SaraLK

Brokke-tråden vol. 3

16,174 indlæg i dette emne

Nå! Men ud over alt det tunge brok, så vil jeg gerne brokke mig over at jeg har købt (iøvrigt fine) bodystockings til min BABY!!!! i størrelse 1 år - og jeg er lettere panisk over at han bliver SÅ stor, så hurtigt!

Men det er fordi du er en DYGTIG og dejlig morko, som laver skøn mad til din unge. Det er så også det eneste punkt, hvorpå du får lov at sammenligne dig selv med det ellers så majestætiske dyr! (But I feel your pain - Guns er halvt i str 74)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi holder navngivningsfest i dag... Alle har virkelig hygget sig, undtagen mig (og Arthur!), jeg har skiftevis ammet, gået med barnevogn, desperat forsøgt at nå at få noget mad, ud og gå med barnevogn igen, og indtil videre har jeg brugt over 1,5 time på at putte. Hver gang jeg prøver at gå skriger han. Han græder hvis han ikke er hos mig, han er totalt overstimuleret og har næsten ikke sovet. Det er så synd for ham. Jeg har ikke siddet ned i 5 min og ført en normal samtale med en normal voksen. Alle roser maden og hygger sig rigtig meget, men det var ærligt talt ikke det jeg havde drømt om :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder navngivningsfest i dag... Alle har virkelig hygget sig, undtagen mig (og Arthur!), jeg har skiftevis ammet, gået med barnevogn, desperat forsøgt at nå at få noget mad, ud og gå med barnevogn igen, og indtil videre har jeg brugt over 1,5 time på at putte. Hver gang jeg prøver at gå skriger han. Han græder hvis han ikke er hos mig, han er totalt overstimuleret og har næsten ikke sovet. Det er så synd for ham. Jeg har ikke siddet ned i 5 min og ført en normal samtale med en normal voksen. Alle roser maden og hygger sig rigtig meget, men det var ærligt talt ikke det jeg havde drømt om :(

:kram øv at det ikke er som du drømte om :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå! Men ud over alt det tunge brok, så vil jeg gerne brokke mig over at jeg har købt (iøvrigt fine) bodystockings til min BABY!!!! i størrelse 1 år - og jeg er lettere panisk over at han bliver SÅ stor, så hurtigt!

RO på - Jonatan er 4 1/2 måned, og er netop på vej i str 80!!!

Hvad sker der for de drenge??!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder navngivningsfest i dag... Alle har virkelig hygget sig, undtagen mig (og Arthur!), jeg har skiftevis ammet, gået med barnevogn, desperat forsøgt at nå at få noget mad, ud og gå med barnevogn igen, og indtil videre har jeg brugt over 1,5 time på at putte. Hver gang jeg prøver at gå skriger han. Han græder hvis han ikke er hos mig, han er totalt overstimuleret og har næsten ikke sovet. Det er så synd for ham. Jeg har ikke siddet ned i 5 min og ført en normal samtale med en normal voksen. Alle roser maden og hygger sig rigtig meget, men det var ærligt talt ikke det jeg havde drømt om :(

Øv for den. Har din mand slet ik hjulpet til med at putte A i løbet af dagen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder navngivningsfest i dag... Alle har virkelig hygget sig, undtagen mig (og Arthur!), jeg har skiftevis ammet, gået med barnevogn, desperat forsøgt at nå at få noget mad, ud og gå med barnevogn igen, og indtil videre har jeg brugt over 1,5 time på at putte. Hver gang jeg prøver at gå skriger han. Han græder hvis han ikke er hos mig, han er totalt overstimuleret og har næsten ikke sovet. Det er så synd for ham. Jeg har ikke siddet ned i 5 min og ført en normal samtale med en normal voksen. Alle roser maden og hygger sig rigtig meget, men det var ærligt talt ikke det jeg havde drømt om :(

Æv! :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv for den. Har din mand slet ik hjulpet til med at putte A i løbet af dagen?

Jo det har han, vi har gået på skift af hinanden så vi begge kunne få noget at spise. Men her til aften har lillemanden fået nok, og far duer ikke, kun mor. Han sover lige nu op af min babs, jeg nænner næææsten ikke at flytte mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der for urolig baby.

Lige når man tror at man har fred til at slappe af, så blir han urolig.

Sådan er det faktisk 9 ud af 10 dage.

Aner snart ikke hvordan jeg skal få ro på ham.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder navngivningsfest i dag... Alle har virkelig hygget sig, undtagen mig (og Arthur!), jeg har skiftevis ammet, gået med barnevogn, desperat forsøgt at nå at få noget mad, ud og gå med barnevogn igen, og indtil videre har jeg brugt over 1,5 time på at putte. Hver gang jeg prøver at gå skriger han. Han græder hvis han ikke er hos mig, han er totalt overstimuleret og har næsten ikke sovet. Det er så synd for ham. Jeg har ikke siddet ned i 5 min og ført en normal samtale med en normal voksen. Alle roser maden og hygger sig rigtig meget, men det var ærligt talt ikke det jeg havde drømt om :(

Åh nej :( Det er jeg virkelig virkelig ked af :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå - jeg kom da vist lidt i modvind tidligere :o :(

 

Jeg er faktisk ked af, hvis jeg har såret nogen. Skulle nok have tænkt over, at der kunne sidde nogen, der havde været hende i den anden ende engang. Jeg bebrejder tand-djævlen, der har huseret her i dag, for min manglende situationsfornemmelse :prik :blush

 

Selvfølgelig er der situationer, hvor jeg synes det er okay at sige fra - f.eks. hvis det er en ex-kæreste, hvis man selv tidligere har været hende nogen var utro eller hvis manden har historik som værende utro. Bare som eksempler. 

Når det så er sagt, så synes jeg altså som udgangspunkt, ikke man kan tillade sig at forbyde sin kæreste at se en ven(inde), som vedkommende har haft i mange år før man selv kom ind i billedet. Jeg havde en gymnasieven, som jeg stadig gik i biffen med efter vi flyttede til Kbh og jeg havde sgu nok haft svært ved at håndtere det, hvis Søren havde forbudt mig at ses med ham. Jeg ved ikke hvad jeg i praksis ville have gjort, men som LadyH siger, så havde han IKKE vundet point på den konto! At vi så ikke rigtig ses mere, er kommet helt naturligt, fordi jeg har fået mand, villa, Skoda og børn, men det er ikke noget nogen andre har bestemt og han var da f.eks. med til vores bryllup, fordi vi stadig sås dengang.

 

Jeg har faktisk også prøvet at 'være veninden, som han ikke måtte se'. Og det var jeg faktisk så såret over, at JEG sagde til ham, at hvis ikke han kunne finde ud af at mande sig op og sige til hende, at det ville han, for vi var venner og det skulle hun ikke bestemme, så trak jeg mig helt og så skulle vi ikke være tætte mere. Og sådan blev det og det er jeg faktisk lidt stolt over. For jeg ville være blevet forfærdeligt såret, hvis jeg skulle have kæmpet den kamp.

 

Anyway - undskyld, Stephi! Jeg synes på ingen måde du virker som dominerende på den krænkende måde! At all! Mest af alt, så tror du alt for lidt på dig selv og dit eget værd :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået nok :( Jeg ved ikke om det ligefrem hedder skilsmisse. Det kan jeg ikke helt mærke, men jeg har virkelig fået nok.

Lige nu har jeg mest af alt lyst til at pakke mine ting og tage væk og få lidt ro i hovedet.

Åhh.. Kæmpe kram :kram

Håber det løser sig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver sjældent i brokketråden, men lige i dag vil jeg gerne brokke mig over at jeg bare har svært ved ikke at mærke et stik maven over de mindste ting...

Brok over at børnene vokser for hurtigt gør mig ked, fordi ungen stadig er i 62, og er som en næsten nyfødt på næsten alle punkter. Brok over at man bare gerne snart vil have tid til sig selv eller kreative sysler, fordi jeg aldrig har tid til noget som helst hvis ikke manden er på barnet, hvor det da hverken er afslapning eller kreativitet der er på tapetet, men praktiske opgaver.

Jeg vil bare gerne brokke mig over at jeg er så hamrende jaloux på alt og alle...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver sjældent i brokketråden, men lige i dag vil jeg gerne brokke mig over at jeg bare har svært ved ikke at mærke et stik maven over de mindste ting...

Brok over at børnene vokser for hurtigt gør mig ked, fordi ungen stadig er i 62, og er som en næsten nyfødt på næsten alle punkter. Brok over at man bare gerne snart vil have tid til sig selv eller kreative sysler, fordi jeg aldrig har tid til noget som helst hvis ikke manden er på barnet, hvor det da hverken er afslapning eller kreativitet der er på tapetet, men praktiske opgaver.

Jeg vil bare gerne brokke mig over at jeg er så hamrende jaloux på alt og alle...

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, lpd! Sikke en ærgerlig følelse, du må sidde med :kram2

Stephi, jeg synes også du virker som en dejlig person, så lad dig ikke gå på af en enkelt venindes dumme opførsel :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver sjældent i brokketråden, men lige i dag vil jeg gerne brokke mig over at jeg bare har svært ved ikke at mærke et stik maven over de mindste ting...

Brok over at børnene vokser for hurtigt gør mig ked, fordi ungen stadig er i 62, og er som en næsten nyfødt på næsten alle punkter. Brok over at man bare gerne snart vil have tid til sig selv eller kreative sysler, fordi jeg aldrig har tid til noget som helst hvis ikke manden er på barnet, hvor det da hverken er afslapning eller kreativitet der er på tapetet, men praktiske opgaver.

Jeg vil bare gerne brokke mig over at jeg er så hamrende jaloux på alt og alle...

Og det har du total lov til med det du går igennem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skriver sjældent i brokketråden, men lige i dag vil jeg gerne brokke mig over at jeg bare har svært ved ikke at mærke et stik maven over de mindste ting...

Brok over at børnene vokser for hurtigt gør mig ked, fordi ungen stadig er i 62, og er som en næsten nyfødt på næsten alle punkter. Brok over at man bare gerne snart vil have tid til sig selv eller kreative sysler, fordi jeg aldrig har tid til noget som helst hvis ikke manden er på barnet, hvor det da hverken er afslapning eller kreativitet der er på tapetet, men praktiske opgaver.

Jeg vil bare gerne brokke mig over at jeg er så hamrende jaloux på alt og alle...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Steph - du er en dejlig person som kan rumme utrolig meget både for dine kære og for os længere væk. Du er ikke ego eller bestemmende men som den fantastiske mor hvad du hvad der er bedst for dig og dine.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for søde ord søde piger :kiss

Tak for forståelse for min frustration over at Nohr skal i str 1 år! Haha, yes! jeg er en god ko :lol Eller også har jeg bare gener til at lave lange børn ;)

JustMe: :kram2 det forstår jeg virkelig gerne at du vil brokke over! Det er jo også noget fis at jeg beklager over at han vokser, det er jo skønt at han gør det - det er simpelthen fordi jeg har svært ved at følge med :rolleyes

:kram

Ldp (lpd, ej sorry jeg har glemt :Blush ): :kram2 åh det er så træls! Jeg mindes da jeg sad i bilen med skrigende Nohr, da det var hans dåb. Jeg håber i vil sove bedre end vi gjorde efter dåben :goodluck

Susanne: jamen jeg er jo enig! Og derfor jeg ikke er vred eller noget :kiss Jeg havde heller ikke noget i mod at Jon havde denne hersens veninde - lige indtil jeg fandt ud af at Jon havde været vild med hende like forever, men at hun afviste. Lige indtil at hun skrev 'kys kys' i slutningen af beskeder. Lige indtil hun var ved at dumpe hendes kæreste (som jeg ellers følte var sådan en safety).

Da sagde jeg til Jon at jeg ikke ville ses med hende (det gjorde vi før, altså alle 4). Og at jeg ville være ked af at hang ud med hende alene, de deler vennekreds så jeg ville selvfølgelig ikke sige han ikke måtte komme der. Men jeg turde ikke sige at han skulle vælge i mellem os, for så var jeg overbevist om at han ville vælge hende.

Jon valgte ikke at ses og snakke med hende og sagde selv at han ville vælge mig - for tid og evighed :biglove

Nu taler de sammen af og til og det er ok med mig. Jeg er ikke fan af hende og vi bliver aldrig slyngveninder. Og jeg stoler ikke på hende (!!), men jeg stoler 100% på Jon nu, og det er trods alt det vigtigste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusinde tak for søde ord søde piger :kiss

Tak for forståelse for min frustration over at Nohr skal i str 1 år! Haha, yes! jeg er en god ko :lol Eller også har jeg bare gener til at lave lange børn ;)

JustMe: :kram2 det forstår jeg virkelig gerne at du vil brokke over! Det er jo også noget fis at jeg beklager over at han vokser, det er jo skønt at han gør det - det er simpelthen fordi jeg har svært ved at følge med :rolleyes

:kram

Ldp (lpd, ej sorry jeg har glemt :blush ): :kram2 åh det er så træls! Jeg mindes da jeg sad i bilen med skrigende Nohr, da det var hans dåb. Jeg håber i vil sove bedre end vi gjorde efter dåben :goodluck

Susanne: jamen jeg er jo enig! Og derfor jeg ikke er vred eller noget :kiss Jeg havde heller ikke noget i mod at Jon havde denne hersens veninde - lige indtil jeg fandt ud af at Jon havde været vild med hende like forever, men at hun afviste. Lige indtil at hun skrev 'kys kys' i slutningen af beskeder. Lige indtil hun var ved at dumpe hendes kæreste (som jeg ellers følte var sådan en safety).

Da sagde jeg til Jon at jeg ikke ville ses med hende (det gjorde vi før, altså alle 4). Og at jeg ville være ked af at hang ud med hende alene, de deler vennekreds så jeg ville selvfølgelig ikke sige han ikke måtte komme der. Men jeg turde ikke sige at han skulle vælge i mellem os, for så var jeg overbevist om at han ville vælge hende.

Jon valgte ikke at ses og snakke med hende og sagde selv at han ville vælge mig - for tid og evighed :biglove

Nu taler de sammen af og til og det er ok med mig. Jeg er ikke fan af hende og vi bliver aldrig slyngveninder. Og jeg stoler ikke på hende (!!), men jeg stoler 100% på Jon nu, og det er trods alt det vigtigste.

Og i lige præcis sådan en situation, havde jeg sgu også været loren! ;) :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JustMe :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og i lige præcis sådan en situation, havde jeg sgu også været loren! ;) :kiss

:ditto

Men det med kyssene i beskederne gav mig lige et sjovt flash til en af de mandlige venner, der faktisk har fået sig møffet så meget ind i hjemmet, at min mand har opgivet og vænnet sig til ham ;) Hans sms'er indeholder altid en stribe af hjerter og kyssesmileyer osv - en overgang blev jeg helt nervøs for, at Michael skulle se det og tro jegvedikkehvad, men jeg er efterhånden ret sikker på, at hubby lige i det her tilfælde ville se afsenderen og bare tænke 'nååååh, det er jo fra Torsten.. Nevermind' :D

Han krammer også min nordjyske-krammeraldrigandremænd-gemal og har vist bare generelt haft Michael så meget i chokterapi, at han er blevet fast inventar. Omvendt skyndte han sig at tage sin egen kæreste, da hun var helt ny, med til brunch hos mig med besked om, at mig skulle hun møde hurtigst muligt, for jeg betød en masse. Det var superhyggeligt, og vi svingede fint :)

Generelt - hvis nu der ikke er noget specifikt bekymrende ved vennen/veninden, så vil jeg generelt anbefale 'befriend'-metoden - den gode gamle veninde/kammesjuk er en virkeligt stærk allieret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes min svigermor er så irriterende i øjeblikket! Jeg er helt sikker på, at graviditetshormoner er en del af det, men shit hvor er hun altså irriterende! Og min tilsyneladende vattede mand sidder bare der og siger ingenting!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger. Det lykkedes at få ham til at sove efter laaang tid, og nåede at hygge med min familie, lige indtil nogle seriøse fuckhoveder vækkede min baby. Det er nogle der bor 1-2 km væk fra os, som lige vælger at de skal forbi og sige hej og tillykke på den her tid af dagen - på en ATV'er som lige skal køres helt ind i vores gårdsplads! Uhhhhh jeg er såååå tosset! Min lille overstimulerede baby sov dejligt og jeg hyggede. Jeg er så gal.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram piger. Det lykkedes at få ham til at sove efter laaang tid, og nåede at hygge med min familie, lige indtil nogle seriøse fuckhoveder vækkede min baby. Det er nogle der bor 1-2 km væk fra os, som lige vælger at de skal forbi og sige hej og tillykke på den her tid af dagen - på en ATV'er som lige skal køres helt ind i vores gårdsplads! Uhhhhh jeg er såååå tosset! Min lille overstimulerede baby sov dejligt og jeg hyggede. Jeg er så gal.

Det er da også vildt irriterende! Jeg havde nok fået et "lille" flip :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En lærer jeg havde sagde en gang at hvis man fik noget af vide een gang, så kunne det sagtens værre fis. Men får man altid det samme af vide, så er der sikkert noget om det.

Og jeg har bare hørt mange gange efterhånden at jeg VIL have at det skal gå efter mit hoved.

Så det er vel sådan det er. At jeg er en bestemmende, selvcentreret, egoistisk, dominerende ko.

Jeg vil rigtig gerne lave det om. Men det er bare vældig svært :(

I så fald er du den sødeste og kærligste ko jeg 'kender'! ;) :kram Du ved jeg synes du er fantastisk!!! :kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.