SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Så køber man de dyre, flotte Libero bleer for at afhjælpe rød numre, og så tisser ungen så igennem dem om natten!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Morgensur mand, der oser langt væk af negativ energi. Behøver ikke engang at være i nærheden af  ham før man føler sig smittet af den dårlige stemning! :prik 

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

1 hour ago, Fru SP said:

Morgensur mand, der oser langt væk af negativ energi. Behøver ikke engang at være i nærheden af  ham før man føler sig smittet af den dårlige stemning! :prik 

 

Åh, det lyder bekendt! Herhjemme er den altid fulgt af "der er ikke noget galt" :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On 8/11/2016 at 1:14 PM, Saga74 said:

Sender lige et kram og positiv karma i din retning - håber gode ting sker for et godt menneske som dig :kram 

 

Tak søde :kiss Noget kunne indtil videre tyde på, at det muligvis hjalp :yay 

 

On 8/11/2016 at 6:06 PM, PernilleMaj said:

 

Alura - du skriver bare hvis du har brug for det. Eller hvis jeg skal køre en tur forbi et hus for at I kan undgå samme tur som sidst.

 

 

Hvor er du skøn, tusind tak :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, girly1988 said:

Tak sov hurtigt efter dette indlæg

Men vi er nu vågne og jeg har stadig ondt I det øre. Håber det går over i løbet af dagen, ;-)

 

Godt at det alligevel blev til lidt søvn. God bedring med øret :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Aja said:

Hold nu op, en dårlig nat! Jeg har bare så ondt i hele min krop, min mave skriger på mad men har svært ved at få noget ned. Så jeg har bare sovet helt elendigt. Clara har også været vågen en million gange og stod op 5.20. Hendes øje er meget værre  nu, hun kan overhovedet ikke åbne det. Og jeg aner ikke hvordan jeg så skal få dråber i det når det er så hævet :unsure:( 

 

Årh, stakkels lille mus :snork:Håber at det lykkedes at få dryppet øjet.

 

Og stakkels dig, det lyder til at være en rigtig hård og træls morgen. Skulle lige kunne komme forbi og lave dig lidt morgenmad :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, tsecret said:

Så køber man de dyre, flotte Libero bleer for at afhjælpe rød numre, og så tisser ungen så igennem dem om natten!!

 

Øv hvor træls :( Vores oplevelse herhjemme er, at det er dem der kan holde på absolut mest. Krydser fingre for at det bare var et uheld og ikke normen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Fru SP said:

Morgensur mand, der oser langt væk af negativ energi. Behøver ikke engang at være i nærheden af  ham før man føler sig smittet af den dårlige stemning! :prik 

 

 

Morgensur mand stinker :prik Herhjemme smitter vi også bare så nemt hinanden humørmæssigt - på godt og ondt. Håber at han snart bliver god igen, så den gode stemning kan få overtaget :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, Alura said:

 

Øv hvor træls :( Vores oplevelse herhjemme er, at det er dem der kan holde på absolut mest. Krydser fingre for at det bare var et uheld og ikke normen :) 

 

Har heller ikke haft problemer med dem før, men nu er det sket to nætter i træk! Lige de to nætter efter vi skiftede fra Rema til Libero...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

21 minutes ago, Fru.Mor said:

Folk i offentlig transport! Jeg er ikke fan! :prik

 

I hear ya! Offentlig transport er virkelig på en top ti over angstprovokerende ting for mig :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Just now, tsecret said:

 

Har heller ikke haft problemer med dem før, men nu er det sket to nætter i træk! Lige de to nætter efter vi skiftede fra Rema til Libero...

 

Øv! Det stinker bare at skulle vågne til en våd seng <_< 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv en dårlig nat . . Jeg sov godt nok men drømte så dårlige drømme at jeg nu kan tude over det . . 

 

Jeg drømte at jeg var med Nichlas til et slagt LAN party (computer sammenkomst) hvor jeg skulle vente udenforan døren mens han var inde med en pige . Da han kom ud havde han ikke tøj på og stank af sex . Jeg bliver tosset og siger at jeg går fra ham og tager Nova med mig . Da vi kommer hjem i lejligheden pakker han sine ting og hans far og bror hjælper ham med at få tingene ud i bilerne fordi han skal bo derhjemme. Men han tager ALT og kan overhovedet ikke forstå at jeg f. Eks skal bruge gryder til at lave mad og tallerkener og bestik hvor han jo "bare "  skal bruge hans forældres . Jeg kigger mig i mit spejlbillede i en glaslåge i køkkenet (som faktisk ikke eksisterer i virkeligheden ) hvor jeg kan se en dæmon i mig selv . Jeg er ikke bange for jeg ved at ligeså snart Nichlas er ude så forsvinder dæmonen . . . Jeg tænker at jeg lovede Nova og Nichlas at jeg altid ville kæmpe og aldrig give op uden parterapi og lignende tiltag men at jeg nu var ligeglad . . . Det var som en byrde der forsvandt da Nichlas og hans familie kørte væk med tingene og det nu bare var mig og nova . 

 

Jeg vågnede ved en underlig følelse af at drømmen jo et eller andet sted er tydelig i sit budskab og at jeg måske inderst inde bag alt kærligheden til Nichlas føler at det hele bare ville være bedre hvis jeg var alene. Jeg er kun sammen med ham fordi jeg elsker ham og fordi jeg elsker at han er far til Nova . Heldigvis -det er jo som det skal være . Jeg er på ingen måde sammen med ham fordi jeg har brug for ham , jeg er sammen med ham fordi jeg har lyst . . . 

 

Alligevel har jeg en knude i maven 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, tsecret said:

 

Har heller ikke haft problemer med dem før, men nu er det sket to nætter i træk! Lige de to nætter efter vi skiftede fra Rema til Libero...

 

Jeg er heller ikke fan af Libero pt... Noah tisser også igennem om natten når han har dem på. Grøn balance tisser han derimod aldrig igennem :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er syg, har forkølelsessår, ondt i kæben, begge unger hjemme.. Jeg har først lige fået min kaffe og mine æg blev kolde fordi elliot skulle have hjælp på wc ligesom de var klar… baah..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

8 minutes ago, Pada said:

Jeg er syg, har forkølelsessår, ondt i kæben, begge unger hjemme.. Jeg har først lige fået min kaffe og mine æg blev kolde fordi elliot skulle have hjælp på wc ligesom de var klar… baah..

Det er godt nok en træls start på dagen. Håber resten af  dagen bliver bedre :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40 minutes ago, Pada said:

Jeg er syg, har forkølelsessår, ondt i kæben, begge unger hjemme.. Jeg har først lige fået min kaffe og mine æg blev kolde fordi elliot skulle have hjælp på wc ligesom de var klar… baah..

Møg! God bedring :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Motorsavsterrorren udendørs er tilbage, 5m fra min stue i dag :( 3 mænd med larmene save i forskellig str i gang med at skære de små trær på støjmuren ned.  De holdt åbenbart sne pause i går men nu skal der dælme larmes, de startede kl 7.30, jeg har musik på men kæmper mod stressen, der er ingen steder i huset der er bare nogenlunde ro i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Alura said:

 

I hear ya! Offentlig transport er virkelig på en top ti over angstprovokerende ting for mig :rolleyes 

Haha, jeg bliver bare irriteret over, at folk ikke kan rykke sammen, så der er plads til alle :D Ingen angst her :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må man godt brokke sig light over at manden kommer hjem i dag? Han har været i England siden mandag, men alle dagene er bare gået super godt med at det bare var mig der skulle sørge for det hele...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, Fru.Mor said:

Haha, jeg bliver bare irriteret over, at folk ikke kan rykke sammen, så der er plads til alle :D Ingen angst her :lolhit

 

Jeg har vist mindst fem forskellige knapper som det trykker på, på samme tid :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 hours ago, Alura said:

 

Årh, stakkels lille mus :snork:Håber at det lykkedes at få dryppet øjet.

 

Og stakkels dig, det lyder til at være en rigtig hård og træls morgen. Skulle lige kunne komme forbi og lave dig lidt morgenmad :kram2 

 

Tak søde :kiss 

Jeg synes godt nok det er synd for hende! Nu er vi på vej til lægen og hun er bare ked af det :( Hendes øjenlåg er gigantisk  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vred, sur og ked af det :gal:gal:gal 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2 minutes ago, Katrinemus said:

Jeg er vred, sur og ked af det :gal:gal:gal 

Er du ok? 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

17 minutes ago, Alura said:

 

Jeg har vist mindst fem forskellige knapper som det trykker på, på samme tid :lol

:lolhit Så galt står det heldigvis ikke til her :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.