tazdiginez

Leg: Hvad arbejder jeg som?

125 indlæg i dette emne

Åh ja! Blomsterbinder passer virkelig godt til Tina!

BBM: du kunne være sp eller sygeplejerske!

Haha hvor sjovt at du også synes det med blomsterbinder.... Og jeg tænker ligesom dig også at BBM ku være Sp eller faktisk også socialrådgiver - fordi hun er go til at hjælpe andre.

Men det der passer allerbedst synes jeg faktisk er psykolog - for BBM du har sådan en evne til at se tingene fra flere vinkler!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Stephi, du skulle være professionel blogger. "Stephis strikkeunivers" eller "Slow life by Stephi". Du kunne få mange læsere og samtidig være hjemme med guldklumperne. :super

Jeg kan slet ikke se dig i noget så tørt som økonomi (undskyld til dem, der sidder i det). Og jeg ser dig egentlig heller ikke som pædagog. Ikke fordi, du ikke ville være fantastisk (for det ville du), men jeg ville forestille mig, at det gav for mange indtryk med 50 børn og 10 voksne-ish og at du derfor ikke selv ville trives. Men DP eller pædagog i en mini-vs/bh. Eller også sp, faktisk.

Eller måske kogebogsforfatter. Stærk kylling og Stephis kødsovs ;)

Egentlig tænker jeg at hjemmegående er et virkelig godt job til dig - evt som plejefamilie for et socialt udsat barn, når dine egne er store. :)

Spot on ville jeg sige!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det sjovt, men der er ingen tilbage at gætte på <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM - folkeskolelærer! Måske en som havde med børn med ekstra udfordringer at gøre. Jeg tænker umiddelbart de små klasser. Og så med tiden ville du blive ansat som en slags rådgiver/SSP-ting for kommunen (flere skoler/inst.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM - folkeskolelærer! Måske en som havde med børn med ekstra udfordringer at gøre. Jeg tænker umiddelbart de små klasser. Og så med tiden ville du blive ansat som en slags rådgiver/SSP-ting for kommunen (flere skoler/inst.)

Jeg tager mit tilbage og siger det her - for det var faktisk det jeg sad og tænkte om du var, inden det slog mig - nej du er da psykolog ...

Og fister - ikke fordi jeg vil at alle skal være psykologer, men dig og BBM ku starte praksis sammen! Haha - ej du har nemlig også altid en fornuftig måde at se tingene på...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det sjovt, men der er ingen tilbage at gætte på <_<

Jeg ved ik hvorfor, men når jeg tænker på dig, så tænker jeg en folkeskolelærer, der virkelig kan sætte eleverne på plads - og skabe ro og orden. Samtidigt med at du også er go til at lytte til dem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det sjovt, men der er ingen tilbage at gætte på <_<

Jeg vil tænke pædagog eller omsorgsperson - det kan være som mentor eller handicaphjælper :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ik hvorfor, men når jeg tænker på dig, så tænker jeg en folkeskolelærer, der virkelig kan sætte eleverne på plads - og skabe ro og orden. Samtidigt med at du også er go til at lytte til dem...

Det må man sige, er rimelig spot on :D

Jeg kan altså ikke tænke dig som andet end pædagog. Hvis du ikke var det, skulle du måske lave noget med dine kreative evner :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil tænke pædagog eller omsorgsperson - det kan være som mentor eller handicaphjælper :)

Jeg er uddannet lærer, men har droppet lærergerningen. Jeg har faktisk tænkt på at blive mentor, så det er ret sjovt :)

Jeg tænker, du arbejder med mennesker på en eller anden måde? Måske på et plejehjem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er uddannet lærer, men har droppet lærergerningen. Jeg har faktisk tænkt på at blive mentor, så det er ret sjovt :)

Jeg tænker, du arbejder med mennesker på en eller anden måde? Måske på et plejehjem?

En god fornemmelse så :) jeg tror det vil være så givende at være mentor - et sted hvor man kan gøre en tydelig forskel...

Jeg arbejder med mennesker, men ikke på et plejehjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er forvirret - skal vi gætte hvad folk virkelig arbejder med, eller byde på, hvad vi kunne forestille os, hvis vi ikke "kendte" dem? :chin:

NS er i øvrigt sosu, ikk'?

Jeg kan ikke huske hvad Carcasonne er, men jeg tænker noget i retning af noget CBS-uddannelse?

Jo du har ret :) Er vel stadig studerende.... ihvertfald lige 13 dage endnu :) Og så kan jeg kalde mig selv nyuddannet cand.merc :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må man sige, er rimelig spot on :D

Jeg kan altså ikke tænke dig som andet end pædagog. Hvis du ikke var det, skulle du måske lave noget med dine kreative evner :)

Hehe fedt - nogengange er det vist ik helt tilfældig hvad vi vælger som erhverv :)

Jeg ved virkelig heller ik hvad jeg ellers sku lave end at være pædagog...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM - folkeskolelærer! Måske en som havde med børn med ekstra udfordringer at gøre. Jeg tænker umiddelbart de små klasser. Og så med tiden ville du blive ansat som en slags rådgiver/SSP-ting for kommunen (flere skoler/inst.)

Fister: coach! Jeg ser ingen anden mulighed :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi, du skulle være professionel blogger. "Stephis strikkeunivers" eller "Slow life by Stephi". Du kunne få mange læsere og samtidig være hjemme med guldklumperne. :super

Jeg kan slet ikke se dig i noget så tørt som økonomi (undskyld til dem, der sidder i det). Og jeg ser dig egentlig heller ikke som pædagog. Ikke fordi, du ikke ville være fantastisk (for det ville du), men jeg ville forestille mig, at det gav for mange indtryk med 50 børn og 10 voksne-ish og at du derfor ikke selv ville trives. Men DP eller pædagog i en mini-vs/bh. Eller også sp, faktisk.

Eller måske kogebogsforfatter. Stærk kylling og Stephis kødsovs ;)

Egentlig tænker jeg at hjemmegående er et virkelig godt job til dig - evt som plejefamilie for et socialt udsat barn, når dine egne er store. :)

Du skriver alle mine drømme :7himmel Men jeg er også en kylling og kyllinger har svært ved det selvstændige ;)

Jeg elsker tal :P Nok fordi jeg elsker at sidde 'oppe i mit eget hoved og regne den ud' ;)

Jeg har stærk overvejet plejeforældre, for jeg har en masse kærlighed at give af. Jeg er mest af alt bange for de konsekvenser det kan have på min egen lille familie. Jeg kender en sød pige, der er så ked af at hendes mor har plejebørn og dermed ikke (nok) tid til hende. Og så er jeg bange for at knytte mig FOR meget.

Efit: jeg staver åbenbart helt ad Pommern til når jeg går med barnevogn, læs lige over fejlene tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

BBM - folkeskolelærer! Måske en som havde med børn med ekstra udfordringer at gøre. Jeg tænker umiddelbart de små klasser. Og så med tiden ville du blive ansat som en slags rådgiver/SSP-ting for kommunen (flere skoler/inst.)

 

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid haft en fornemmelse af at du var guldsmed. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skriver alle mine drømme :7himmel Men jeg er også en kylling og kyllinger har svært ved det selvstændige ;)

Jeg elsker tal :P Nok fordi jeg elsker at sidde 'oppe i mit eget hoved og regne den ud' ;)

Jeg har stærk overvejet plejeforældre, for jeg har en masse kærlighed at give af. Jeg er mest af alt bange for de konsekvenser det kan have på min egen lille familie. Jeg kender en sød pige, der er så ked af at hendes mor har plejebørn og dermed ikke (nok) tid til hende. Og så er jeg bange for at knytte mig FOR meget.

Efit: jeg staver åbenbart helt ad Pommern til når jeg går med barnevogn, læs lige over fejlene tak :kiss

Åh, jeg kan se dig så meget som plejemor!

Men jeg kan godt forstå du er nervøs for det. Jeg kender også en familie, hvor det gik ud over deres egne børn :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skriver alle mine drømme :7himmel Men jeg er også en kylling og kyllinger har svært ved det selvstændige ;)

Jeg elsker tal :P Nok fordi jeg elsker at sidde 'oppe i mit eget hoved og regne den ud' ;)

Jeg har stærk overvejet plejeforældre, for jeg har en masse kærlighed at give af. Jeg er mest af alt bange for de konsekvenser det kan have på min egen lille familie. Jeg kender en sød pige, der er så ked af at hendes mor har plejebørn og dermed ikke (nok) tid til hende. Og så er jeg bange for at knytte mig FOR meget.

Efit: jeg staver åbenbart helt ad Pommern til når jeg går med barnevogn, læs lige over fejlene tak :kiss

Det lyder ellers som dig... Men jeg kan godt forstå du er betænkelig ved de negative sider ved det at være plejeforældre... Jeg kender dog mange familier, som er rigtig glade for at de traf valget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stephi: har du overvejet dagplejer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid haft en fornemmelse af at du var guldsmed. :D

 

Hmmm, jeg gætter på at du arbejder med noget med økonomi eller HR? Men har virkelig ingen anelse - føler bare du har en relativt lang uddannelse. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fister: coach! Jeg ser ingen anden mulighed :D

Haha. Jeg har en life-coach uddannelse som jeg ikke bruger. Man skal også lige finde sig selv i den coach verden, og hvis jeg skal være med, så skal jeg være helt spids på at ærlighed og autencitet kan stå allerøverst. Og mod! Jeg vil gerne bruge elementer af det i mit fremtidige job.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg har altid haft en fornemmelse af at du var guldsmed. :D

Det er sjovt!!! Haha, hvor dælen kom det fra? Jeg er alt andet end tålmodig med små detaljer, sætter stort set ikke pris på smykker og min vielsesring er fra Pandora (men smuk) :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm, jeg gætter på at du arbejder med noget med økonomi eller HR? Men har virkelig ingen anelse - føler bare du har en relativt lang uddannelse. 

 

Næsten rigtigt - jeg læser serviceøkonomi :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er sjovt!!! Haha, hvor dælen kom det fra? Jeg er alt andet end tålmodig med små detaljer, sætter stort set ikke pris på smykker og min vielsesring er fra Pandora (men smuk) :D

 

Jeg tænkte også noget coach - psykolog - noget i den stil. Alene baseret på dit billede :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu ved jeg slet ikke hvem jeg skal/bør gætte på???

 

men er enormt spændt på hvad folk vil sige om mig? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TiaK du laver noget med kemi ^_^

Hvis jeg skulle gætte ville jeg tænke noget sagsbehandler i forsikringsbranchen. Aner ikke hvorfor :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER