SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Der er sindsygt koldt i Leos legeland :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, Lotte1987 said:

Der er sindsygt koldt i Leos legeland :prik

 

Ja, det tænkte vi også da vi var der! Ikke så fedt for de små børn 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 8/11/2016 at 4:28 PM, Maj 2014 said:

Da Amilia vågnede fra lur var hun endnu mere hævet i ansigtet. Min lille mus :o jeg har valgt at sende denne besked til min moster: 

 

Hej X. Jeg har i dag talt med vores forsikring. De anbefaler, at vi anmelder skaden til jeres ansvarsforsikring i tilfælde af, at der skulle opstå noget vi ikke kan se. Amilia er hævet meget op i dag, faktisk så meget at hun stort set ikke kan se ud af sit øje. Vi har været forbi egen læge, som har sat hende i behandling med antibiotika. Vi har brug for, af vide hvor Luna er forsikret, så vi kan anmelde skaden til forsikringen.

 

jeg synes jeg fik skrevet det meget diplomatisk og samtidig tager jeg ansvar for min datter. Jeg vil også gerne kunne fortælle Amilia, at vi ikke var bange for at tage konflikten og at vi altid vil beskytte hende uanset hvad. 

 

Undskyld for totalt at 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lorte lorte familie!! 

Blev inviteret til Mad i torsdags, for så at blive uninvited, fordi der ikke var nok plads. Det var hos min bror, men mine to andre søskende kom. Jeg var stiktosset over den behandling. I dag vil min søster så gerne se c lidt, men har så lige glemt at fortælle at de alle skal af sted på julemarked, som vi var sidste år. Jeg er så ikke inviteret. Sur? Imagine

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Nirev said:

Lorte lorte familie!! 

Blev inviteret til Mad i torsdags, for så at blive uninvited, fordi der ikke var nok plads. Det var hos min bror, men mine to andre søskende kom. Jeg var stiktosset over den behandling. I dag vil min søster så gerne se c lidt, men har så lige glemt at fortælle at de alle skal af sted på julemarked, som vi var sidste år. Jeg er så ikke inviteret. Sur? Imagine

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gud hvor havde jeg glemt hvor belastende det var ikke at være "alene".

 

leahs far er her denne weekend.

i torsdags skrev han at hans søster og to nevøer kom med... 

 

jeg er så pisse træt af at jeg ikke engang bliver spurgt. Og de er SÅ larmende!!!! Har forsøgt at putte Leah i en time, men hver gang hun næsten sover, larmer en af de to nevøer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 minutes ago, Myliona said:

Gud hvor havde jeg glemt hvor belastende det var ikke at være "alene".

 

leahs far er her denne weekend.

i torsdags skrev han at hans søster og to nevøer kom med... 

 

jeg er så pisse træt af at jeg ikke engang bliver spurgt. Og de er SÅ larmende!!!! Har forsøgt at putte Leah i en time, men hver gang hun næsten sover, larmer en af de to nevøer. 

Det havde jeg ikke fundet mig i! Hotel eller vandrehjem til dem ASAP!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Myliona said:

Gud hvor havde jeg glemt hvor belastende det var ikke at være "alene".

 

leahs far er her denne weekend.

i torsdags skrev han at hans søster og to nevøer kom med... 

 

jeg er så pisse træt af at jeg ikke engang bliver spurgt. Og de er SÅ larmende!!!! Har forsøgt at putte Leah i en time, men hver gang hun næsten sover, larmer en af de to nevøer. 

Wow, jeg var blevet sindssyg!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7 hours ago, Aja said:

 

Ja, det tænkte vi også da vi var der! Ikke så fedt for de små børn 

 

Nej har overvejet at skrive det til dem

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

41 minutes ago, Girl Next Door said:

Det havde jeg ikke fundet mig i! Hotel eller vandrehjem til dem ASAP!

:ditto 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Girl Next Door said:

Det havde jeg ikke fundet mig i! Hotel eller vandrehjem til dem ASAP!

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Nirev said:

Lorte lorte familie!! 

Blev inviteret til Mad i torsdags, for så at blive uninvited, fordi der ikke var nok plads. Det var hos min bror, men mine to andre søskende kom. Jeg var stiktosset over den behandling. I dag vil min søster så gerne se c lidt, men har så lige glemt at fortælle at de alle skal af sted på julemarked, som vi var sidste år. Jeg er så ikke inviteret. Sur? Imagine

Hvor er de tarvelig! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke finde Markus tynde uldhue :prik irritere mig grænseløst 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fucking timing :prik

 

Er muligvis igang med første nat, hvor E sover igennem, og så vågner JEG engang i timen pga snot og ondt i maven.

 

Og pissefedt at starte sin ferie med sygdom og at blive syg lige op til at B kommer hjem (og op til ÆL formoder jeg). Og nå ja, jeg får relativt sjældent bumser, men nu skal jeg da have en lige på næsetippen, det er da klart.

 

Helt ærlig, kære krop, synes du selv, du er en teamplayer nu?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Argh Niklas har været vågen siden kl 4 nu...så sov da barn ! :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aftenvagter hele weekenden og derfor er aftalen at Nichlas har nova hele natten og står op med hende fordi jeg virkelig bliver smadret når jeg har aftenvagt. Tror i ikke at jeg skal vække ham flere gange når hun er sulten og at han ligger og lader hende brokke sig i en halv times tid før han står op? Jeg er irriteret over at det her bytning af barslen bliver præcis som jeg havde frygtet 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, NSEllekilde said:

Jeg har aftenvagter hele weekenden og derfor er aftalen at Nichlas har nova hele natten og står op med hende fordi jeg virkelig bliver smadret når jeg har aftenvagt. Tror i ikke at jeg skal vække ham flere gange når hun er sulten og at han ligger og lader hende brokke sig i en halv times tid før han står op? Jeg er irriteret over at det her bytning af barslen bliver præcis som jeg havde frygtet 

Jeg var simpelthen blevet så stiktosset. Du bliver simpelthen nødt til at slå ham hårdt i hovedet og sige, at han skal tage sig sammen. Det andet ødelægger jo din mulighed for at få noget ordentligt hvile fuldstændig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 minutes ago, JosephinePN said:

Jeg var simpelthen blevet så stiktosset. Du bliver simpelthen nødt til at slå ham hårdt i hovedet og sige, at han skal tage sig sammen. Det andet ødelægger jo din mulighed for at få noget ordentligt hvile fuldstændig.

 

:ditto:ditto:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske jeg er lidt vanskelig, men jeg synes ærligt takt, at jeg skulle have været konsulteret, inden min mand uden varsel indførte komplet sutteforbud om dagen for vores ekstremt sutteglade lille dreng:mellow:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

56 minutes ago, JosephinePN said:

Jeg var simpelthen blevet så stiktosset. Du bliver simpelthen nødt til at slå ham hårdt i hovedet og sige, at han skal tage sig sammen. Det andet ødelægger jo din mulighed for at få noget ordentligt hvile fuldstændig.

Jeg synes virkelig at jeg prøver på alle mulige måder at få ham til at forstå det, men jeg har allermest lyst til at skrige at jeg begynder at føle at jeg ikke kan stole på at han passer hende ordentligt når jeg ikke er her... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, NSEllekilde said:

Jeg synes virkelig at jeg prøver på alle mulige måder at få ham til at forstå det, men jeg har allermest lyst til at skrige at jeg begynder at føle at jeg ikke kan stole på at han passer hende ordentligt når jeg ikke er her... 

Det er jo også bare så forkert og foruroligende... Jeg ved godt at du elsker din mand og at han sikkert kan være en fantastisk far, men jeg synes mange af de ting, som du beretter om, får ham til at lyde som et kæmpe kvaj, der trænger til en tur ind under den kolde hane

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min :gal:gal:gal:gal svigermor!!!!

 

Vi har for 3 mdr siden spurgt, hvornår det passede, at vi holdt E's fødselsdag, fordi min svigerfar fylder 60 i weekenden efter. Vi får at vide, at det er lige meget, og at vi kan holde det i den weekend, da svigerfar holder fest til sommer i stedet. Fair nok tænker vi, og planlægger efter det skal være i den weekend, dog er vi usikre på, om det skal være lørdag eller søndag, og hvem vi skal invitere med pga pladsmangel i lejligheden. Vi har ikke fået inviteret endnu, men har så sent som for to uger siden konfirmeret med dem, at det var i den weekend, og at vi ikke var helt sikre på hvordan og hvorledes endnu.

 

For en halv time siden tikker der så en facebook (!!!) invitation op til svigerfars fødselsdag om søndagen... Ej men helt ærligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, roselein said:

Min :gal:gal:gal:gal svigermor!!!!

 

Vi har for 3 mdr siden spurgt, hvornår det passede, at vi holdt E's fødselsdag, fordi min svigerfar fylder 60 i weekenden efter. Vi får at vide, at det er lige meget, og at vi kan holde det i den weekend, da svigerfar holder fest til sommer i stedet. Fair nok tænker vi, og planlægger efter det skal være i den weekend, dog er vi usikre på, om det skal være lørdag eller søndag, og hvem vi skal invitere med pga pladsmangel i lejligheden. Vi har ikke fået inviteret endnu, men har så sent som for to uger siden konfirmeret med dem, at det var i den weekend, og at vi ikke var helt sikre på hvordan og hvorledes endnu.

 

For en halv time siden tikker der så en facebook (!!!) invitation op til svigerfars fødselsdag om søndagen... Ej men helt ærligt!

Det er godt nok en ommer :gal det er bare ikke fair :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

42 minutes ago, JosephinePN said:

Det er jo også bare så forkert og foruroligende... Jeg ved godt at du elsker din mand og at han sikkert kan være en fantastisk far, men jeg synes mange af de ting, som du beretter om, får ham til at lyde som et kæmpe kvaj, der trænger til en tur ind under den kolde hane

Jeg har lige givet ham en ordentlig tur og først blev han vred på mig og bagefter begyndte han at fortælle at han har det rigtig skidt :( han har været stresset i al den tid han kørte taxa og nu begynder han at indse hvor usundt han har levet.... Han siger at han føler sig syg som på den måde han havde det da han var dødelig syg med sin lever... Jeg var så tosset så jeg kunne ikke engang vise medlidenhed og har tvunget ham afsted til lægen for at få taget blodprøver... Fuuuuck :boo

 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, NSEllekilde said:

Jeg har lige givet ham en ordentlig tur og først blev han vred på mig og bagefter begyndte han at fortælle at han har det rigtig skidt :( han har været stresset i al den tid han kørte taxa og nu begynder han at indse hvor usundt han har levet.... Han siger at han føler sig syg som på den måde han havde det da han var dødelig syg med sin lever... Jeg var så tosset så jeg kunne ikke engang vise medlidenhed og har tvunget ham afsted til lægen for at få taget blodprøver... Fuuuuck :boo

 

 

 

Han skal bestemt ikke trække medlidenhedskortet når du skælder ud den er simpelthen for flad! 

Kan godt være han rent faktisk har det skidt men så må han sq blive voksen og tage ansvar for sit liv! 

Han har selv sagt ja til at tage barsel så må han også ind i kampen..

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.