tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Uanset hvad, skal du da ikke være på arbejde, hvis du føler at du skal kaste op :kram (og vel slet ikke i nærheden af patienter egentlig :unsure )

Jeg føler ikke jeg kan gå ind til min leder og sige at jeg føler mig skidt tilpas for så efterlader jeg mine kollegaer i stikken med de patienter jeg skulle have i løbet af i dag. Men hold nu op min mave gør ondt på en eller anden defus måde og kvalmen sidder bare helt oppe i halsen, til formiddags kaffen spiste jeg bare en klemmentin bare for at få lidt ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg føler ikke jeg kan gå ind til min leder og sige at jeg føler mig skidt tilpas for så efterlader jeg mine kollegaer i stikken med de patienter jeg skulle have i løbet af i dag. Men hold nu op min mave gør ondt på en eller anden defus måde og kvalmen sidder bare helt oppe i halsen, til formiddags kaffen spiste jeg bare en klemmentin bare for at få lidt ned.

 

Det er da bedre, at du bliver hjemme når du er syg, end at du får smittet dine kolleger, så der er endnu flere der skal "lades i stikken". :kram2 God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da bedre, at du bliver hjemme når du er syg, end at du får smittet dine kolleger, så der er endnu flere der skal "lades i stikken". :kram2 God bedring!

Enig. :) Og nu ved jeg ikke, hvad slags patienter du har, men hvis de er syge i forvejen har de nok ikke brug for en mavevirus oveni ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ondt i hovedet og er træt, men synes jeg har så meget, der skal ordnes, at jeg ikke kan få mig til at tage en lur :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ondt i hovedet og er træt, men synes jeg har så meget, der skal ordnes, at jeg ikke kan få mig til at tage en lur :(

Mon ikke du arbejder hurtigere hvis du nu for din lur først?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon ikke du arbejder hurtigere hvis du nu for din lur først?

Jo helt klart, men med deadline i eftermiddag kan jeg ikke nå begge dele.

Så jeg skal sove en masse på fredag! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare ikke lyst til at tage mine piller :boo

Jeg ved godt at det er virkelig åndssvagt, men jeg kaster op i munden hver gang og det er så klamt at skulle synke det igen :( Men hvad man ikke gør for baby som har brug for folsyre og kalk og mor her som skal have sin metformin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare ikke lyst til at tage mine piller :boo

Jeg ved godt at det er virkelig åndssvagt, men jeg kaster op i munden hver gang og det er så klamt at skulle synke det igen :( Men hvad man ikke gør for baby som har brug for folsyre og kalk og mor her som skal have sin metformin

Metformin og kalk kan knuses, hvis du har lettere ved at blande det i vand eller yoghurt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores uduelige lokale fotograf. Jeg burde altså virkelig starte op på det fotografering igen - der er tydeligvis ikke de store krav til kvaliteten af billeder, ihvertfald ikke når de er rundt og tage i vuggestuer og så videre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Metformin og kalk kan knuses, hvis du har lettere ved at blande det i vand eller yoghurt?

Det er faktisk kun vitaminpillen med folsyre der er svær at få slugt :( og den kan ikke.. Ellers tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg er lidt småstresset over at vi ikke lige har på plads om hvor vi skal bo :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig. :) Og nu ved jeg ikke, hvad slags patienter du har, men hvis de er syge i forvejen har de nok ikke brug for en mavevirus oveni ;)

Det er raske patienter ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk kun vitaminpillen med folsyre der er svær at få slugt :( og den kan ikke.. Ellers tak :kiss

Åh jeg havde også mine problemer :(

Det hjalp mig at spise lidt brød (og det skulle være brød :rolleyes ) efter et par bidder, tog jeg så en ny bid, tykkede den og når jeg så var klar til sluge biden, stoppede jeg pillen ind og slugte og øste på med masser af væske.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er faktisk kun vitaminpillen med folsyre der er svær at få slugt :( og den kan ikke.. Ellers tak :kiss

Du må få resten af mine små folsyrepiller og se om det er bedre? :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har bare ikke lyst til at tage mine piller :boo

Jeg ved godt at det er virkelig åndssvagt, men jeg kaster op i munden hver gang og det er så klamt at skulle synke det igen :( Men hvad man ikke gør for baby som har brug for folsyre og kalk og mor her som skal have sin metformin

Skal du stadig tage metformin når du er gravid? Jeg skulle stoppe med dem med det samme? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må få resten af mine små folsyrepiller og se om det er bedre? :kiss

Hvor er du sød :kiss men jeg overlever, har lige købt 2 glas Gravitamin :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal du stadig tage metformin når du er gravid? Jeg skulle stoppe med dem med det samme? :unsure

Jeg skal tage dem til 12. Uge, noget med at det hjalp pco-piger med at holde på graviditeten :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh jeg havde også mine problemer :(

Det hjalp mig at spise lidt brød (og det skulle være brød :rolleyes ) efter et par bidder, tog jeg så en ny bid, tykkede den og når jeg så var klar til sluge biden, stoppede jeg pillen ind og slugte og øste på med masser af væske.

Hvis jeg drikker Fanta exotic er der ingen problemer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg drikker Fanta exotic er der ingen problemer :D

Jamen så er det da løsningen! Heller det altså :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg skal tage dem til 12. Uge, noget med at det hjalp pco-piger med at holde på graviditeten :unsure

Jeg er også PCO pige og stoppede med dem med det samme :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åha, nu er det ellers gået så godt det sidste stykke tid, men i dag har Aarstiderne da virkelig valgt at fucke det hele op igen. Den bestilling jeg havde lavet til i dag har de valgt at flytte til næste uge pga leverandørproblemer. Fair nok, men det havde nu været rart at vide det i forvejen, specielt fordi jeg nu har betalt for det allerede. Så nu står vi så uden måltidskassen til de næste fem dage, grøntkassen og en julekasse inkl. en bog jeg skulle bruge til en julegave - der skal sendes til Australien på fredag. <_< Fedt fedt fedt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal tage dem til 12. Uge, noget med at det hjalp pco-piger med at holde på graviditeten :unsure

Jeg skulle også blive ved og trappede gradvist ud iht den model der er i 'Spis dig gravid'. De ved ikke videnskabeligt bevist, at det hjælper, men det er muligt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skulle også blive ved og trappede gradvist ud iht den model der er i 'Spis dig gravid'. De ved ikke videnskabeligt bevist, at det hjælper, men det er muligt ;)

Min gynækolog sagde bare at jeg først skulle stoppe med dem der... Jeg tror jeg må stole på hende.. Hun har jo nok prøvet det en masse gange :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min gynækolog sagde bare at jeg først skulle stoppe med dem der... Jeg tror jeg må stole på hende.. Hun har jo nok prøvet det en masse gange :lol

Det tror jeg er en god plan! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.