Mor til fnug

Vejen ud af de dårlige vaner...

156 indlæg i dette emne

Det er hvert fald sjovere at være optimistisk ;) Tak, du er sød :kram2 synes nu selv jeg er så god.. Det irriterer mig virkelig at jeg har den der sukkertrang  :prik

God ide med en løbemakker hvis du får lyst til det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Væske:      :first: -har i gennemsnit drukket 2,57 liter om dagen  

 

Træning:   :first: -har trænet 4 gange (3x løb og 1x bodycontrol/sixpack attack)  

 

Kost:         :klap -har snacket 3 gange

 

 

Vægt:  -300 gram

Talje:   -0,5 cm

Lår:     +0,5 cm

Knæ:   -0,5 cm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, det er da gået godt i den forgangne uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Væske:     :first:   -Har i gennemsnit drukket 2,31 L vand om dagen

 

Træning:  :first:   -Har trænet 3 gange (2x yoga og 1x løb)

 

Kost:          :sm -Har snacket 4 gange

 

 

Vægt:  0 gram

Talje:  0 cm

Lår:     0 cm

Knæ:  +1 cm

 

Har ikke været så god i den sidste uge så var virkelig glad i morges da jeg vejede det samme som i sidste uge! Startede ugen ud med mens og har været småsyg i weekenden så det har været ret meget op ad bakke.. Så ud fra det er jeg tilfreds selvom der klart er plads til forbedringer ;)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, det er da gået godt i den forgangne uge :)

 

Hmm, mærkeligt havde ikke fået en notifikation om din kommentar men tak :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Væske:     :first: -Har i gennemsnit drukket 2,04 L om dagen

 

Træning:   :first: -Har trænet 4 gange (1xyoga og 3xløb)

 

Kost:         :klap -Har snacket 4 gange

 

 

Vægt: +700 gram 

 

Mit målebånd er blevet væk så det må vente til næste uge (hvis jeg finder det). Er godt nok kommet ind i en dårlig rytme med det snackeri <_< Det skal der altså snart gøres noget ved så jeg ikke ender tilbage ved udgangspunktet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super flot med væskeindtag og træning.

 

Nu ved jeg ikke hvad du snacker på, men kan det evt. erstattes med ristet rugbrød med smør og salt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, det var måske en mulighed at prøve det  :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger :-) det går helt fint.. Laver en opdatering i morgen, og kigger forbi din tråd ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Væske:   :first: - har i gennemsnit drukket 2,38 liter om dagen 

 

Træning: :first: - har i gennemsnit trænet 3 gange om ugen (5x løb, 3x yoga og 1x styrketræning) 

 

Kost:        Har jeg desværre ikke fået skrevet ned.

                 Har snacket lidt, men har taget mindre og sidste uge snackede jeg kun to gange. Så synes det er gået ok.

 

 

Vægt: -2,2 kg  :yay  

 

Har ikke haft så meget overskud de sidste par uger så har ikke fået vejet mig ugentligt som ellers var planen. Endte med at få udsættelse på mit speciale(døjede med en del stress), men det blev afleveret i onsdags så det er super rart :) Er ved at komme en del op i distance på mine løbeture (løb fx. 12 km i går) så det er virkelig begyndt at give noget :) Kan virkelig mærke at jeg har det meget bedre i kroppen ift. sidste opdatering så det er super fedt :) Heh, også sagde manden i weekenden at jeg har en ret sprød krop for tiden  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! Fed kommentar fra manden! :)

Fantastisk at det går den rigtige vej med det hele :) Du løber da godt nok også langt! Super flot klaret!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes hvert fald det var lidt sjovt ;)  Ja, det er lækkert at det går den rigtige vej :) Tak, der skal jo også lidt distance på når man træner til halvmarathon ;) Løber ikke så hurtigt, men kommer igennem uden at gå :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update for Marts og første halvdel af april


 


          Siden start      I marts/april


Vægt:  - 4 kg            -1,8 kg


 


 


Det er så en lidt skæv update for har som sagt ikke fået målt mig de sidste to uger, men det går helt klart den rigtige vej igen :) Tror det har hjulpet en del at jeg er sluppet af med noget af stressen over specialet(mangler stadig forsvaret, men har ro på indtil videre) så får sovet bedre...


Mit målebånd er irriterende nok stadig væk så ved ikke hvordan det går på det punkt. Synes umiddelbart at mit tøj sidder løsere så tror der er røget en smule :)


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum, så kom jeg til at købe en billet til Lillebælt halvmarathon! Der har været lukket for tilmelding et stykke tid, men nu var der en der havde sat sin billigt til salg pga. en skade.. Har siden jeg begyndte på mit løbeprogram vist at jeg burde kunne blive klar til det, men ville lige vente til jeg kom op i distance med at evt. tilmelde mig..

Har været tilmeldt de sidste to år, men første gang blev jeg nødt til at sælge min billet pga. skade og sidste år blev jeg ret syg ugen før  :wacko

Fik løbet et andet halvmarathon sidste år, men har hele tiden været lidt irriteret over at jeg ikke fik gennemført Lillebælt..

Så i år skal det være! :box Til næste år kan jeg jo forhåbentlig ikke deltage :7himmel     

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep :)

Det bliver sikkert rigtig sjovt! Jeg har aldrig selv deltaget som løber, men jeg har været blandt dem der står og spiller under broen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt :) Jeg har været tilskuer to gange og der plejer simpelthen at være sådan en fed stemning! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har haft travlt med at forberede speciale forsvar(var oppe i dag :yay ) så har først været på i morges dag. Har siden mandag i sidste uge tabt 400 gram :)

Skal ud at fejre at jeg er færdig med manden i aften og tager så på ferie de næste par dage :) Regner med først at lav en egentlig update på mandag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej og stort tillykke med uddannelsen :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt! Tillykke! Og vildt at du alligevel har tabt dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak, hvor er i søde :kram2 Det er lidt snyd med vægten da jeg har haft noget mavehalløj efter vi var i jylland i weekenden, så har stort set ikke spist noget mandag og tirsdag  :wacko Men det ser ud til at det er ovre igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update for 11/4-25/4 

For nemhedens skyld har jeg lavet en update for to uger i stedet for fra sidste vejning(i onsdags) til i dag :)

 

Væske:   :first:-har i gennemsnit drukket 2.17 liter om dagen

 

Træning: :first:-har trænet 6 gange(5x løb, 1x yoga)

 

Kost:             ? -Kan ikke huske hvor meget jeg snackede forrige uge, men sidste uge snackede jeg 2 gange

 

 

Vægt: -200 gram

 

 

Synes det er gået fint de sidste to uger :) Snacker stadig lidt, men har lyst til det færre gange og mængderne er blevet mindre når jeg gør det :)

Har taget lidt på siden sidste vejning, men det regnede jeg også med for har været på ferie med min familie de sidste 4 dage :) Det har været en super hyggelig tur :) Har ikke overspist nogle af dagene, men vi har levet lidt godt ;) Ellers har vi fået gået nogle ture og har givet den gas i badelandet med min nevø og niece så det har nok hjulpet lidt på det :) 

Som sagt blev jeg færdig uddannet i sidste uge. Er godt nok spændt på om motivationen holder nu jeg går hjemme og min mand snart tager til USA i 2 måneder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med uddannelsen! :D

Og super godt klaret at du får skåret ned på snackeriet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) Det er rart at jeg endelig er bed at få lidt styr på sukkertrangen igen :) Håber bare det holder nu når jeg går hjemme..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Væske:     :first: - Har i gennemsnit drukket 2,4 liter om dagen

 

Træning:  :first: - Har trænet 4 gange (2x løb og 2x yoga)

 

Kost:        :klap - Har snacket 3 gange 

 

 

Vægt:    + 1,7 kg  :wacko (mine forældres vægt)

 

 

 

Min storebror holdt fødselsdag i går så havde regnet med at vægten var gået op, men var ikke lige forberedt på det her i morges  :wacko

Men har også brugt en anden vægt da jeg er hjemme ved mine forældre i den her uge så håber at noget af det skyldes en anden vægt og at jeg skal have mens i dag... Ellers er jeg ved at være klar til lillebælt halvmarathon på lørdag og glæder mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER