Mor til fnug

Vejen ud af de dårlige vaner...

156 indlæg i dette emne

Hvor er du altså bare god! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :) Hvordan går det med dig? Det er ved at være et stykke tid siden du har opdateret :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sad lige og tænkte jeg skulle lave en ;) Det går sådan lidt op og ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh, har haft noget travlt det sidste stykke tid så har slet ikke fået opdateret herinde selvom jeg har vejet mig.. Men tænker jeg hellere må runde tråden af med en sidste update for de sidste par uger :)

 

Væske:    :first: -har i gennemsnit drukket 2,61 L vand om dagen

 

Træning:  :first: -har trænet i alt 9 gange (altså 3 gange om ugen: 6x løb og 3x yoga)

 

Kost:          :second: -har snacket to gange i ugen

 

 

 

          Siden start     Juni

Vægt:  -1,9 kg           +1,3 kg

 

 

Må vist bare konstatere at min vægt har det med at svinge lidt op og ned, men kan se en tydelig forskel fra start og til nu :) og selvom jeg pt. kun har tabt 1,9 kg siden start så er min fedt% faldet markant og min muskel% er steget så det er jo super :)

Vi begynder PB her til juli(!!!) så kan mærke at min motivation for at skrive her ikke rigtig er der mere.. Det har også hele tiden været planen at stoppe tråden i forbindelse med PB :) Jeg vil selvfølgelig fortsætte med mine forbedrede vaner og se om jeg ikke kan stoppe helt med det snacking (og det er jo allerede blevet bedre og i mindre mængder). 

 

Også fik jeg jo løbet halvmarathon igen i lørdags. Målet var at komme under 2:30 som var mit oprindelige mål til lillebælt, men som jeg desværre ikke helt nåede pga. varmen... Jeg har været ret spændt på om jeg kunne klare det da jeg har haft lidt problemer med min ene fod efter mine sidste løbeture..

 

Men jeg klarede det på 2:07:58!!!!!  :yiepie  :yay

 

Det kørte bare og var helt fantastisk løbevejr! Min mor, som var tilskuer, kiggede også en del da jeg kom i mål så hurtigt ift. hvad jeg havde regnet med :) Jeg har slet ikke mærket noget med min fod efterfølgende, men tænker det stadig er fint med en lille pause her i ferien.

Men jeg er altså ret stolt af mig selv  :blush

 

Starter PB op med ferie også må vi se om jeg laver en "min vej til graviditet" tråd efterfølgende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med tiden :)

Og tillykke med hvor godt du har klaret dit vægttab/fedttab :)

Det bliver da vildt spændende med fremtiden! Held og lykke :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :) 

Havde håbet at vægten var lidt lavere, men det ser da ud til at noget af fedtet er blevet udskiftet med muskler så det er ok :)

Er også meget spændt på fremtiden!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER