tazdiginez

Leg: Hvad arbejder jeg som?

125 indlæg i dette emne

Åh, jeg synes det er svært at gætte, når man ved hvad folk laver. Jeg har ikke nogle gode alternative bud

:ditto <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja, det gør jeg ;)

Min første tanke om sagsbehandler i forsikringsbranchen var, at grunden til du gættede på det var, at det også lyder ret tørt og kedeligt ligesom kemi gør for mange ;)

Åh, jeg synes det er svært at gætte, når man ved hvad folk laver. Jeg har ikke nogle gode alternative bud på dig :(

Hov hov, min mand kommer fra forsikringsbranchen. Men ok, hans job ER sgu kedeligt i mine øjne :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov hov, min mand kommer fra forsikringsbranchen. Men ok, hans job ER sgu kedeligt i mine øjne :D

Altså, når man arbejder som analysekemiker, som jeg gør, så er man ret vant til at folk kigger mærkeligt på en, når man fortæller hvad man er uddannet som. Og får et tomt blik i øjnene, når man begynder at forklare hvad man så laver ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke nogen der har gættet på mig endnu, og jeg tager gerne imod bud :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, når man arbejder som analysekemiker, som jeg gør, så er man ret vant til at folk kigger mærkeligt på en, når man fortæller hvad man er uddannet som. Og får et tomt blik i øjnene, når man begynder at forklare hvad man så laver ;)

Jeg synes, det lyder vildt spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke nogen der har gættet på mig endnu, og jeg tager gerne imod bud :)

Jeg tror, at du laver noget med mennesker og omsorg. Men ikke med børn eller ældre. Måske med udviklingshæmmede voksne eller på et hospital :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke nogen der har gættet på mig endnu, og jeg tager gerne imod bud :)

Du er programmør eller noget i den stil. Noget med computer ihvertfald. Og jquery :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes, det lyder vildt spændende :)

Det synes jeg sjovt nok også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at du laver noget med mennesker og omsorg. Men ikke med børn eller ældre. Måske med udviklingshæmmede voksne eller på et hospital :chin:

Jeg får også hospitalsvibes. Måske lægestuderende?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto <_<

Jeg ville gætte på du var noget indenfor design, måske grafisk designer. Jeg tror hvert fald du kunne have godt styr på en computer, og noget med skemaer og struktur måske, samtidig med en god sans for skønhed/hvad der ser smukt ud..... Håber det lyder positivt? ;) Det er hvert fald ment som en kompliment :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne være kontorelev inden for noget administration eller lign.

Pudsigt. Jeg tænkte sekretær eller med noget regnskab i en mindre virksomhed. I hvert fald så jeg et skrivebord som det første :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjov tråd :D jeg ved snart ikke hvem der er at gætte på. Synes ret mange bud er spot on i forhold til hvad jeg også ville gætte!

Fister, jeg tænker noget med økonomi til dig! Selvom psykolog også er godt :D

Jeg tænker umiddelbart i hvert fald noget humaniora. Du kunne godt have læst dansk eller engelsk eller måske kommunikation?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At du stod i butik. En tøjbutik eller matas, hvor der var tid til at rådgive kunden.

Ej, hvor pudsigt! Jeg tænkte også helt klart 'i butik af en art'.

Great minds, you know ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ellekilde - jeg ville helt klart have gættet på pædagog eller butiksansat hvis jeg ikke vidste hvad du lavede :)

Men jeg tror nu også du ville gøre det godt inden for mit fag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville gætte på du var noget indenfor design, måske grafisk designer. Jeg tror hvert fald du kunne have godt styr på en computer, og noget med skemaer og struktur måske, samtidig med en god sans for skønhed/hvad der ser smukt ud..... Håber det lyder positivt? ;) Det er hvert fald ment som en kompliment :kiss

Hvor er du sød! Og hyggeligt du kigger forbi :kiss

Design er jeg ikke skrap til! Og æstetik er vist også så som så :chin:

Men en ny kollega roser mig meget for min evne for struktur så det er helt korrekt at jeg kan det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der er ikke nogen der har gættet på mig endnu, og jeg tager gerne imod bud :)

Min første tanke var at du er sygeplejerske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg sjovt nok også ;)

:lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pudsigt. Jeg tænkte sekretær eller med noget regnskab i en mindre virksomhed. I hvert fald så jeg et skrivebord som det første :)

Det var nok heller ikke så dumt tænkt!

Har lige søgt en "stilling" som voksenelev hos Actona Company A/s i Holstebro. Det er inden for administration, løn og HR :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var nok heller ikke så dumt tænkt!

Har lige søgt en "stilling" som voksenelev hos Actona Company A/s i Holstebro. Det er inden for administration, løn og HR :)

Håber du får det :kiss :kram2

Mht legen ingen gæt fra min side af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får det :kiss :kram2

Mht legen ingen gæt fra min side af

Du er noget med noget finans tror jeg :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er noget med noget finans tror jeg :chin:

Hmm... Tænker du godt kunne være ansat inden for noget handel af en art?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber du får det :kiss :kram2

Mht legen ingen gæt fra min side af

Tak det håber jeg også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du er noget med noget finans tror jeg :chin:

Det er ihvertfald i den rigtige retning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, at du laver noget med mennesker og omsorg. Men ikke med børn eller ældre. Måske med udviklingshæmmede voksne eller på et hospital :chin:

 

Jeg underviser på en videregående uddannelse, så det er rigtigt nok jeg laver noget med voksne (dog typisk uden udviklingshæmning ;) ) og jeg forsøger også at have en grad for omsorg overfor mine studerende :)

 

Du er programmør eller noget i den stil. Noget med computer ihvertfald. Og jquery :)

 

Hehe, du husker godt ;) Det er helt rigtigt - omend jeg ikke lige pt bruger jquery så meget.

 

Min første tanke var at du er sygeplejerske

 

Den er til gengæld langt fra sandheden - jeg er ikke ret god til syge mennesker og heller ikke helt empatisk nok til den rolle. Alle de sygeplejersker jeg har mødt har været så enormt sympatiske og empatiske at det tror jeg ikke at jeg kan leve op til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm... Tænker du godt kunne være ansat inden for noget handel af en art?

Puha, det tror jeg ikke jeg ville være god til :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER