SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Tak for kram. Magter ikke rigtig forklare... Men han var et rigtig fjols i dag :(

Og jeg har så ondt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Knibeøvelser er også gavnlige da de øger blodgennemstrømningen.

Sejt, må hellere komme igang med dem :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo Mega usexet :( jeg havde aldrig med Im :)

Ha ja, MEGA! Jeg havde under begge graviditeter... helt absurd latterligt koncept!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ja, MEGA! Jeg havde under begge graviditeter... helt absurd latterligt koncept!

Stakkels dig! Kæmpe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæmorider :prik gode råd?

Jeg fik mega hæmoride under 2.graviditet (ingen under den første). Mine var så slemme at jeg måtte have stikpiller af lægen. Det hjalp så de blev mindre og ikke længere generede. De forsvandt først hel efter fødslen og med hjælp af creme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Magter ikke rigtig forklare... Men han var et rigtig fjols i dag :(

Og jeg har så ondt

Kæmpe krammer :kram

Du skriver bare hvis du vil læse af ❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg føler mig som en skodmor, fordi jeg bare ikke har overskuddet eller energien, til at diske op med hjemmebag til Ms fødselsdagsfest (både igår og imorgen).

Ingen skattejagt, ingen slikposer og intet specielt.

Der kommer 16 børn herhjem imorgen, og det eneste der sker, er at der bliver pyntet op og der er bestilt kagemamd fra bageren. :(

Baah..

Skal man sørge for en masse? Du giver mig sved.på panden

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mega hæmoride under 2.graviditet (ingen under den første). Mine var så slemme at jeg måtte have stikpiller af lægen. Det hjalp så de blev mindre og ikke længere generede. De forsvandt først hel efter fødslen og med hjælp af creme.

Uh, det må du ikke sige

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde! :blush

I har nok ret, jeg har nok allersværest ved det, fordi jeg ikke er her selv. Det er Jesper der står med tjansen imorgen.

Jeg vil bare så gerne.

Og Maliva glæder sig helt enormt meget. Hun har snakket så meget om det, de sidste 2 uger :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores knap 3 år og pisse dyre ovn er gået i stykker :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde! :blush

I har nok ret, jeg har nok allersværest ved det, fordi jeg ikke er her selv. Det er Jesper der står med tjansen imorgen.

Jeg vil bare så gerne.

Og Maliva glæder sig helt enormt meget. Hun har snakket så meget om det, de sidste 2 uger :7himmel

Hun får sikkert en skøn dag. Og super at der er en far som spiller med far-musklerne ;) det er da rigtig sexet på den fine måde (jeg syns absolut ikke du er en skod mor, børnene skal jo bare lege!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe krammer :kram

Du skriver bare hvis du vil læse af ❤️

Tak søde  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!! :kiss rart at vide!

Altså ingen tvivl om, at Vega ikke vil gå med til det, men vi er helt trygge ved det :kiss

Men i dagtimerne er hun jo i BH, så det er jo mest eftermiddag/aften/nat det kan blive et problem.

Det eneste positive der er at sige om det her, er at jeg lige nu håber at gå over tid, eller at det i hvert fald bliver i weekenden! Crap!

Åh, hvor jeg forstår!

Hvor er det nu du bor og hvor skal du føde?

Jeg er jo stadig på barsel 14 dage endnu og jeg ammer ikke mere om natten, så jeg vil gerne være en af backup-planerne :kiss

Hvis du er interesseret, så send mig lige en PM, så får du mit nummer og så vil jeg sætte lyd på telefonen om natten ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun får sikkert en skøn dag. Og super at der er en far som spiller med far-musklerne ;) det er da rigtig sexet på den fine måde (jeg syns absolut ikke du er en skod mor, børnene skal jo bare lege!)

:ditto

Det lyder da ret perfekt :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det gik lige op for mig at jeg ikke har taget mine homeopatiske dråber i en uge fordi jeg var løbet tør og de sku bestilles hjem, jeg har ellers taget dem forebyggende for bækkensmerter siden uge 10. Nu har jeg liget hevet dem op af tasken og taget en akut dosis, og vupti på ½ time har jeg det allerede mærkbart bedre. Amen halleluja for placebo eller whatever, de dråber er min nye morgen-middags-og-aften bøn.

Det var godt nok ikke brok men et comeback på tidligere klynke brok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvor jeg forstår!

Hvor er det nu du bor og hvor skal du føde?

Jeg er jo stadig på barsel 14 dage endnu og jeg ammer ikke mere om natten, så jeg vil gerne være en af backup-planerne :kiss

Hvis du er interesseret, så send mig lige en PM, så får du mit nummer og så vil jeg sætte lyd på telefonen om natten ;)

Hold kæft hvor er du sød!!!!!! :kiss :boo TAK!! (Skal føde på Hillerød)

Jeg har en veninde, som bor 30 min herfra, og hun har også lige tilbudt sig som nattevagt. Er stoppet med at tude (indtil jeg så din besked, men det var jo af glæde/taknemmelighed), men vi har i hvert fald styr på de næste dage!

Men hvor er det flot du tilbyder det! Tusind tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan få noget salve etc, men ifølge min læge var det næsten omsonst at behandle under graviditet, da der er et konstant øget pres, som kun bliver større.

Jeg var rigtig glad for salven under min sidste graviditet - den virkede vildt godt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter på en tømrer (stadig og ringede kl 9 imorges). Så må vi jo se hvis forsikring det bliver.

Det er A der kommunikere med ham. Jeg bliver nemlig så gal jeg bare ender med at opsige vores lejemål :rolleyes

Men ja mega ubehøvlet og det var så en my af den halve times yderst ubehagelige samtale. Har aldrig nogensinde set A være SÅ vred før i de over 10 år jeg har kendt ham :o

:blink :blink

Ej men for f..... altså! :klap jeg var nok også 'kommet til' at opsige det :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold kæft hvor er du sød!!!!!! :kiss :boo TAK!! (Skal føde på Hillerød)

Jeg har en veninde, som bor 30 min herfra, og hun har også lige tilbudt sig som nattevagt. Er stoppet med at tude (indtil jeg så din besked, men det var jo af glæde/taknemmelighed), men vi har i hvert fald styr på de næste dage!

Men hvor er det flot du tilbyder det! Tusind tak!

Du siger bare til :Kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var rigtig glad for salven under min sidste graviditet - den virkede vildt godt.

Hvad hedder den?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad hedder den?

Mon ikke det er proctosedyl salve (det brugte jeg i hvert fald). Det skal man et smut omkring lægen for at få, men det virker. Man kan kombinere med doloproct stikpiller (gjorde jeg også), den kombi tager det værste ubehag.

Sørg for at have en lind mave, jo mindre man skal presse jo bedre ;) så masser af væske, og evt husk.

Mine gik først væk efter ca 6 mdr efter fødslen, og kan stadig komme igen ved hård mave. Men kuren med stikpiller og salve virker rigtig godt, når det er værst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke det er proctosedyl salve (det brugte jeg i hvert fald). Det skal man et smut omkring lægen for at få, men det virker. Man kan kombinere med doloproct stikpiller (gjorde jeg også), den kombi tager det værste ubehag.

Sørg for at have en lind mave, jo mindre man skal presse jo bedre ;) så masser af væske, og evt husk.

Mine gik først væk efter ca 6 mdr efter fødslen, og kan stadig komme igen ved hård mave. Men kuren med stikpiller og salve virker rigtig godt, når det er værst.

Jeg ville bare gerne undgå lægen :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville bare gerne undgå lægen :blush

Ahh, kan jeg godt forstå. Det bedste er bare på recept :( Det burde jo ikke være det store at udskrive, så måske det kan klares med en tlfkonsultation?

Eller hvis du er lidt fræk, så med en vagtlægekonsultation, måske? Så undgår du egen læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ahh, kan jeg godt forstå. Det bedste er bare på recept :( Det burde jo ikke være det store at udskrive, så måske det kan klares med en tlfkonsultation?

Eller hvis du er lidt fræk, så med en vagtlægekonsultation, måske? Så undgår du egen læge.

Jeg vil gå virkelig langt for ikke at kontakte nogen læger :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gå virkelig langt for ikke at kontakte nogen læger :blush

Der er noget, der hedder ac3 comfort, som skulle virke lindrende mod kløe. Det er ikke registreret som et lægemiddel, og jeg har ikke selv prøvet det, så jeg ved ikke hvor godt det virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.