Mor til fnug

Vejen ud af de dårlige vaner...

156 indlæg i dette emne

Update for sidste halvdel af april


 


          Siden start      April


Vægt:  - 2,4 kg          +1,5 kg


 


Bah, irriterende at den sidste uge lige har ødelagt det  <_< Men ved som sagt ikke helt hvor meget jeg kan regne med det da jeg har brugt en anden vægt i dag.. 


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er helt sikkert vægtens skyld. Mine forældres vægt vejer mig konsekvent 2 kg lettere end vores egen. Hvad den står på og hvor den står kan også gøre en stor forskel.

Så resultatet er sikkert bedre end det der står :) det kan være du får glæde af det i maj ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nåh ja, hav et godt løb på lørdag! Hep hep :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jo lige præcis det jeg gerne vil høre!  :P Men ret vildt at der er 2 kilos forskel på din egen og dine forældres vægt! Jeg satser på at det ser bedre ud når jeg kommer hjem til vores egen vægt igen :)

 

og mange tak :) Er lidt spændt på hvordan det kommer til at gå med varmen... Er jo ikke ligefrem vant til at løbe i varmt vejr endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan gik det med løbet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger :) Det gik faktisk fint :) Kom ind på 2:31:02 og det er jeg meget tilfreds med :) Men hold da op det var varmt!  :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw, er det ikke ret hurtigt? Super flot gået (løbet) :D

Jeg kan godt forestille mig at det var varmt. Jeg kan slet ikke forestille mig at skulle løbe i den hede, det var varmt nok at spille petanque..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak :)

Heh, det er lidt langsomt ;) Et gennemsnit på 7:09 min/km... Før jeg vidste det blev så varmt var mit mål 2:30:00 eller lidt under så er MEGET tilfreds :)

Det var også ret hårdt og mange blev dårlige.. Men jeg tog det bare stille og roligt og sørgede for at drikke godt og hælde vand i håret ved væskedepoterne :)

Dem fra min familie der så på sagde også at det var rigeligt varmt bare at stå og heppe ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

7,09? Det er da super :D Det er lige en anelse hurtigere end min rekord ;) Jeg er normalt 2-3 min langsommere :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal vist bare lade være med at sammenligne mig selv med nogen som har løbet i mange flere år og løbet flere lange løb end mig  ;)

Det er da også fint :) Synes helt bestemt man skal gøre det i det tempo der passer til en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Væske:     :first: -har i gennemsnit drukket 2,47 liter om dagen

 

Træning:  :first: - har løbet 3 gange

 

Kost:        :first: -har ikke snacket

 

 

Vægt: +600 gram (mine forældres vægt)

 

 

Selvom jeg ikke har snacket i løbet af ugen havde jeg forventet at tage på. Jeg har været hjemme ved mine forældre hele ugen hvor det gik ret meget hygge i den med kage og rødvin til maden i weekenden :) Jeg tog først hjem i går formiddags så brugte samme vægt som i sidste uge..

I lørdags fik jeg løbet lillebælt halvmarathon :) Kom igennem på 2:31:02 og det er jeg MEGET tilfreds med :) Det var et super fedt løb selvom det var meget varmt ;) Ellers er jeg meget positivt overrasket over hvor godt mine ben har det! Altså jeg kan godt mærke de er brugt, men sidst gjorde de virkelig ondt i flere dage  :wacko Så hurra for god træning op til :)

Nu føler jeg mig ekstra motiveret til at fortsætte træning til næste halvmarathon i slutningen af juni :) Er spændt på om jeg kan få et par minutter af tiden der.. Vil gerne under 2:30 som var mit oprindelige mål for lillebælt før jeg vidste det blev så varmt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:glad :glad Jeg tror på dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en forsinket mandags opdatering :)

 

Væske:    :first: -har i gennemsnit drukket 2,4 L om dagen 

 

Træning:  :first:-har trænet 3 gange (3x løb)

 

Kost:          :second:-har snacket 2 gange   

 

 

Vægt: -800 gram (mine forældres vægt)

 

 

Har været hjemme til pinsefrokost og fødselsdag så det blev mine forældres vægt igen :) Var ret overrasket over at jeg har tabt når jeg både har snacket, været til pinsefrokost og har kun løbet korte ture for lige at give benene lidt ro efter halvmarathonet :) Er spændt på hvad vægten siger på mandag når jeg er tilbage på vores egen vægt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stærkt arbejde! Super godt klaret! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Væske:   :first: -har i gennemsnit drukket 2,5 l om dagen

 

Træning:  :third: -har trænet  gang (løbetur)

 

Kost:       :klap -har snacket 3 gange   

 

Vægt: -600 gram

 

Så er jeg tilbage på vores egen vægt igen :) Hvis man sammenligner med sidst jeg vejede mig herhjemme har jeg desværre taget ca. 1 kg på <_< Men har også været virkelig doven i sidste uge.. Men har fået meldt mig til nogle hold i fitness world i denne uge så regner med at det bliver bedre :) Træning plejer også at hjælpe på min lydt til at snacke så håber på en bedre uge :)  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal helt sikkert nok blive bedre :kram2

 

Jeg er ret imponeret over, hvor meget vand du drikker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg hvert fald.. Men har da startet ugen godt ud med 1 time og 20 min træning i fitness world i går  :box Så er smadder øm i dag :D  

Tak :) Synes faktisk det efterhånden glider ret nemt ned uden jeg tænker over det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Væske:    :first:  -har i gennemsnit drukket 2,6 liter om dagen 

 

Træning:   :second: -har trænet to gange (1 gang styrketræning og 1 gang yoga)

 

Kost:        :klap  -det snakker vi slet ikke om  :wacko

 

 

Vægt: +100 gram

 

Det har desværre igen været en ret dårlig uge så det er næsten helt imponerende at jeg ikke har taget mere på  :wacko Har en del aftaler i denne uge så håber det bliver lidt bedre... Bliver altså lidt bims af at trisse alene rundt i lejligheden også er det lidt lettere at falde i.. Håber at jeg kan komme i gang med at løbe igen i denne uge. Har haft problemer med mit knæ i sidste uge så har ikke turdet at løbe, men det virker til at være gået over igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det kun alt for godt det med at falde i når man alligevel bare går rundt derhjemme.

Men jeg er helt sikker på at du nok skal nå dit mål :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, havde slet ikke set dit svar  :wacko  Men ja du kender jo også til at gå rundt derhjemme :) Men synes det indtil videre går bedre i denne uge :)

også har jeg været på biblioteket så nu har jeg lidt at nørde med: 

 

 

post-7014-0-27667800-1464861100_thumb.jp

 

:P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ser da ud til at være spændende læsning! :) held og lykke med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :) Det er faktisk spændende nok :) og min mand har overraskende mange spørgsmål så må jo finde nogle svar ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Update for maj


 


          Siden start     Maj


Vægt:  -3,2 kg          -700 gram


 


Glemte helt at lave en update for hele maj i mandags :) Så lidt ned igen, men det er også helt fint :)


Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Væske:     :first:   - Har i gennemsnit drukket 2,62 liter om dagen

 

Træning:   :first: - Har trænet 4 gange (3x løb og 1x styrketræning)

 

Kost:          :klap- Har snacket 3 gange, dog mindre mængder end i sidste uge

 

 

Vægt: -1,2 kg :yay

 

 

Så fik jeg gang i træningen igen og har også gået en del ture i denne uge :) Har stadig lidt problemer med min lyst til at snacke, men har da spist mindre når jeg har gjort det.. og jeg har fået lavet nogle "sunde" ispinde som jeg kan tage i stedet (og med bedre samvittighed) nu det er så varmt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER