Oprettet March 9, 2011 Synes i skal have lov at se familieudvidelsen. Sophie ikke andet end 5 min gammel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Nøøøøøj loftet er spændende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Nårh hvor er hun dejlig :loveshower Stort tillykke med hende :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Sophie og den farlige drage aka storebror Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Hvor er hun sød Tillykke med hende Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Nååååårh hvor er hun dejlig Anne :loveshower og skønt billed med dem begge på (selvom jeg så gerne billedet var skåret længere oppe så vi havde dit ansigt på også ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 9, 2011 Ej hvor er hun lækker :loveshower Skønne børn du har :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Hvor er hun kær, især i det æsel-kostume :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 13, 2011 Åååååårh.. Det sødeste æsel jeg jeg har set.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 Nårhhh hvor er hun sød :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 14, 2011 Verdens sødeste æsel-baby, årh altså :wub :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2011 Nårh hvor er hun dejlig :loveshower Stort tillykke med hende :hurra Hvor er hun sød Tillykke med hende Ej hvor er hun lækker :loveshower Skønne børn du har :) Hvor er hun kær, især i det æsel-kostume :loveshower Åååååårh.. Det sødeste æsel jeg jeg har set.. :loveshower :loveshower Nårhhh hvor er hun sød :loveshower :loveshower :loveshower Verdens sødeste æsel-baby, årh altså :wub :loveshower Tak alle sammen for de rosende ord :wub :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2011 Nååååårh hvor er hun dejlig Anne :loveshower og skønt billed med dem begge på (selvom jeg så gerne billedet var skåret længere oppe så vi havde dit ansigt på også ;) ) Tak. Ville også gerne have haft mit ansigt med, men det syntes manden åbenbart ikke var vigtigt da han tog billedet :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 21, 2011 Tak. Ville også gerne have haft mit ansigt med, men det syntes manden åbenbart ikke var vigtigt da han tog billedet :lolhit Haha.. sådan ser de fleste billeder også ud herhjemme når manden tager billed.. hvad skal vi dog stille op med dem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2011 ej hvor er hun bare dejlig, er især vild med billedet i æseldragten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 25, 2011 Nøj hvor er det nogle lækre unger du har Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Sophie var med mor og far til bryllup i Norge i weekenden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Hvor er hun bare lækker :loveshower Rigtig skønt æsel billede ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2011 Hvor er hun fin i sin kjole.. og skønt billed af jer begge :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites