SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

E er begyndt at gå meget op i den daglige rutine, at jeg skal have briller på, når jeg står op... Hvilket hun viser ved at klaske sin lille hånd ind i mine øjne som det allerførste, når hun vågner... 10 minutter før vækkeuret ringer... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

At bruge ti minutter på at skrabe bilen fra fra is :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

er der noget separationsangst omkring de 14-15 mdr?

CM klister til mig hele tiden og jeg kan slet ikke putte hende ordentlig om natten, da hun kun vil lægge sig til at sove når hun ligger i sengen ved siden af mig og hele natten skal der være en hånd eller fod på mig... Jeg får fnat :prik og jeg er simpelthen løbet tør for løsninger på det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, det er ikke fordi jeg vil brokke mig over alt, selvom jeg synes det er lidt hårdt med syg Clara og ikke så meget søvn til mig. Men alt er da ikke skidt :D 

MEN vil dog lige brokke mig over 1 ting mere, nemlig at jeg igen har fået menstruation. Det vil så sige at jeg nåede 1 dag uden og derudover har blødt konstant den sidste måned :prik 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skrig og skrål fra 00-04.... og ellers siddende til kl 05... hvor der så ikke var mere søvn at komme efter!!! 

Har fået tid til ham den bette kl 12.20 men der er sikkert ingen hjælp at hente:(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er der latterligt lang tid til på fredag (i næste uge altså ;) ). Jeg kan virkelig snart ikke vente med at få tjekket Nohrs ører igen. Han sover simpelthen så piv ringe om natten, vågner og skriger og kradser sine ører :(

 

Jeg nænner ikke at tage kampen om bedre søvn, hvis han faktisk har super ondt! Så nu er jeg spændt på om den står på dræn eller noget søvnkamp, et eller andet skal der i hvert fald ske. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

15 minutes ago, Stephi-moren said:

Årh hvor er der latterligt lang tid til på fredag (i næste uge altså ;) ). Jeg kan virkelig snart ikke vente med at få tjekket Nohrs ører igen. Han sover simpelthen så piv ringe om natten, vågner og skriger og kradser sine ører :(

 

Jeg nænner ikke at tage kampen om bedre søvn, hvis han faktisk har super ondt! Så nu er jeg spændt på om den står på dræn eller noget søvnkamp, et eller andet skal der i hvert fald ske. 

Ku du ikke prøve om panodil gør en forskel ?

 

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

4 hours ago, Kawon said:

er der noget separationsangst omkring de 14-15 mdr?

CM klister til mig hele tiden og jeg kan slet ikke putte hende ordentlig om natten, da hun kun vil lægge sig til at sove når hun ligger i sengen ved siden af mig og hele natten skal der være en hånd eller fod på mig... Jeg får fnat :prik og jeg er simpelthen løbet tør for løsninger på det

 

Yes, der er en "ny" separationsangst ved 15 mdr. :)

 

Det er en faaaaaase :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

38 minutes ago, Stephi-moren said:

Årh hvor er der latterligt lang tid til på fredag (i næste uge altså ;) ). Jeg kan virkelig snart ikke vente med at få tjekket Nohrs ører igen. Han sover simpelthen så piv ringe om natten, vågner og skriger og kradser sine ører :(

 

Jeg nænner ikke at tage kampen om bedre søvn, hvis han faktisk har super ondt! Så nu er jeg spændt på om den står på dræn eller noget søvnkamp, et eller andet skal der i hvert fald ske. 

Jeg ville også sige, du skal eksperimentere med panodil. Jeg er så absolut ikke tilhænger af bare at give smertestillende, men vi gjorde det med A dengang. Ørelægen anbefalede det også som en slags "test", og det virkede altså. Her gjorde stikpiller ingen forskel, men flydende tog smerterne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

9 hours ago, Meyer said:

God bedring:kram2

Tak skal du have.. :kiss 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Suk Niklas' dp er bekymret for hans motoriske udvikling....hun mener at han som 10 mdr gammel bør ville støtte rigtigt på hans fødder som han pt ikke vil og samtidig er hun ikke begejstret for når han ligger på maven...suk og deres pædagogiske leder havde hun til at kigge på ham igår...Han var osse bekymret :-(

Så nu skal vi træne og blir det ikke bedre skal han kigges på igen...øv jeg er træt af det :icon_crybad:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan ikke gå i detaljer men AAAAARGH!!! :shooter::slag::shooter::slag::shooter:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

22 minutes ago, Barbamama said:

Kan ikke gå i detaljer men AAAAARGH!!! :shooter::slag::shooter::slag::shooter:

Argh? 

:kram 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Stephi-moren said:

Argh? 

:kram 

 

Ja. På den tavse måde endda <_<<_<<_<  Ved ikke, om det er indbefattet af tavshedspligt (det omhandler mit job - men ikke børn eller forældre), men jeg er bare SUR!!

 

Og jeg er dobbeltsur over det, fordi jeg faktisk går på ferie idag, og pt glæder jeg mig slet ikke over det, men går istedet og skumler <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

14 minutes ago, Barbamama said:

 

Ja. På den tavse måde endda <_<<_<<_<  Ved ikke, om det er indbefattet af tavshedspligt (det omhandler mit job - men ikke børn eller forældre), men jeg er bare SUR!!

 

Og jeg er dobbeltsur over det, fordi jeg faktisk går på ferie idag, og pt glæder jeg mig slet ikke over det, men går istedet og skumler <_<

 

Nå hvor irriterende :(:kram2 

Det er da ikke din juleferie der bliver pillet ved vel? 

 

Skuml lidt mere og vær du lidt vred! Og så pak det væk og nyd din ferie :kiss det er dig velfortjent! Er det ikke på søndag at B kommer hjem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I har ret! Vi prøver med noget Panodil, det er jo ikke fair for ham hvis han rent faktisk har ondt :boo Jeg er sku altså bare slet ikke fan af Panodil og da slet ikke hvis han ikke fejler noget med de ører. På den anden side var der jo faktisk noget med ørene sidst. Det var bare ikke kritisk nok. Nu prøver vi med Panodil et par dage og så ser vi.

 

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Stephi-moren said:

 

Nå hvor irriterende :(:kram2 

Det er da ikke din juleferie der bliver pillet ved vel? 

 

Skuml lidt mere og vær du lidt vred! Og så pak det væk og nyd din ferie :kiss det er dig velfortjent! Er det ikke på søndag at B kommer hjem?

 

Tak søde :kiss

 

Nej den er gudskelov sikret. :biglove

 

Og ja, jeg raser lige ud nu, og så vil jeg se disney og spise slik med mine unger og i aften vil jeg prøve at se vmd hvis de små tillader det, og spise det lækre chokolade, jeg fik af et stoppet barns forældre igår ( :biglove ). Og så vol jeg nyde min ferie!!! Og ja, B flyver imorgen til frokost og kommer hjem søndag eftermiddag :loveshower 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er svimmel, har kvalme og ondt i hovedet :( jeg vil ikke være syg nu! Jonas og jeg skal have par-weekend og det trænger vi til! Jeg vil ikke være syg! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

23 hours ago, Pada said:

Jeg er glad for at det er lykkedes med amningen denne gang - ingen tvivl om det. Men FUCK altså, nogle gange så føler jeg mig som i et fængsel. Jeg kan aldrig gå nogle steder uden hende, det er ALTID mig der putter, for det er kun mor og hendes bryster der dur.. Og jeg synes godt nok der er lang tid til at jeg ikke skal amme mere.. I hvert fald efter hvad jeg havde forestillet mig. Det kan godt være det bliver lavet om, hvis det her ikke snart ændrer sig..

 

 

Det lyder bekendt :rolleyes 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 hours ago, Barbamama said:

Kan ikke gå i detaljer men AAAAARGH!!! :shooter::slag::shooter::slag::shooter:

 

2 hours ago, Barbamama said:

 

Ja. På den tavse måde endda <_<<_<<_<  Ved ikke, om det er indbefattet af tavshedspligt (det omhandler mit job - men ikke børn eller forældre), men jeg er bare SUR!!

 

Og jeg er dobbeltsur over det, fordi jeg faktisk går på ferie idag, og pt glæder jeg mig slet ikke over det, men går istedet og skumler <_<

:kram og yay for snarlig gemalhjemkomst - herresejt gået alenemor :respekt 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 minute ago, Lady H said:

 

:kram og yay for snarlig gemalhjemkomst - herresejt gået alenemor :respekt 

 

Tak :kiss Jeg glæææææder mig. :biglove (Ikke mindst til på mandag hvor jeg skal i byen og have farvet vipper og bryn - ALENE :yay )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har puttet E uden amning idag, og tror dermed at hun blev ammet for sidste gang igår.

 

Det er helt ok, jeg var klar, men det er sgu lidt vemodigt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 minutes ago, Barbamama said:

Har puttet E uden amning idag, og tror dermed at hun blev ammet for sidste gang igår.

 

Det er helt ok, jeg var klar, men det er sgu lidt vemodigt :(

 

Puha, det er altså ikke rart med ammestop, heller ikke selv om det er efter lang tid, og det er helt planlagt :kram2 Jeg kan huske jeg var overrasket over hvor trist jeg egentlig blev... en lille sorg. (Og det er så vildt, men lille bonusinfo, så kan jeg faktisk mærke den der stikkende "mælken løber til" fornemmelse nu jeg sidder og skriver det her... det sætter dybe spor i én det der amning)

 

Nå.... lang måde at sige - jeg ved hvad du mener :kram2 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

13 minutes ago, Barbamama said:

Har puttet E uden amning idag, og tror dermed at hun blev ammet for sidste gang igår.

 

Det er helt ok, jeg var klar, men det er sgu lidt vemodigt :(

:kram forstår det SÅ godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram og forståelse, søde piger :lovebk 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.