SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Han har altid haft lidt vrøvl med ørerne og til dels også poterne. Det har vi ku behandle og holde på et ok niveau - han fåe bla super allergikost. Men på det seneste er han begyndt at kradse sine ben - til blods :( det var min mand afsted med idag. Han er allergisk for NOGET, formentlig i hans omgivelser. Han kunne måske behandles, men ingen ved hvor godt og hvor længe - den udslående faktor er jo sikkert stadig til stede. Dyrlægen anbefalede af give ham ro - især fordi han godt kan knurre af J når han er træt eller presset. Ingen ved hvornår han snapper ud, og vi vil ikke kunne tilgive os selv hvis det sker. Så hellere nu, hvor han stadig huskes som en god hund. Men for fanden. Det er jo vores første baby :( :boo

Hvor trist :( håber I får sagt et fint farvel til den kære hundeven

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg løber snart hjemmefra. Gider ikke mere..

Camille er så træls :boo det er slet ikke til at holde ud!

Det er som om hun bevidst gør ALT for at irritere og gøre mig sur.

Hun har vækket Leah 3 gange, på 30 min!

Hun har slået Leah, skubbet Leah og generelt bare været strid overfor Leah HELE dagen.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :( føler virkelig hun suger ALT ud af mig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han har altid haft lidt vrøvl med ørerne og til dels også poterne. Det har vi ku behandle og holde på et ok niveau - han fåe bla super allergikost. Men på det seneste er han begyndt at kradse sine ben - til blods :( det var min mand afsted med idag. Han er allergisk for NOGET, formentlig i hans omgivelser. Han kunne måske behandles, men ingen ved hvor godt og hvor længe - den udslående faktor er jo sikkert stadig til stede. Dyrlægen anbefalede af give ham ro - især fordi han godt kan knurre af J når han er træt eller presset. Ingen ved hvornår han snapper ud, og vi vil ikke kunne tilgive os selv hvis det sker. Så hellere nu, hvor han stadig huskes som en god hund. Men for fanden. Det er jo vores første baby :( :boo

:( åh nej... Det er så svært og sorgfuldt at sige farvel til en god hund. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg løber snart hjemmefra. Gider ikke mere..

Camille er så træls :boo det er slet ikke til at holde ud!

Det er som om hun bevidst gør ALT for at irritere og gøre mig sur.

Hun har vækket Leah 3 gange, på 30 min!

Hun har slået Leah, skubbet Leah og generelt bare været strid overfor Leah HELE dagen.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :( føler virkelig hun suger ALT ud af mig...

Har hendes far også knas med hende, eller er det kun hos dig? Altså, mindre børn er jo ofte nogle små banditter, men du ved, hvad jeg mener..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :boo :kram

Sikke en trist historie, stakkels vuf :boo :kram det er nemlig ens børn :kiss

Mange tanker din vej, søde :kiss det er frygteligt at skulle sige farvel til sin kære vuf :kram2

Hvor trist :( håber I får sagt et fint farvel til den kære hundeven

:kram

:( åh nej... Det er så svært og sorgfuldt at sige farvel til en god hund. :kram

Tak piger :kram2 vi havde egentlig fået en tid til aflivning hvor vi begge har fri. Men ærligt er det dybt forfærdeligt at gå rundt med ham herhjemme når beslutningen er taget.. Så min mand har fået en tid imorgen formiddag, hvor jeg er på job (han møder først 13:40).. Øj manner der stinker det her voksen idag syntes jeg..Hvor melder man fra? Gad godt lige holde en pause :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram Alina :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg løber snart hjemmefra. Gider ikke mere..

Camille er så træls :boo det er slet ikke til at holde ud!

Det er som om hun bevidst gør ALT for at irritere og gøre mig sur.

Hun har vækket Leah 3 gange, på 30 min!

Hun har slået Leah, skubbet Leah og generelt bare været strid overfor Leah HELE dagen.

Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal gøre :( føler virkelig hun suger ALT ud af mig...

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor....

Nu er hun sur over ikke at være blevet involveret i, at vi herhjemme hver især har været syge - man kan jo drage nytte af en farmor...

Hold nu op... Nu har jeg ikke kun halv sløj og træt mand, men også sur og ked af det over, at hun altid skal finde på noget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigermor....

Nu er hun sur over ikke at være blevet involveret i, at vi herhjemme hver især har været syge - man kan jo drage nytte af en farmor...

Hold nu op... Nu har jeg ikke kun halv sløj og træt mand, men også sur og ked af det over, at hun altid skal finde på noget...

Haha, skulle komme og blive syg også? Eller forestillede hun sig, at hun skulle passe en syg lille baby O.o

Mon ikke C i øvrigt er blevet syg af at have for lidt tøj på? Det er jeg sikker på! ;) Det kan godt være, at der er 25 grader + udenfor, men derfor kan man altså godt have flyverdragt på! ;) :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, her på det sidste er jeg virkelig ofte blevet overvældet af en følelse af at jeg aldrig kommer til at blive sådan rigtig glad for at bo i det her hus :unsure det er virkelig en træls fornemmelse. Jeg har så meget lyst til at flytte, bare for at få noget som jeg virkelig kan elske!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe kram Alina :kram

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, her på det sidste er jeg virkelig ofte blevet overvældet af en følelse af at jeg aldrig kommer til at blive sådan rigtig glad for at bo i det her hus :unsure det er virkelig en træls fornemmelse. Jeg har så meget lyst til at flytte, bare for at få noget som jeg virkelig kan elske!

Hvorfor er du ikke glad for det? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores hund skal aflives :boo :boo

Åh nej :(

Hvor gammel er den?

Kæmpe :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej :(

Hvor gammel er den?

Kæmpe :kram2

4,5 år. Så der er alt for tidligt :(

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens smerter og for lidt søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke overskue den her dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan slet ikke overskue den her dag..

:ditto Arbejdet starter om en time og et kvarter, og jeg har først fyraften 21.30, og så skal jeg lige hjem også. Gaaaaab!

:kram til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Arbejdet starter om en time og et kvarter, og jeg har først fyraften 21.30, og så skal jeg lige hjem også. Gaaaaab!

:kram til dig!

2130? Det var da enormt lang åbningstid i din DP?

Kram!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2130? Det var da enormt lang åbningstid i din DP?

Kram!

Det er fordi, jeg skal til aftenmøde idag 18.30-21.30 :) Min åbningstid er 7-16.35 (Så jeg har da også lige et break i arbejdsdagen, men jeg synes stadig den er lang :zzz )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- varmen som nogen ikke kan sove fra :prik

OG (ja det kræver et STORT og i dag)

- at nogen synes vi alle skulle være vågne fra 2-3.40, og hver gang nogen var tæt på at sove og derfor blev lagt tilbage i sin seng, så fik man pænt besked på, at nogen var altså ikke klar til at blive lagt tilbage, for nogen manglede opfyldning på tryghedskontoen, og der kunne altså kun ske optankning i favnen hos én af de der forældre, nærmere bestemt hende der mo-ar.

- at jeg, selv efter måneder med rigtig god søvn, stadig er elendig til at falde i søvn hvis jeg har været oppe i noget tid om natten. Gætter på den var 4-4.30 før jeg sov. Så da vækkeuret ringede 5.40, så var jeg ikke lige den der sprang ud af sengen. Tværtimod slog jeg alarmen fra og sov videre til 6.05 hvor nogen var totalt morgenfriske men totalt pyldret samtidig pga for lidt søvn i nat :rolleyes

- at jeg ikke har barsel, så jeg kan få en lur når nogen andre skal sove lur <_<

Edit: og at den nye gode kaffemaskine, som vi har haft på prøve ude på arbejdet, blev hentet for nogle dage siden. Jeg har jo ligesom brug for god kaffe i dag, ikke tjære hvor skeen selv kan stå oprejst i :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- varmen som nogen ikke kan sove fra :prik

OG (ja det kræver et STORT og i dag)

- at nogen synes vi alle skulle være vågne fra 2-3.40, og hver gang nogen var tæt på at sove og derfor blev lagt tilbage i sin seng, så fik man pænt besked på, at nogen var altså ikke klar til at blive lagt tilbage, for nogen manglede opfyldning på tryghedskontoen, og der kunne altså kun ske optankning i favnen hos én af de der forældre, nærmere bestemt hende der mo-ar.

- at jeg, selv efter måneder med rigtig god søvn, stadig er elendig til at falde i søvn hvis jeg har været oppe i noget tid om natten. Gætter på den var 4-4.30 før jeg sov. Så da vækkeuret ringede 5.40, så var jeg ikke lige den der sprang ud af sengen. Tværtimod slog jeg alarmen fra og sov videre til 6.05 hvor nogen var totalt morgenfriske men totalt pyldret samtidig pga for lidt søvn i nat :rolleyes

- at jeg ikke har barsel, så jeg kan få en lur når nogen andre skal sove lur <_<

Edit: og at den nye gode kaffemaskine, som vi har haft på prøve ude på arbejdet, blev hentet for nogle dage siden. Jeg har jo ligesom brug for god kaffe i dag, ikke tjære hvor skeen selv kan stå oprejst i :prik

Kæmpe :kram din vej, og hvad er det også for noget at afleverer den gode kaffemaskine tilbage, når man skal bruge den nå! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- varmen som nogen ikke kan sove fra :prik

OG (ja det kræver et STORT og i dag)

- at nogen synes vi alle skulle være vågne fra 2-3.40, og hver gang nogen var tæt på at sove og derfor blev lagt tilbage i sin seng, så fik man pænt besked på, at nogen var altså ikke klar til at blive lagt tilbage, for nogen manglede opfyldning på tryghedskontoen, og der kunne altså kun ske optankning i favnen hos én af de der forældre, nærmere bestemt hende der mo-ar.

- at jeg, selv efter måneder med rigtig god søvn, stadig er elendig til at falde i søvn hvis jeg har været oppe i noget tid om natten. Gætter på den var 4-4.30 før jeg sov. Så da vækkeuret ringede 5.40, så var jeg ikke lige den der sprang ud af sengen. Tværtimod slog jeg alarmen fra og sov videre til 6.05 hvor nogen var totalt morgenfriske men totalt pyldret samtidig pga for lidt søvn i nat :rolleyes

- at jeg ikke har barsel, så jeg kan få en lur når nogen andre skal sove lur <_<

Edit: og at den nye gode kaffemaskine, som vi har haft på prøve ude på arbejdet, blev hentet for nogle dage siden. Jeg har jo ligesom brug for god kaffe i dag, ikke tjære hvor skeen selv kan stå oprejst i :prik

 

:D og :kram2

 

(du er god til at formulere dig :))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet ædt af en myg i nat!! <_<

Ti kæmpe mærker, hvoraf det på foden væsker helt vildt. Adr, for en dræbermyg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

- varmen som nogen ikke kan sove fra :prik

OG (ja det kræver et STORT og i dag)

- at nogen synes vi alle skulle være vågne fra 2-3.40, og hver gang nogen var tæt på at sove og derfor blev lagt tilbage i sin seng, så fik man pænt besked på, at nogen var altså ikke klar til at blive lagt tilbage, for nogen manglede opfyldning på tryghedskontoen, og der kunne altså kun ske optankning i favnen hos én af de der forældre, nærmere bestemt hende der mo-ar.

- at jeg, selv efter måneder med rigtig god søvn, stadig er elendig til at falde i søvn hvis jeg har været oppe i noget tid om natten. Gætter på den var 4-4.30 før jeg sov. Så da vækkeuret ringede 5.40, så var jeg ikke lige den der sprang ud af sengen. Tværtimod slog jeg alarmen fra og sov videre til 6.05 hvor nogen var totalt morgenfriske men totalt pyldret samtidig pga for lidt søvn i nat :rolleyes

- at jeg ikke har barsel, så jeg kan få en lur når nogen andre skal sove lur <_<

Edit: og at den nye gode kaffemaskine, som vi har haft på prøve ude på arbejdet, blev hentet for nogle dage siden. Jeg har jo ligesom brug for god kaffe i dag, ikke tjære hvor skeen selv kan stå oprejst i :prik

Nooo sådan en B bandit :( dårlig søvn er det værste - men dårlig søvn OG dårlig kaffe er bare umenneskelige forhold - jeg tænker det nærmest kræver en omsorgsdag! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næstsidste barselsdag :( (Hvor jeg i øvrigt også er nødt til at lave lidt arbejde <_<)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.