jeg bare skal droppe det. Jeg (E) ville jo helst sikkert være glad for den klassiske røde i træ også. Men nu hvor smallstuff lige står og flirter med sine 20% rabat så blegner krea-vognen altså en smule :rolleyes 

Altså, jeg forstår jo 100% :rolleyes 

 

Kh mor til Sigrid, der ejer en Ohh Noo dukkevogn til en mindre formue :rolleyes Krea'en er sq sikkert noget mere robust :D 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Lady H said:

Altså, jeg forstår jo 100% :rolleyes 

 

Kh mor til Sigrid, der ejer en Ohh Noo dukkevogn til en mindre formue :rolleyes Krea'en er sq sikkert noget mere robust :D 

 

Haha jeg tænkte faktisk netop på dig, da jeg indså at jeg muligvis døde en smule, hvis E (who am I kidding - JEG! :lolhit ) ikke fik lige præcis DENNE vogn. Og ja krea'en er ikke blevet en klassiker for ingenting. :) Men E er så stille og forsigtig i sin dukkeleg at jeg godt ville turde lade hende have smallstuff og den er jo så fiiiiiin :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Barbamama said:

 

Haha jeg tænkte faktisk netop på dig, da jeg indså at jeg muligvis døde en smule, hvis E (who am I kidding - JEG! :lolhit ) ikke fik lige præcis DENNE vogn. Og ja krea'en er ikke blevet en klassiker for ingenting. :) Men E er så stille og forsigtig i sin dukkeleg at jeg godt ville turde lade hende have smallstuff og den er jo så fiiiiiin :rolleyes

:lol:lol:lol 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det taler altså på ingen måde til Jons fordel at alting kørte smoothe i de 24 timer han var væk - og at det på det nærmeste har været nonstop kaos i de 6 timer han har været hjemme <_<

 

Nohr mega driller ved puttetid (som vanligt <_< ) og vi kan endda kun finde den dårlige sut. Jon lover højt og højtideligt at finde en af de 77 gode sutter i mens jeg ammer Nohr og forsøger med den dårlige. Men da jeg bliver tilpas irriteret over at Nohr bliver ved med at kaste møgsutten af helvedes til hele tiden, finder jeg Jon sovende på sofaen :prik tak for hjælpen fister. JEG finder en sut og får så overdraget Nohr tjansen til Jon, hvortil han irriteret svarer 'så kan du putte William'. Altså for det første vil jeg mega gerne putte William (jeg savner det!), for det andet kalder William en eller to gange og ber om et kram og for det fucking tredje hvorfor i hevlede kan Jon så ikke klare det selv? Det forventer han jo at jeg bare lige sådan gør. 

 

Mere magelig type skal man sku lede længe efter <_< 

 

ps: vi har ingen lørdagssnold :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 minutes ago, Stephi-moren said:

Det taler altså på ingen måde til Jons fordel at alting kørte smoothe i de 24 timer han var væk - og at det på det nærmeste har været nonstop kaos i de 6 timer han har været hjemme <_<

 

Nohr mega driller ved puttetid (som vanligt <_< ) og vi kan endda kun finde den dårlige sut. Jon lover højt og højtideligt at finde en af de 77 gode sutter i mens jeg ammer Nohr og forsøger med den dårlige. Men da jeg bliver tilpas irriteret over at Nohr bliver ved med at kaste møgsutten af helvedes til hele tiden, finder jeg Jon sovende på sofaen :prik tak for hjælpen fister. JEG finder en sut og får så overdraget Nohr tjansen til Jon, hvortil han irriteret svarer 'så kan du putte William'. Altså for det første vil jeg mega gerne putte William (jeg savner det!), for det andet kalder William en eller to gange og ber om et kram og for det fucking tredje hvorfor i hevlede kan Jon så ikke klare det selv? Det forventer han jo at jeg bare lige sådan gør. 

 

Mere magelig type skal man sku lede længe efter <_< 

 

ps: vi har ingen lørdagssnold :prik 

Det er en ommer hr. Mand :sm 

:kram til dig :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Det er en ommer hr. Mand :sm 

:kram til dig :kiss 

 

Han kommer til at oppe sig, gør han :box2:

 

Tak søde! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Stephi-moren said:

 

Han kommer til at oppe sig, gør han :box2:

 

Tak søde! 

Du må svinge den moralsk pisk, og sige du regner med hans hjælp :gp måske han skal tage på snolder-jagt :animated-kung-fu-panda-emoticon-3:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Katrinemus said:

Du må svinge den moralsk pisk, og sige du regner med hans hjælp :gp måske han skal tage på snolder-jagt :animated-kung-fu-panda-emoticon-3:

 

Der er mistænksomt stille i soveværelset, så jeg tror faktisk at han sover. 

Det er helt rart med roen :7himmel 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Katrinemus said:

Det er en ommer hr. Mand :sm 

:kram til dig :kiss 

 

:ditto

 

(Hvorfor er det lige at mænd synes, at man skal være 50/50 altid - altså lige undtagen når konen står med det hele? :rolleyes )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

12 minutes ago, Stephi-moren said:

 

Der er mistænksomt stille i soveværelset, så jeg tror faktisk at han sover. 

Det er helt rart med roen :7himmel 

:badgirl med roen :whistling:kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Barbamama said:

 

:ditto

 

(Hvorfor er det lige at mænd synes, at man skal være 50/50 altid - altså lige undtagen når konen står med det hele? :rolleyes )

Hov DET hører vist til i livets store spørgsmål tråden :rolleyes 

 

Min kære mand har lige været syg de sidste par dage - åh den frygtede man-flu (forkølet på den forfærdelige måde <_< ) så jeg måtte oppe mig og lave alt muligt i går, som jeg jo får ondt af osv. I dag har han så overkommet sin dødelige tilstand ( :rolleyes ) og kørt i Lidl OG hængt vasketøj op og fyldt opvaskemaskinen, ca det samme som jeg klarede selv i går. OG så med en bemærkning om hvor taknemmelig jeg må være for at han laver ALT! SELV om han er frygtelig syg... Suk....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 minutes ago, Saga74 said:

Hov DET hører vist til i livets store spørgsmål tråden :rolleyes 

 

Min kære mand har lige været syg de sidste par dage - åh den frygtede man-flu (forkølet på den forfærdelige måde <_< ) så jeg måtte oppe mig og lave alt muligt i går, som jeg jo får ondt af osv. I dag har han så overkommet sin dødelige tilstand ( :rolleyes ) og kørt i Lidl OG hængt vasketøj op og fyldt opvaskemaskinen, ca det samme som jeg klarede selv i går. OG så med en bemærkning om hvor taknemmelig jeg må være for at han laver ALT! SELV om han er frygtelig syg... Suk....

Jeg håber, da han overlever, det lyder da som en frygtelig omgang han har samlet til sig :rolleyes stakkels mand :whistling 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 minutes ago, Saga74 said:

Hov DET hører vist til i livets store spørgsmål tråden :rolleyes 

 

Min kære mand har lige været syg de sidste par dage - åh den frygtede man-flu (forkølet på den forfærdelige måde <_< ) så jeg måtte oppe mig og lave alt muligt i går, som jeg jo får ondt af osv. I dag har han så overkommet sin dødelige tilstand ( :rolleyes ) og kørt i Lidl OG hængt vasketøj op og fyldt opvaskemaskinen, ca det samme som jeg klarede selv i går. OG så med en bemærkning om hvor taknemmelig jeg må være for at han laver ALT! SELV om han er frygtelig syg... Suk....

 

Staaaaaakkels, stakkels mand! :D:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå. Nu kom jeg altså til at bestille den vogn. Ved et frygteligt uheld :rolleyes Og har sendt en halvpinlig SMS afsted om at E ikke ønsker sig en dukkevogn alligevel. Jeg er så åndssvag og jeg ved det godt :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

37 minutes ago, Katrinemus said:

Jeg håber, da han overlever, det lyder da som en frygtelig omgang han har samlet til sig :rolleyes stakkels mand :whistling 

 

33 minutes ago, Barbamama said:

 

Staaaaaakkels, stakkels mand! :D:kram

Ja det er godt nok synd ikke... jeg har altså seriøst pylret om ham, og det har ikke gjort synderligt indtryk, det virker som om han føler det er helt naturligt nu hvor han er så syg så syg. Men man kommer jo heller ikke nogen vegne med at sige højt at han sku ta sig lidt sammen :P Jeg satser på det gir lidt tilbage i form af nus og klem som jeg er meget afhængig af for tiden sammen med panodil og varmepude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det pusler på loftet ude i køkkenet.. magter ikke mus/rotter/mår! :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Pada said:

Det pusler på loftet ude i køkkenet.. magter ikke mus/rotter/mår! :prik 

Adr! Håber det bare er nisser ;):kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Barbamama said:

Adr! Håber det bare er nisser ;):kram

 

Det håber jeg dælme også! Hvilket minder mig om at jeg hellere snart må få fundet nissedøren frem.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Pada said:

 

Det håber jeg dælme også! Hvilket minder mig om at jeg hellere snart må få fundet nissedøren frem.. ;)

 

Uhhh ja ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.