SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

6 hours ago, Susanne said:

Der har været jordskælv på New Zealands sydø og der er udsendt tsunami-alarm... Min yngste lillesøster er på New Zealand og tog til sydøen for en uge siden. Hun har ikke internet, så det er flere dage siden vi har haft kontakt med hende. Jeg kan ikke lide det :(

 

Åh nej :( Har I stadig ikke hørt noget? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vågnet med ondt i halsen...Lorte forkølelse :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Aja said:

 

Tak :kiss

Vi tilbyder altid grød før sengetid og indtil nu har vi haft ro i at hun fik noget der når hun ikke spiste noget til aftensmad. Men det gider hun heller ikke mere de sidste par uger. 

 

I aften går det bare værre end nogensinde. Hun sover heller ikke endnu. Og har ingenting spist. Og vil kun have flaske, så det får hun så nu (igen) 

Virkelig dårlig aften. 

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, en morgen!! 

Clara var (igen) vågen og meget ked af det i en time i nat, derfor sov vi længe til morgen. Der skulle komme en vvs'er tidligt i morges for at tjekke trykket på vores radiatorer, fordi vi kan se noget fugt ved gulvet. Og ganske rigtigt - der er masser af vand under vores gulv! Men det kommer ikke fra radiatorerne, men fra vandrørerne, åbenbart. Han ved dog stadig ikke hvor det kommer fra og hvor stort et område det løber på :unsure 

Så mig og Clara stod op til at det halve af vores ting er flyttet ind i stuen, som er et stort rod, vi har ikke noget vand, og han gik så i gang med a bore i vores betongulv for at se hvor det kommer fra (hvilket larmer riiimelig meget!). Så det var lettere udfordrende at få givet Clara morgenmad og gjort klar til dp uden vand og med mega larm, men det lykkedes da. 

Nu frygter vi bare hvor omfattende det er - håber virkelig ikke det også er under køkkengulvet!! suk 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lillesøster er ok! De var præcis der for 2 dage siden, men ændrede planer og kørte ned i den sydlige ende af øen :yay

Hun vandrede 8 timer på et bjerg og havde derfor ikke set eller hørt noget, før de kom ned igen. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Susanne said:

Min lillesøster er ok! De var præcis der for 2 dage siden, men ændrede planer og kørte ned i den sydlige ende af øen :yay

Hun vandrede 8 timer på et bjerg og havde derfor ikke set eller hørt noget, før de kom ned igen. 

Hvor er det godt!

 

Pyh... alle de tanker der lige ku komme i gang :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, J og D said:

Hold nu k*ft hvor har jeg det skidt :puke:

jeg blev ramt af omgangssyge natten til i går, og jeg kaster stadig op og har dårlig mave :( 

og jeg har så dårlig samvittighed overfor pigerne, for jeg så dem stortset ikke i går, og i dag kommer de til at have en lang dag i børnehave fordi mormor først kan hente dem ved 16 tiden og Dennis afleverede dem 6.45 i morges :( 

De har aldrig haft så lang dag i børnehave før :unsure

Jeg havde den i fredags, så så heller ikke mine drenge hele dagen, og lørdag skulle jeg i teateret, så der så jeg dem heller ikke! I går var i den grad intensiv kvalitetstid med dem, hold op hvor jeg savnede dem!!  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh jeg bliver simpelthen vanvittig på svigermor <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Susanne said:

Min lillesøster er ok! De var præcis der for 2 dage siden, men ændrede planer og kørte ned i den sydlige ende af øen :yay

Hun vandrede 8 timer på et bjerg og havde derfor ikke set eller hørt noget, før de kom ned igen. 

 

Hvor er det godt at læse :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh, jeg ville ønske han snart var færdig, men det tyder ikke på det! Jeg vil gerne over til mine forældre, for jeg trænger til at bruge toilettet og de vil  også gerne lave frokost til mig når det er (nu jeg ikke har vand). Men synes jo ikke jeg bare kan gå :unsure og vil også rigtig gerne vide hvad han finder 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

A er syg, og jeg kunne lige præcis ikke blive hjemme med ham i dag, fordi min kollega har fri :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 hours ago, roselein said:

 

Tak for kram :) Det er  tiltrængt. Hader, at jeg lader mig gå så meget  på af det.

Det er da også virkelig under bæltestedet når I netop har vikle tage hensyn :kram2 

Er den landet et ordentlig sted nu? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Fru.Mor said:

A er syg, og jeg kunne lige præcis ikke blive hjemme med ham i dag, fordi min kollega har fri :(

God bedring til A :kram og hvorfor skulle hun også lige holde fri dag :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

33 minutes ago, Katrinemus said:

God bedring til A :kram og hvorfor skulle hun også lige holde fri dag :( 

Tak :kiss Ja, det er mega irriterende! Alle andre dage ville jeg kunne blive hjemme med ham, men lige i dag, hvor hun har fri, kan jeg ikke. H's arbejde er vist også ved at være trætte af ham :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Susanne said:

Min lillesøster er ok! De var præcis der for 2 dage siden, men ændrede planer og kørte ned i den sydlige ende af øen :yay

Hun vandrede 8 timer på et bjerg og havde derfor ikke set eller hørt noget, før de kom ned igen. 

 

:yay hvor dejligt! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Fru.Mor said:

Tak :kiss Ja, det er mega irriterende! Alle andre dage ville jeg kunne blive hjemme med ham, men lige i dag, hvor hun har fri, kan jeg ikke. H's arbejde er vist også ved at være trætte af ham :(

Øv kram til dig...sygdom sucks ! 

God bedring til A :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Katrinemus said:

Det er da også virkelig under bæltestedet når I netop har vikle tage hensyn :kram2 

Er den landet et ordentlig sted nu? 

 

Nej, faktisk nærmest tværtimod. Svigermor dikterer at det eneste tidspunkt dekan komme på er lørdag formiddag, hvor min mor i øvrigt ikke kan være med. De lagt planer hele resten af weekenden på trods af at jeg har bedt dem reservere, da vi ikke var 100 på om det blev lørdag eller søndag (lidt svært at overskue 3 mdr i forvejen...). Min mand søskende har åbenbart (alle 3) julefrokost om lørdagen, ligesom min svigerfar også har planlagt julefrokost lørdag aften,sådeskalkøre senest kl16 fra Sjælland (min mor  kan fra omkring kl 14), det er  sgu et snævert vindue at planlægge i, når man gerne vil have en traditionel børnefødselsdag med boller og lagkage.

Svigermor mener de bare kan komme til brunch, som vi kan spise ude på en restaurant :blink Det er fandme langt fra det jeg havde tænkt mig.

 

Ligenu har jeg bare en kæmpe klump i maven og kvalme. Orker virkelig ikke konfrontationen, men den er åbenbart  uundgåelig :( Overvejer hvad vi skal sige til Emil, når  han ser billederne fra sin første  fødselsdagsfejring og spørger hvorfor farmor og farfar ikke var der. Pyyyh...

 

Sorry jeg læsser af, men synes bare virkelig det er hårdt :( 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Susanne said:

Min lillesøster er ok! De var præcis der for 2 dage siden, men ændrede planer og kørte ned i den sydlige ende af øen :yay

Hun vandrede 8 timer på et bjerg og havde derfor ikke set eller hørt noget, før de kom ned igen. 

 

Dejligt!!! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Susanne said:

Min lillesøster er ok! De var præcis der for 2 dage siden, men ændrede planer og kørte ned i den sydlige ende af øen :yay

Hun vandrede 8 timer på et bjerg og havde derfor ikke set eller hørt noget, før de kom ned igen. 

 

Åh, dejligt at læse! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

4 hours ago, Susanne said:

Min lillesøster er ok! De var præcis der for 2 dage siden, men ændrede planer og kørte ned i den sydlige ende af øen :yay

Hun vandrede 8 timer på et bjerg og havde derfor ikke set eller hørt noget, før de kom ned igen. 

 

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 hours ago, Susanne said:

Min lillesøster er ok! De var præcis der for 2 dage siden, men ændrede planer og kørte ned i den sydlige ende af øen :yay

Hun vandrede 8 timer på et bjerg og havde derfor ikke set eller hørt noget, før de kom ned igen. 

 

SÅ godt at læse!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

39 minutes ago, Tumlepigen said:

Bare :(

 

Håber det ordner sig søde Tumle :kram2:kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsten kommet over dødelig mandeinfluenza (og har dermed været syg fra arbejde hele sidste uge) og har nu scoret en virus på balancenerven (og er sendt hjem i dag og skal vist ikke forvente at blive virusset kvit før slutningen af ugen). 2 ugers sygdom fra job ! Fandme godt min prøvetid lige er udløbet :prik :shooter:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At 7-11 på rutebilstationen i Aarhus er erstattet af Dominos Pizza <_< jeg er jo lækkersulten, IKKE sulten! Og så kan jeg da stå og vente i regnvejr 7min endnu...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.