tazdiginez

Leg: Hvad arbejder jeg som?

125 indlæg i dette emne

nu ved jeg slet ikke hvem jeg skal/bør gætte på???

men er enormt spændt på hvad folk vil sige om mig? :D

Du vil være god til at arbejde med mennesker, sosu eller måske pædagogmedhjælper

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du vil være god til at arbejde med mennesker, sosu eller måske pædagogmedhjælper

 

 

haha... sosu bliver jeg aldrig, det er bare slet ikke mig.

 

pædagogmedhjælper, ja! men ikke drømmen... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nu ved jeg slet ikke hvem jeg skal/bør gætte på???

men er enormt spændt på hvad folk vil sige om mig? :D

Kontormus eller receptionist kunne jeg godt se dig som :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

haha... sosu bliver jeg aldrig, det er bare slet ikke mig.

pædagogmedhjælper, ja! men ikke drømmen...

Hvad er drømmen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kontormus eller receptionist kunne jeg godt se dig som :)

Det er faktisk også kontorelevpladser jeg har søgt nu her :) så det håber jeg da der giver pote!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er drømmen?

Vil gerne være kontorelev inden for noget administration eller lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon nogen kan gætte hvad jeg laver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne være kontorelev inden for noget administration eller lign.

Spændende, mange steder har ansøgningsfrist nu her, så det er da mega spændende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende, mange steder har ansøgningsfrist nu her, så det er da mega spændende

lige præcis! Så jeg søger på livet løs!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon nogen kan gætte hvad jeg laver?

Du er socialrådgiver, er det ikke rigtigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha ja du har helt ret, jeg er pædagog - som ALTID har drømt om at ku spille guitar - men måtte opgive karrieren, da jeg slet ikke fattede det på seminariet! Men jeg elsker at synge og spille på Elins guitar haha. (Der er der nemlig en undskyldning for at det lyder dårligt - udover at jeg spiller dårligt)

Men det er ret så søde ord må jeg sige. Tak for det Mette!

Blomsterbinding tror jeg ikke jeg ville egne mig til selvom jeg elsker at lave juledekorationer ;)

Selv tak søde Tina og også tak for de pæne pæne ord, du skriver om mig :kiss

Haha hvor sjovt at du også synes det med blomsterbinder.... Og jeg tænker ligesom dig også at BBM ku være Sp eller faktisk også socialrådgiver - fordi hun er go til at hjælpe andre.

Men det der passer allerbedst synes jeg faktisk er psykolog - for BBM du har sådan en evne til at se tingene fra flere vinkler!

Du er sød :kiss

BBM - folkeskolelærer! Måske en som havde med børn med ekstra udfordringer at gøre. Jeg tænker umiddelbart de små klasser. Og så med tiden ville du blive ansat som en slags rådgiver/SSP-ting for kommunen (flere skoler/inst.)

Åh jeg ville SÅ meget være "damen med den røde kuglepen" :lolhit Men jeg ville gerne være lærer :) SSP ved jeg slet ikke hvad er? :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, hvor er det sjovt, men der er ingen tilbage at gætte på <_<

Så skriv alternative bud, det er også sjovt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i øvrigt helt med på Fister som psykolog. Men ud fra avataren vil jeg sige model for Thiele. Jeg har flere gange tænkt på, om det virkelig var hendes eget billede indtil jeg så et andet billede af hende, og der er alligevel meget fokus på brillerne på den avatar :D

Sara, jeg hænger stadig fast i at du er dagplejer! Men ellers kunne jeg se dig som frisør. Sådan smart og moderigtig og med blik for hår (og måske negle?)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i øvrigt helt med på Fister som psykolog. Men ud fra avataren vil jeg sige model for Thiele. Jeg har flere gange tænkt på, om det virkelig var hendes eget billede indtil jeg så et andet billede af hende, og der er alligevel meget fokus på brillerne på den avatar :D

Sara, jeg hænger stadig fast i at du er dagplejer! Men ellers kunne jeg se dig som frisør. Sådan smart og moderigtig og med blik for hår (og måske negle?)

Haha BBM! :D tro mig! Jeg har overvejet MANGE gange at starte op som privat DP... Ved bare ikke lige helt om jeg orker at springe ud i det :unsure det er jo ens eget ansvar at få fyldt op med børn, tilbagebetale tilskud og alt muligt og det ved jeg ikke lige helt om jeg er klar til. Desuden skal jeg og mit hjem jo godkendes igen efter Vi er flyttet til en ny kommune..

Frisør har jeg drømt om i mange år som ung! Men de har bare røvsyge arbejdstider og det er hårdt for ryg, nakke, arme og skuldrer, så det bliver nok en forlist drøm! Desværre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd :D jeg ved snart ikke hvem der er at gætte på. Synes ret mange bud er spot on i forhold til hvad jeg også ville gætte!

Fister, jeg tænker noget med økonomi til dig! Selvom psykolog også er godt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, vildt sjov tråd!

Jeg er selv bare så dårlig til at gætte :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis folk ikke vidste hvad jeg lavede hvad mon de så ville gætte på? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd :D jeg ved snart ikke hvem der er at gætte på. Synes ret mange bud er spot on i forhold til hvad jeg også ville gætte!

Fister, jeg tænker noget med økonomi til dig! Selvom psykolog også er godt :D

Det er virkelig svært med dig! Jeg vil gerne have at du arbejder med noget, hvor du bruger tålmodighed og omsorg/rummelighed, men jeg tror ikke du er pædagog eller sosu osv. Samtidig tror jeg du har en akademisk uddannelse. Gymnasielærer? Studierådgiver?

Og jeg ska ha mig en ny avatar :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis folk ikke vidste hvad jeg lavede hvad mon de så ville gætte på? :D

Frisør! En virkelig dygtig, hårdtarbejdende en. Du virker mig meget grundig! Og meget smartere end mig ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis folk ikke vidste hvad jeg lavede hvad mon de så ville gætte på? :D

 

At du stod i butik. En tøjbutik eller matas, hvor der var tid til at rådgive kunden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er virkelig svært med dig! Jeg vil gerne have at du arbejder med noget, hvor du bruger tålmodighed og omsorg/rummelighed, men jeg tror ikke du er pædagog eller sosu osv. Samtidig tror jeg du har en akademisk uddannelse. Gymnasielærer? Studierådgiver?

Og jeg ska ha mig en ny avatar :D

Hehe det er ikke helt ved siden af. Dog ville min tålmodighed ikke række til at arbejde med børn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh det er svært når man ved det, det passer jo ofte det godt på folk! :D men Bermuda, hvis jeg ikke vidste det, så kunne jeg godt se dig på et eller andet internationalt kontor. Måske noget med kontakt til internationale kunder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frisør! En virkelig dygtig, hårdtarbejdende en. Du virker mig meget grundig! Og meget smartere end mig ;)

Hvor er du sød :kiss

Altså jeg kan da godt svinge trimmeren hvis du trænger til en ny frisure??? Jeg kan karse, mere karse og så skaldet hvis du ikke har noget imod småsår?? :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At du stod i butik. En tøjbutik eller matas, hvor der var tid til at rådgive kunden.

Jeg ville ønske at jeg arbejdede et sted hvor der var tid til at rådgive ordentligt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

TiaK du laver noget med kemi ^_^

Hvis jeg skulle gætte ville jeg tænke noget sagsbehandler i forsikringsbranchen. Aner ikke hvorfor :D

Ja, det gør jeg ;)

Min første tanke om sagsbehandler i forsikringsbranchen var, at grunden til du gættede på det var, at det også lyder ret tørt og kedeligt ligesom kemi gør for mange ;)

Åh, jeg synes det er svært at gætte, når man ved hvad folk laver. Jeg har ikke nogle gode alternative bud på dig :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER