Posted November 28, 2015 ...åbne ballet herinde :) Jeg har termin 5 august. Jeg venter barn nr 2 og har været i gang med projekt baby #2 siden 2009. Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 28, 2015 Kæmpe stort tillykke :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 29, 2015 Kæmpe stort tillykke :loveshower Tak. Det er ubeskriveligt :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Jeg hopper med på en snyde test hvor termin siger 10 august Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Jeg hopper med på en snyde test hvor termin siger 10 august Share this post Link to post Share on other sites
Posted November 30, 2015 Yay. Tillykke :loveshower Tak og selv Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Tillykke til jer andre. Jeg vil også gerne melde mig herinde med foreløbig termin 6. august :7himmel Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Tillykke til jer andre. Jeg vil også gerne melde mig herinde med foreløbig termin 6. august :7himmel Hvor dejligt - stort tillykke :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Tillykke til jer andre. Jeg vil også gerne melde mig herinde med foreløbig termin 6. august :7himmel Tillykke Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 1, 2015 Hvor dejligt - stort tillykke :loveshower Tillykke :) Tak :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 16, 2015 Jeg vil også gerne være med, selv om det er meget tidligt endnu, venter barn nr 2 og så vidt jeg kan regne ud så er det ca den 20 august :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2015 Jeg vil også godt melde mig herinde. Jeg har termin 2 august. Med barn nr 2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2015 Jeg vil også gerne være med, selv om det er meget tidligt endnu, venter barn nr 2 og så vidt jeg kan regne ud så er det ca den 20 august :) Velkommen og stort tillykke :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2015 Jeg vil også godt melde mig herinde. Jeg har termin 2 august. Med barn nr 2 Veljommwn og stort tillykke :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 18, 2015 Velkommen og stort tillykke :) Tak skal du have :loveshower Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 27, 2015 Stort tillykke Jeg har fundet ud af i dag jeg er gravid og har mistanke om undfangelsen er sket i slut november/start december. Men jeg har haft meget svingende mens og kan ikke tælle mig frem til noget. Så nu må vi se, det er belastende ikke at vide noget. Men jeg har bestilt tid hos lægen i næste uge. Så faktisk ved jeg ikke om jeg hører til i denne gruppe, men tror det er august Share this post Link to post Share on other sites
Posted December 29, 2015 Stort tillykke Jeg har fundet ud af i dag jeg er gravid og har mistanke om undfangelsen er sket i slut november/start december. Men jeg har haft meget svingende mens og kan ikke tælle mig frem til noget. Så nu må vi se, det er belastende ikke at vide noget. Men jeg har bestilt tid hos lægen i næste uge. Så faktisk ved jeg ikke om jeg hører til i denne gruppe, men tror det er august Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 4, 2016 Jeg er førstegangs :) har termin sidst i august, så har kun vidst det i 14 dage.. Kom som en overraskelse, men en god én! Synes både min kæreste og jeg Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 4, 2016 Jeg er førstegangs :) har termin sidst i august, så har kun vidst det i 14 dage.. Kom som en overraskelse, men en god én! Synes både min kæreste og jeg Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 5, 2016 Jeg er førstegangs :) har termin sidst i august, så har kun vidst det i 14 dage.. Kom som en overraskelse, men en god én! Synes både min kæreste og jeg Det var da dejligt med en overraskelse :) Og stort tillykke og velkommen i terminsgruppen :balloons Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 6, 2016 Det var da dejligt med en overraskelse :) Og stort tillykke og velkommen i terminsgruppen :balloons Tak for det i to Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 16, 2016 Jeg blev scannet i sidste uge, da jeg ikke anede hvor langt jeg var. Jeg var 6+3 og har termin d. 29.08.2016 Vi så hjerteblink, det var lidt vildt, og den lille spirrevip i maven var kun 5,6 mm I dag er jeg 7+5, og har konstant kvalme men på Et niveau der er til at holde ud syntes jeg. Men er mega træt, så tager gerne en lur i løbet af dagen Hvordan går det for jer andre?! Share this post Link to post Share on other sites
Posted January 18, 2016 Jeg er 8+4 i dag.. Ingen kvalme, dog en del ligamentsmerter, ømme bryster og også ret træt.. ☺️ Vi var også til scanning sidste uge, det er mega vildt at se hjerteblink, selvom det bare er en peanut str. Share this post Link to post Share on other sites